The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Metz / St. Petersburg
#1
De lotingen zijn uit:

http://www.atpworldtour.com/posting/2012/341/mds.pdf

http://www.atpworldtour.com/posting/2012/568/mds.pdf

Rentree Monfils in Metz, dat een stuk sterker is bezet.
Reply
#2
DB is open.
Reply
#3
De q's onderaan toegevoegd, en ook de seedings. Alles zou nu goed moet staan, als er foutjes worden ontdekt horen we dat graag.
Reply
#4
Rustig hier in deze poepweek...
Reply
#5
Ben eindelijk tevreden over mijn team, dat moet goud worden.
Reply
#6
Geen Monfils hier, ik gok erop dat hij afzegt of er zonder wedstrijdritme gewoon netjes afgaat tegen Mahut.
Reply
#7
Weinig mogelijkheid om flink te gokken, maar ik hoop met Kubot, Kamke en Mahut nog wat verschil te kunnen maken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#8
Tevreden stille?

Ik heb je team aardig omgegooid Wink
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#9
Ziet er wel redelijk uit denk ik. Paar man die door waren erin zie ik nu. Thanks!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#10
Serra van 3*-0 naar 3-3... Doh
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#11
Ik zie dat ik zo'n beetje als enige voor Bautista-Agut ben gegaan, belangrijke pot meteen! Helaas is Lu er gewoon, maar dan nog moet het kunnen, dus hup!
Reply
#12
Sjonge je laat Buurs je team maken... Angry
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#13
Hier is niet tegen te managen.

Mijn pech blijft doorgaan...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#14
(18-09-2012, 11:34 AM)Mist Wrote: Ik zie dat ik zo'n beetje als enige voor Bautista-Agut ben gegaan, belangrijke pot meteen! Helaas is Lu er gewoon, maar dan nog moet het kunnen, dus hup!

Goede keus. Ik dacht dat lu op had gegeven met het oog op dit toernooi. En zijn loting was ook vrij goed.

Verlies Serra is dan wel weer mooi, over getwijfeld.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#15
Ja goede overwinning dit, nu graag nog een rondje pakken!
Reply
#16
Anders break je even een keer, erv.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#17
Tuurlijk Gimeno, NID!
Reply
#18
lol ben ik er toch weer ingetrapt in die davy, alweer keurig 3-0 achter
Reply
#19
Wat is die Lacko nou weer aan het prutsen. Beetje jammer, had Zemlja wel in m'n eerste opzetje.

(18-09-2012, 01:35 PM)Mac Wrote: lol ben ik er toch weer ingetrapt in die davy, alweer keurig 3-0 achter

Gewoon maar 1x gekozen in de top 10, voor die prijs in zo'n toernooi. Davy kan maar beter stoppen.
Reply
#20
hij wint toch, valt me weer mee
Reply
#21
En maar klagen die Mac Wink
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#22
Winst Zemlja is jammer, want die had ik ook lang. Maar verlies Sijsling maakt het dan weer goed. Slecht optreden trouwens, wellicht nog niet beter.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#23
Monfils is er wel, maar hij mag er meteen af tegen Ollie.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#24
Monfils gaat hier natuurlijk gewoon de finale halen.
Reply
#25
Dat lijkt me niet. Ben benieuwd.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#26
Dat lijkt me ook een stap te ver in zijn eerste toernooi na vier maanden, maar dit is wel veelbelovend.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#27
De tegenstand is niet echt van wereldklasse hè, ik zie het wel gebeuren hoor.
Reply
#28
21 aces in 9 servicegames van la monf Eusa_clap
Reply
#29
(18-09-2012, 07:26 PM)_Tampie Wrote: De tegenstand is niet echt van wereldklasse hè, ik zie het wel gebeuren hoor.

Kohl lijkt me een brug te ver, maar het is zeker niet onmogelijk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#30
Kohl is inderdaad de zwaarste horde, maar ik geef Gael net wat meer kans dan Kohli.
Reply


Forum Jump: