The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM Forum Subleague 2013
#1
Prijsverdeling FTM Forum Subleague 2013:
21 ingeschreven.
315 euro in de pot.

Algemeen klassement:
1.160 euro
2.80 euro
3.45 euro

Medailleklassement:
1. 30 euro


1. Haggie
2. Mindlight
3. Tampie
4. Buurs
5. Jornstars
6. Stille
7. Kooltje
8. Vos
9. Kraai
10. RonnieV
11. Andre
12. Ad Wim
13. Stasya
14. Centre court
15. Jansoe
16. Burns
17. Woerdie
18. Omyaca
19. Atlanta
20. DaanvL (geld onderweg)
21. Overdune (geld onderweg)
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#2
Keurig Haggerman! Eusa_clap

Ik ben erbij.

Verdeling top 5 AK en top 2 MK lijkt mij trouwens beter.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#3
Wat bedoel je met 12 om 3 met AK en MK?
Reply
#4
(28-12-2012, 12:50 PM)rhubarb Wrote: Wat bedoel je met 12 om 3 met AK en MK?

De verdeling van de 15 euro
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#5
Top 5 AK
Top 2 MK

vind ik ook prima Buurs.

Graag de 15euro overmaken naar:
366441663
HG Haggeman

graag vermelden Nickname.
Zal hier update doen van betaling
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#6
Deadline 14 januari 2013?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#7
Lijkt me afhankelijk van het aantal deelnemers, Hag.
Als er 20 deelnemers zijn, lijkt me top 5 te gortig; dan kun je beter top 3 doen en 1 MK-prijs.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#8
(28-12-2012, 03:25 PM)Ad Wim Wrote: Lijkt me afhankelijk van het aantal deelnemers, Hag.
Als er 20 deelnemers zijn, lijkt me top 5 te gortig; dan kun je beter top 3 doen en 1 MK-prijs.

eens
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#9
(28-12-2012, 03:56 PM)buurs Wrote:
(28-12-2012, 03:25 PM)Ad Wim Wrote: Lijkt me afhankelijk van het aantal deelnemers, Hag.
Als er 20 deelnemers zijn, lijkt me top 5 te gortig; dan kun je beter top 3 doen en 1 MK-prijs.

eens

Ook mee eens.
Laten we even alle deelname afwachten.
14januari deadline is prima!!
Betalende deelnemers, vermeld ik in dit topic.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#10
Subleague is aangemaakt, zie eerste bericht.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#11
Ik zal ook maar weer meedoen.... Kun je 't niet 13+2 maken?? MK is voor mij iig echt ontzettend bijzaak.
Reply
#12
Uiteraard ben ik erbij.

Zo mooi he, die haggie probeert t elk opnieuw weer, organisatie alles erop en eraan. Vanaf april is ie nergens meer te bekennen.Tongue
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#13
Ik zet alles alleen in gang, CC.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#14
Dat wordt ook gewaardeerd Hag. Het gaat alleen elk seizoen hetzelfde. Al hoop ik dat je dit jaar na de AO bovenaan staat.Big Grin
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#15
Stel voor dat je, als het niks meer wordt, het wel even overdraagt vwb MK. Dat vond ik niet echt kunnen.

Verder uiteraard niets dan lof over 't feit dat je het stokje weer oppakt.
Reply
#16
wachtwoord zonder hoofdletters
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#17
(29-12-2012, 11:26 AM)_Tampie Wrote: Stel voor dat je, als het niks meer wordt, het wel even overdraagt vwb MK. Dat vond ik niet echt kunnen.

Verder uiteraard niets dan lof over 't feit dat je het stokje weer oppakt.

Dat was idd niet erg sociaal. Bij deze wil ik dat graag vanaf het begin al doen.
Iemand?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#18
Ik heb het geld overgemaakt.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#19
Updates van betalingen worden in eerste bericht bijgewerkt.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#20
Heb je die sheet nog die ik gemaakt hebt? Anders kan ik em sturen, hoef je alleen de deelnemers aan te passen en wat formules te kopieren en je bent klaar. Iedere week ff een 1, 2 en 3 invullen en het medailleklassement updatet automatisch. Wil ik ook wel voor je doen zodra alle deelnemers bekend zijn en dat ik em dan doorstuur naar jou? En dan natuurlijk iedere week even de stand posten, mooi plaatje maken zodat iedereen de hele stand kan zien. Smile
Reply
#21
ww Stille werkt niet?
Reply
#22
kleine letter
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#23
Ok, ingeschreven en geld overgemaakt.
Reply
#24
stille als wachtwoord. Waar heb ik dat aan te danken? Ik zal me ook aanmelden en vanavond geld overmaken
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#25
Is makkelijk ww en zie het als een eer Smile

Klasse Tamp. Je staat erbij. Dit jaar moet 30 man wel lukken lijkt me.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#26
Was het vorig jaar ook al 15 euro?
Reply
#27
Nee 12.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#28
Voorlopig nog maar 6 deelnemers. Waar blijft de rest boys? 9 days to go! Cool
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#29
Ik zou wel graag willen weten of je het netjes tot het einde van het jaar gaat bijhouden, zo niet dan ben ik out. Ik heb geen zin in dat gezeik van vorig jaar. Ik bied je die sheet aan om je te helpen maar daar reageer je niet op.
Reply
#30
Ik vroeg of iemand de medailles op zich wilde nemen. Dacht dat dat jij dat daarna aanbood.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply


Forum Jump: