The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Moscow / Stockholm / Vienna
#1
De db is open. Opmerkingen zijn welkom.
Seeds staan nog niet op orde, q's komen nog.
Reply
#2
Seeds staan er (al een poosje) bij en ook de spelers die de laatste ronde q hebben gehaald zijn toegevoegd, voor de liefhebbers. Succes allen, als er nog onvolkomenheden worden opgemerkt, horen wij het zoals altijd graag.
Reply
#3
Q's voor Moskou staan erin, de rest is mij nog niet bekend. Als iemand wat heeft, hou ik me aanbevolen.
Reply
#4
Kijk op de oop's, daar staan ze in.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#5
(15-10-2012, 06:55 PM)Ad Wim Wrote: Kijk op de oop's, daar staan ze in.

Die zijn nog niet uit voor Wenen en Stockholm?
Reply
#6
Wel op de app.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#7
Hup Tipsa!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#8
Lol, iedereen in de top met Brands en geen Bemelmans. Je zou zeggen dat het kenners zijn...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#9
Haha die Ad. Die zou eens in de spiegel moeten kijken als mr choke !!!

Ik heb een feestteam gemaakt Smile 4 van de top 5 gekozen spelers niet in mijn team Hakkuh
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#10
Echte kenners hadden vorige week Djoko en de week ervoor Raonic en Nishikori.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#11
Haat Wim
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#12
(15-10-2012, 10:15 PM)buurs Wrote: Echte kenners hadden vorige week Djoko en de week ervoor Raonic en Nishikori.

CoolCoolCool
Reply
#13
Haase blijft ook constant.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#14
(15-10-2012, 10:08 PM)Ad Wim Wrote: Lol, iedereen in de top met Brands en geen Bemelmans. Je zou zeggen dat het kenners zijn...
Brands licht favoriet bij de bookies Shhh
Reply
#15
Nee hoor. Bij Unibet, Bwin, Bet365 en Betfair is Bemelmans favoriet. Dus ik weet niet waar je dat vandaan haalt...

Bovendien vraag ik me af waar je dat op baseert. Jij denkt dat je een kenner bent, leg maar eens uit waarom Brands favoriet zou zijn.
Bemelmans tot nu toe bijna 2x zoveel punten gehaald dit jaar, betere indoorspeler, beter in vorm (laatst nog finale van een topchallenger indoor).
Alles spreekt in zijn voordeel, wat nu ook weerspiegeld wordt bij de bookies.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#16
Bemelmans is overal favoriet. Ik hou die challengers niet zo in de gaten, anders had ik vermoedelijk wel voor Bemelmans gekozen. Finale Orleans daar kun je wel mee thuiskomen, ik wist sowieso niet dat die gast wat in z'n mars had indoor.

Het enige waar ik mijn keuze op baseerde is dat ik Bemelmans zo'n echte CH speler vind die op dat niveau aardig mee kan maar op ATP niveau eigenlijk nooit wint. Nou valt dat laatste met een season record van 4-5 ook wel weer mee.
Reply
#17
Idd en vergelijk dat met Brands. Die kan zelfs op challengerniveau niet mee.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#18
Tampie volgend jaar meedoen met CTM Smile Heeft echt zijn voordelen voor FTM
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#19
Voor Bemelmans had ik niet genoeg geld meer, maar ik zie die pot als 50-50

hth is 2-2

Brands een knappe overwinning op Bachinger gisteren en Brands haalde hier vorig jaar nog een halve finale!!!!
Hij won toen oa van Bemelmans Wink

En Brands heeft in het verleden vaak genoeg laten zien dat hij wat kan in tegenstelling tot Bemelmans.



quote deze maar even voor Ad.

(15-10-2012, 11:04 PM)rhubarb Wrote:
(15-10-2012, 10:08 PM)Ad Wim Wrote: Lol, iedereen in de top met Brands en geen Bemelmans. Je zou zeggen dat het kenners zijn...
Brands licht favoriet bij de bookies Shhh

En Brands was gisteravond inderdaad licht favoriet bij alle bookies.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#20
Ik gebruik oddschecker.com om gauw de odds te bekijken, en daar was Brands gisteravond idd favoriet. Met het Ludica tennisspel heb ik 4 jaar lang Brands gehad (gescout toen hij nog buiten de top 200 stond). Ik ken hem dus goed. Lange speler (bijna 2 meter), goede service en met af en toe een hoge piek op ATP-niveau tijdens toernooien op gravel (Munchen 500-toernooi heeft ie ooit SF gehaald), gras (Wimbledon 4e ronde) en afgelopen jaar indoor (SF Wenen vanuit de qualies).

De odds waren bijna 50/50, ik heb voor Bemelmans gekozen omdat Brands een nogal matig seizoen draait en vooral nog teert op punten uit 2011. Maar Brands heeft een hoop punten te verdedigen dus die is op een goed resultaat gebrands.
Reply
#21
50/50 lijkt mij ook een aardige inschatting voor deze partij. Bemelmans bungelt er al een aantal jaren wat bij, maar de kwaliteit lijkt te ontbreken om structureel in de top-100 mee te doen. Zo nu en dan een uitschietertje in een challenger, maar meer is het ook niet. In principe zou ik Brands als de betere speler zien, maar die heeft een dramaseizoen. Kortom de lamme tegen de blinde, moeilijk een inschatting te maken.
Reply
#22
Zo net na ze in het schema geplaatst zijn, zijn die odds nog niet realistisch.
Kijk nu maar naar al die sites, het is overal de kant van Bemelmans opgegaan.
Dus dat vind ik geen argument. En dan zullen we het maar niet over die smiley van gisteravond hebben.

Ik ken Brands ook en het is in potentie een aardige speler. Maar hij heeft idd een slecht jaar, itt Bemelmans, die aardig op weg is en indoor als beste ondergrond heeft. Brands is meer allround.
Dus ik vermoed een redelijk eenvoudige overwinning voor Bemelmans (7-6 6-3 of zo) vandaag.
En dat vermoedde ik gisteren ook al, daarom vond ik het zeer opmerkelijk dat echt iedereen boven me Brands heeft en ik de enige met Bemelmans ben in de top 10.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#23
Ik zie in Bemelmans een nieuwe Steve Darcis, structureel rond top 60-70 die eens in de 2 jaar een ATP 250 toernooi wint.
Reply
#24
(16-10-2012, 10:32 AM)mindlight Wrote: 50/50 lijkt mij ook een aardige inschatting voor deze partij. Bemelmans bungelt er al een aantal jaren wat bij, maar de kwaliteit lijkt te ontbreken om structureel in de top-100 mee te doen. Zo nu en dan een uitschietertje in een challenger, maar meer is het ook niet. In principe zou ik Brands als de betere speler zien, maar die heeft een dramaseizoen. Kortom de lamme tegen de blinde, moeilijk een inschatting te maken.

Dan doe je Bemelmans te kort. Hij is structureel aan het stijgen en gaat zeker de top 100 in de komende weken, terwijl Brands alleen maar aan het dalen is.

Bemelmans haalt 2 finales van de grootste challengers van het jaar en heeft ook nog wat leuke dingen laten zien op ATP-niveau.
Ik verwacht wel wat van die jongen in de toekomst.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#25
(16-10-2012, 10:37 AM)Ad Wim Wrote: Zo net na ze in het schema geplaatst zijn, zijn die odds nog niet realistisch.
Kijk nu maar naar al die sites, het is overal de kant van Bemelmans opgegaan.
Dus dat vind ik geen argument. En dan zullen we het maar niet over die smiley van gisteravond hebben.

Ik ken Brands ook en het is in potentie een aardige speler. Maar hij heeft idd een slecht jaar, itt Bemelmans, die aardig op weg is en indoor als beste ondergrond heeft. Brands is meer allround.
Dus ik vermoed een redelijk eenvoudige overwinning voor Bemelmans (7-6 6-3 of zo) vandaag.
En dat vermoedde ik gisteren ook al, daarom vond ik het zeer opmerkelijk dat echt iedereen boven me Brands heeft en ik de enige met Bemelmans ben in de top 10.
Dat snap ik, onze argumenten komen ook overeen en we hebben ook beide voor Bemelmans gekozen. Maar haal dan niet even die smiley van mij aan terwijl je zelf met arrogante toon zegt: "Je zou zeggen dat het kenners zijn". Ik kan me goed voorstellen waarom mensen voor Brands zouden kiezen. Opvallend is het wel dat de top allemaal voor Brands heeft gekozen, die constatering geef ik je gelijk in.
Reply
#26
(16-10-2012, 10:43 AM)rhubarb Wrote:
(16-10-2012, 10:37 AM)Ad Wim Wrote: Zo net na ze in het schema geplaatst zijn, zijn die odds nog niet realistisch.
Kijk nu maar naar al die sites, het is overal de kant van Bemelmans opgegaan.
Dus dat vind ik geen argument. En dan zullen we het maar niet over die smiley van gisteravond hebben.

Ik ken Brands ook en het is in potentie een aardige speler. Maar hij heeft idd een slecht jaar, itt Bemelmans, die aardig op weg is en indoor als beste ondergrond heeft. Brands is meer allround.
Dus ik vermoed een redelijk eenvoudige overwinning voor Bemelmans (7-6 6-3 of zo) vandaag.
En dat vermoedde ik gisteren ook al, daarom vond ik het zeer opmerkelijk dat echt iedereen boven me Brands heeft en ik de enige met Bemelmans ben in de top 10.
Dat snap ik, onze argumenten komen ook overeen en we hebben ook beide voor Bemelmans gekozen. Maar haal dan niet even die smiley van mij aan terwijl je zelf met arrogante toon zegt: "Je zou zeggen dat het kenners zijn". Ik kan me goed voorstellen waarom mensen voor Brands zouden kiezen. Opvallend is het wel dat de top allemaal voor Brands heeft gekozen, die constatering geef ik je gelijk in.

Ad verduidelijkt met die arrogante toon zijn frustraties nog maar eens.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#27
Tja, zo'n smiley neerzetten na een onzinnig argument...

Ik ben trouwens voornamelijk bang voor Melzer deze week. Ik wilde hem eruit laten, omdat ik vermoedde dat ie veel gekozen zou worden en toch wel een erg lastige eerste ronde heeft, maar hij zou zomaar eens finale kunnen halen met een onzekere Del Potro.
Van Haas, Karlovic en Monfils verwacht ik niet zoveel deze week.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#28
Karlovic lijkt me inderdaad redelijk uitgerangeerd, maar voor deze prijs toch te aantrekkelijk om te laten lopen. Gegeven de loting van Haas verwacht ik minimaal SF en zie ik hem als favoriet voor de finale onderin. Monfils verwacht ik ook weinig van. De man is nog op de weg terug en zit in het sterkste stuk van het schema.
Reply
#29
(16-10-2012, 10:52 AM)Ad Wim Wrote: Tja, zo'n smiley neerzetten na een onzinnig argument...
Dus alle odds een kwartier voor de deadline zijn onzinnig en onbetrouwbaar?
Reply
#30
(16-10-2012, 10:37 AM)Ad Wim Wrote: Zo net na ze in het schema geplaatst zijn, zijn die odds nog niet realistisch.
Kijk nu maar naar al die sites, het is overal de kant van Bemelmans opgegaan.
Dus dat vind ik geen argument. En dan zullen we het maar niet over die smiley van gisteravond hebben.

Ik ken Brands ook en het is in potentie een aardige speler. Maar hij heeft idd een slecht jaar, itt Bemelmans, die aardig op weg is en indoor als beste ondergrond heeft. Brands is meer allround.
Dus ik vermoed een redelijk eenvoudige overwinning voor Bemelmans (7-6 6-3 of zo) vandaag.
En dat vermoedde ik gisteren ook al, daarom vond ik het zeer opmerkelijk dat echt iedereen boven me Brands heeft en ik de enige met Bemelmans ben in de top 10.

Ook onzin.

Mist heeft hem ook.

Brands - Bemelmans wordt nu wel de partij van de dag Cool

Jammer dat ik om 14 uur een afspraak heb...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: