The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Rotterdam Sao Paulo San Jose
LTM held Gulbis! 45 x 6! En nu eraf tegen Potro!
Reply
stille, loting voor morgen al bekend?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Zo ik heb weekend en er is nog een extra sessie toegevoegd. Ben er straks, morgen overdag, donderdag overdag, vrijdag overdag en zondag. Ik ga mijn bed meenemen Wink
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
En vrijdagavond?

Vamossss Ramos.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ramos en Berlocq winnen beide de eerste set. Kan een mooie clash worden tussen 2 relatief veel gekozen spelers die voor hun managers toch een troef zijn. 6 punten wedstrijd!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
https://twitter.com/abnamrowttNL/status/...08/photo/1
Reply
(12-02-2013, 07:27 PM)Mac Wrote: https://twitter.com/abnamrowttNL/status/...08/photo/1

Stille en Buurs met Paire-Baghdatis dus als enige leuke wedstrijd. Maar dat zat er wel in. Iig wel 5 enkelpotjes met wat FTM belangen dus dat is leuk.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Gaaf! Fransen en Koolhof vervangen Nestor/Youzhny morgen. ATP-debuut voor Koolhof, zoon van Jurrie en vroeger paar keer tegen gespeeld. Woont bij mij in de buurt.
Reply
(12-02-2013, 07:36 PM)Scholten! Wrote: Gaaf! Fransen en Koolhof vervangen Nestor/Youzhny morgen. ATP-debuut voor Koolhof, zoon van Jurrie en vroeger paar keer tegen gespeeld. Woont bij mij in de buurt.

Top! Ze trainden volgens zijn Twitter deze week al in Rotterdam, o.a. met Seppi en Zemlja.
De andere zoon van Jurrie, Dean Koolhof, zit bij mij op school in het toptalenten-traject, speelt in de A1 van de Graafschap.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Zit die samenvatting van Haase-Gulbis te kijken maar die Gulbis is toch één van de meest fascinerende spelers die ik ken. Vandaag had ie weer zo'n dag, hij sloeg Haase hélemaal(op z'n vd Gijps) zoek. Dan is ie dus bijna onverslaanbaar en krijgt Potro/Monfils ook nog een zware kluif aan 'm.

Maar vorige week had ik 'm bij CTM en verliest ie gewoon in 2 van Prz als nr1 geplaatst.

Aparte vent.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Dat was omdat hij q's moest spelen hier...Hij speelde wel goed maar mocht ook alles doen van Haase.
Reply
Hij verloor vorige week Prz omdat ie voor deze week q's moest spelen? Dat kan toch ook nadat je een paar potjes wint? Doe anders niet mee daar.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Haggie vs het hele forum zometeen!!

ONE TIME!!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ik duim voor je, Hag.
Reply
Monfils begint dramatisch...
Reply
Prima pony.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Als Gulbis tegen Delpo net zo goed speelt als vandaag, moet ik het nog zien.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Hewitt returnkoning-off
Reply
Hup goffin. Vechten Hewitt!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Goffin op weg naar een double bagle.... !???!!
Reply
Die Goffin...
Reply
Mooi zo'n keuze die verder niemand heeft. Hup Pella (volgens horen zeggen van bepaalde mensen op dit forum wordt dit de nieuwe Nadal, minstens).
Reply
ik heb nog nooit iemand slechter zien tennissen
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Hoeveel kansen heeft Kavcic nodig? Zowel in de 2e als in de 3e set had hij 2 BP's voor de dubbele break.
Reply
Rebreak derde set gaf hij ook nog eens weg na een 40-15 voor 5-3....
Reply
Waarom is Goffin eigenlijk naar Rotterdam gekomen? Het was iig niet om te tennissen ...
Reply
**3-0 vechter in de 3e set tb.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Hewitt met 7 levens. Dan moet Querrey hem maar elimineren.
Reply
Hewitt held! Wat heeft die zich vandaag vaak uit een onmogelijke positie teruggeknokt zeg!

Hup Bellucci! Troef in eigen land op gravel, was in de DC al goed(op HC?). Eerste ronde tegen z'n onbekende landgenoot moet een goede opwarmer voor 't zwaardere werk zijn.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Tuurlijk Hewitt! NID!
Reply


Forum Jump: