The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Forum Wielerpool 2013
FWP tussenstand na Parijs-Nice en Tirreno-Adriatico.

Japie 757
Mitch 725
Daan 649
Kooltje 439
Andre 400
Buurs 359
Stille 302
Haggie 287
Scholten 286
CC 274
Tampie 253

Bijlage: Excel, Blad 2 voor de punten per renner.


Attached Files
.xlsx   FWP2013.xlsx (Size: 16.8 KB / Downloads: 11)
Reply
Heeft iedereen betaald?
Reply
Nog niet gekeken, in principe zou het raar zijn als je van deze eerste tussenstand zo schrikt dat je je terug trekt. Het seizoen is amper van start.
Reply
Ai. Snel naar Milaan-San Remo.
Reply
Voor de Rodriguez mannen snel naar Catelonië. Daar gaat hij even een flinke bak punten ophalen
Reply
Samen met jvdb hopelijk! Al zijn deze mannen een stuk minder van belang vanwege het vermenigvuldigen
Reply
Poe. Valt ff tegen.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
De koppostitie, leuk Smile

Ben blij met mijn keuze voor Porte, helaas wat minder met die voor Gesink....
Reply
(13-03-2013, 11:35 AM)Japie Wrote: De koppostitie, leuk Smile

Ben blij met mijn keuze voor Porte, helaas wat minder met die voor Gesink....

Porte pakt goed uit! Hoop voor je dat hij meer mag doen dan knechten de rest van het jaar.
Maar we hebben aan Froome gezien waar een knecht kan eindigen.
Reply
Porte zit een beetje in een rare situatie. Hij is na Wiggins en Froome de derde kopman van Sky, maar in de grote rondes als de Vuelta zullen Uran en Henao welicht ook voor Porte staan, aangezien deze twee Colombianen in mijn ogen wat beter omhoog gaan dan de Aussie.

Kijk enorm uit naar Milaan Sanremo. Dat gaat me een koers worden. Hopelijk veel chaos. OPQ zal controle willen houden ivm Cavendish, maar zijn ze bereid Chavanel, Terpstra, Velits, Kwiatowski etc. daarvoor op te offeren? Daarnaast zal Sky het peloton wel weer willen domineren, maar voor mijn gevoel doen ze dat dan voor Sagan of Cavendish. Boasson Hagen is natuurlijk een prima renner, maar die legt het wel af tegen Sagan en in de massaspurt tegen Cav, Greipel, Kittel EN Sagan. Dan blijven bijvoorbeeld Cannondale (Sagan) en Astana (Nibali) over, maar denk dat zij ook voor de chaos gaan en geen spurt willen afwachten. Zeker Nibali niet die al aangaf iets speciaals te moeten bedenken aangezien hij niet zo'n rappe spurter is.

La Primavera is één van de weinige koersen waar je 30 potentiële winnaars hebt (Pozzato, Degenkolb, Gerrans, Cancellara, Goss etc.), hoewel de grote favoriet natuurlijk Sagan blijft.

Prognose: Sagan wint in een spurt van een groep der favorieten met 15 man.
Reply
Ik ben het hier absoluut niet mee eens. Sagan is een geweldige renner, zeer compleet.
Gaat in mijn ogen never nooit een massasprint winnen, ook niet na de Poggio.

Enige manier hoe hij kan winnen is voorop komen met een Gilbert en Cancellara en van hun de sprint winnen. Als de groep bij elkaar komt wordt Sagan gewoon derde of vierde net als tijdens de tour. Hij heeft minder snelheid dan Cavendish, Greipel en Kittel.
Reply
Kooltje Tirreno gemist? Etappe 3

1 Peter Sagan Cannondale 5:15:12
2 Mark Cavendish Omega Pharma - Quick z.t.
3 André Greipel Lotto z.t.
4 Gerald Ciolek Team MTN z.t.
5 Matthew Harley Goss Orica z.t.
6 Davide Cimolai Lampre z.t.
7 Tyler Farrar Garmin z.t.
8 Thor Hushovd BMC Racing z.t
Reply
Haha ja ik wist dat die zou komen...en terecht ook hoor maar ik zie die uitslag als een incidenteel iets.
Reply
Ik zie Sagan ook als topfavoriet. Met een klein groepje wint-ie sowieso. Daarnaast samen met Greipel en Cav ook een van de topfavorieten bij een sprint. Vergeet niet dat die sprinters wellicht veel energie moeten steken in o.a. de Poggio, waardoor de topsnelheid misschien wat terugloopt, wat weer gunstig is voor Sagan.
Reply
Ik denk dat de koers hard zal zijn en dat Greipel en Cavendish er niet meer bij zijn aan t eind net als vorig jaar. Een Nibali/Cancellara heeft een goede kans omdat iedereen naar Sagan gaat kijken om hem te gaan 'halen' zoals dat zo mooi heet. Sagan is natuurlijk de topfavoriet.
Reply
Won Sagan ook niet gewoon 4 touretappes? Waaronder wat sprints?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Speciaal voor kooltje haha:

https://www.youtube.com/watch?v=dIyYK55PyuE

3 overwinning in spurt, 1 in een groepje van 4 met Gilbert, 2e op de Champs achter Cav..

3:36 om te genieten en om te zien hou hij zijn fiets onder controle heeft.
Reply
Heb bij Sportpools niet echt spannende namen gekozen voor M-S. Bij FWP hoop ik te kunnen scoren met Roelandts en wellicht Rojas en Farrar.
Reply
Mooie koers onder spectaculaire omstandigheden. Niemand met de winnaar in zijn team! Doe zelf redelijk mee met Cancellara en Phinney.

Blij wat ik bedoelde in de discussie van hierboven ook tot uiting kwam doordat Sagan de sprint verloor. Had wel veel werk gedaan maar Ciolek ook niet de aller snelste ter aard.
Reply
Ronde van Catalonië is begonnen...Hup JVDB!
Reply
Stand FWP na Milaan San Remo

Japie 967
Kooltje 799
Andre 760
Mitch 755
Daan 649
Tampie 613
CC 484
Buurs 469
Stille 332
Haggie 317
Scholten 316

Top 10 kreeg slechts punten bij MSR, Cancellara en Phinney doen goede zaken.


Attached Files
.xlsx   FWP2013.xlsx (Size: 16.81 KB / Downloads: 5)
Reply
Hoef ik me dus niet meer druk om te maken/te volgen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Gat lijkt groot Stille, maar één goed resultaat en je staat er weer tussen.
Reply
Dat gat is inderdaad zo gedicht. Mijn renners hebben echt niet uitzonderlijk gepresteerd! Meer wat plaatsen in de subtop.
Reply
Ik zit er weer klaar voor; Volta a Catalunya. Eerste twee naar Meersman en nu eindelijk de bergen in. Wel mooi dat de eerste twee etappes al chaos was. Nog nooit zo'n slecht voorbereide massasprint gezien als gisteren. Iedereen kwam alleen te zitten.
Reply
Gatto verslaat Voeckler op de streep in Vlaanderen, geniaal! Mooie overwinning voor Gatto, had hij ook nodig. En die fokking Fransman mag op de blaren zitten.
Reply
Vandaag eens zien of Quintana het weer kan waarmaken! Wederom aankomst bergop en nog interessanter: Valverde gevallen vandaag en uit de koers!
Reply
Gesink in de aanval met JVDB!
Reply
Gaat best aardig bij mij, met mijn beperkte kennis van alle koersen behalve de tour.
Reply
Leuke (semi-)klassiekers tot nu toe! Ik scoor dramatisch, maar lig daar nog niet wakker van. Sportpools gaat ook nog niet al te best.
Reply


Forum Jump: