The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Ronde 3
#1
Door de liedjes te luisteren kwam ik tot de volgende clubs om te nemen om jullie een beetje te helpen:
2 x WII, 2 x GRO, 2 x FEY, 2 x UTR, 2 x HEE en 1 x HER
Reply
#2
Ik zou dit doen eb, dan ben je volgende week al weer gestopt Smile
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#3
Over twee weken bedoel je.
Reply
#4
Nu heb ik een team gecreëerd en nu hoor ik alleen goede leidjes. Daarom mij laatste opzet:

2 x AJA, 2 x TWE, 2 x GRO, 2 x NEC, 2 x HER en 1 x WIL (om budgettechnische redenen)
Reply
#5
Bedankt voor de hulp EB! En nu de radio uit!
Reply
#6
(14-09-2012, 11:36 AM)EB Sports Wrote: Nu heb ik een team gecreëerd en nu hoor ik alleen goede leidjes. Daarom mij laatste opzet:

2 x AJA, 2 x TWE, 2 x GRO, 2 x NEC, 2 x HER en 1 x WIL (om budgettechnische redenen)

Bye bye 1st place!
Ik heb een droom.
Reply
#7
In plaats van 2 x TWE heb ik 2 x AZ en in plaats van 1 x WIL heb ik 1 x UTR erin gedaan. Bij het selecteren van de spelers van AZ kreeg ik ook een goed liedje te horen.
Reply
#8
(14-09-2012, 04:08 PM)Sjaak Wrote:
(14-09-2012, 11:36 AM)EB Sports Wrote: Nu heb ik een team gecreëerd en nu hoor ik alleen goede leidjes. Daarom mij laatste opzet:

2 x AJA, 2 x TWE, 2 x GRO, 2 x NEC, 2 x HER en 1 x WIL (om budgettechnische redenen)

Bye bye 1st place!

+1
Wie dit leest is gek
Reply
#9
Kreeg aan het eind van de middag de reclame te horen van gefelicitaart.nl. Kreeg ik ook te horen toen ik eerste werd na de Australian Open 2 weken lang. Zie het maar als mijn tip voor jullie.
Reply
#10
(14-09-2012, 04:44 PM)EB Sports Wrote: In plaats van 2 x TWE heb ik 2 x AZ en in plaats van 1 x WIL heb ik 1 x UTR erin gedaan. Bij het selecteren van de spelers van AZ kreeg ik ook een goed liedje te horen.

Utrecht? Die draaien niet en missen met Bovenberg, Asare, Mulenga, Martensson en Zullo 5 basisspelers.

Zon pot zou PSV voor de grap met het 2e moeten durven spelen:

Waterman-Manolev, Derijck, Zanka, Pieters-Engelaar, Wijnaldum, Van Ooijen-Narsingh, Locadia, Depay
Reply
#11
Heb niet gezegd dat FC Utrecht gaat winnen.
Reply
#12
hier mijn elftal voor deze week....


Lamprou
Alderweireld
Joppen
Davidson
Paljic
Clasie
Gutiérrez
Schilder
Djuricic
Finnbogason©
Sana
The great old Ludwig von...
Reply
#13
Morgenmiddag om 16:00 uur gaat de database pas dicht.
Reply
#14
EB, tipje van mij.
Niet steeds veranderen, altijd je 1e ingeving volgen.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#15
Heb vandaag een zwarte kat gezien en geen goed weer vanochtend, dus heb ik opnieuw naar mijn team gekeken en 2 x GRO eruit gedaan. Vervolgens 2 x HEE erin en i.p.v. 1 x UTR heb ik 1 x WIL erin gedaan. Dit is nu wel definitief.
Reply
#16
(15-09-2012, 02:49 PM)EB Sports Wrote: Heb vandaag een zwarte kat gezien en geen goed weer vanochtend, dus heb ik opnieuw naar mijn team gekeken en 2 x GRO eruit gedaan. Vervolgens 2 x HEE erin en i.p.v. 1 x UTR heb ik 1 x WIL erin gedaan. Dit is nu wel definitief.

EB KONJOE!!!!

Gouweleeuw zit al een tijdje op de bank. Toch wat beter opletten.
Ik heb een droom.
Reply
#17
Ik zag bij zijn naam 4 keer gespeeld, dus...
Reply
#18
(15-09-2012, 04:40 PM)EB Sports Wrote: Ik zag bij zijn naam 4 keer gespeeld, dus...

Goed bezig, ga zo door!!!!

2 keer ingevallen in de laatste minuut. Ach, als hij dat vanavond ook doet dan kan dat zomaar 8 punten betekenen.
Ik heb een droom.
Reply
#19
bietje gek team, EB... volgende keer geen 100%NL meer luisteren..
Wie dit leest is gek
Reply
#20
Het geluk van denr 1!!!

0-3 achter en geen Gouweleeuw. Nu maar hopen op een invalbeurtje als pinchhitter Big Grin
Ik heb een droom.
Reply
#21
Ik luister geen 100% NL. Dan maar hopen dat Gouweleeuw vandaag niet speelt. FC Groningen zie ik trouwens ook niet winnen van Vitesse (1-1 denk ik).
Reply
#22
Nu begin ik echt te geloven dat Marco van Basten de eerste is die ontslagen wordt.
Reply
#23
(15-09-2012, 08:50 PM)EB Sports Wrote: Nu begin ik echt te geloven dat Marco van Basten de eerste is die ontslagen wordt.

-1

+4 voor de nr1 !!!
Ik heb een droom.
Reply
#24
(15-09-2012, 08:23 PM)Sjaak Wrote: Het geluk van denr 1!!!

0-3 achter en geen Gouweleeuw. Nu maar hopen op een invalbeurtje als pinchhitter Big Grin

Idontgetit
Wie dit leest is gek
Reply
#25
Gouweleeuw, de invaller scoort. Hoeveel geluk kun je nou hebben? Idontgetit
Reply
#26
Bij het selecteren van de verdedigers van Feyenoord hoorde ik het liedje: "Bad boys" van Alexandra Burke en Flo Rida, ben benieuwd.
Reply
#27
Nu scoort Höcher ook nog.
Reply
#28
Slechte week. Dan maar mijn tactiek ietsje wijzigen door steeds een paar spelers te kiezen van een bepaalde club voor een lange tijd en dan kijken wat voor voortekenen (incl. muziek) op mijn pad komt.

Toch nog Overtoom als doelpuntenmaker.
Reply
#29
Toch nog een wedstrijd goed voorspeld.

Altidore scoort ook nog. Misschien van een slechte naar een matige/redelijke week.
Reply
#30
Jammer dat ik Altidore niet als aanvoerder heb.
Reply


Forum Jump: