The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Forum Wielerpool 2013
Dramatisch, ook bij mij gaat dit en sportpools niet goed maar lig er ook weinig wakker van.

Tussenstand na E3, Cateloniƫ en Gent-Wevelgem

Japie 1628
Andre 1182
Kooltje 1147
Tampie 1035
CC 906
Mitch 797
Buurs 741
Daan 733
Haggie 615
Stille 430
Scholten 402


Attached Files
.xlsx   FWP2013.xlsx (Size: 16.86 KB / Downloads: 16)
Reply
Vlugge Japie
Reply
Roelandts bezorgt me de broodnodige punten.
Reply
Japie weer de grote winnaar. Zowel Cancellara als Roelandts in de RVV. Daarnaast zijn alleen Sagan en Degenkolb van belang bij FWP.

Tussenstand na Ronde van Vlaanderen

Japie 2268
Kooltje 1507
Andre 1482
Tampie 1335
CC 1266
Buurs 821
Mitch 797
Daan 793
Scholten 742
Haggie 675
Stille 490
Reply
Kittel wint de Scheldeprijs, netjes. Had nog even vlak voor de sprint ingezet op hem, omdat Cavendish slecht zat, quote 8 x 5 euro!

Verkeerde topic zie ik, aangezien dit geen Worldtour wedstrijd is. Toch knap van Kittel!
Reply
Hier is ook prima joh! Knap van Kittel, aangezien Cav toch ook in vorm is dit jaar. Maar vooral prestatie Barry Markus is weer knap.
Reply
Netjes Tampie. Ik erger me eraan dat je bij veel gokkantoren alleen in kunt zetten op de winnaar. Ik heb voorheen bij Unibet tijdens de grote rondes vaak ingezet op ... eindigt hoger dan ... Maar dat zal wel alleen bij de grote rondes kunnen.

Barry Markus, had er nooit van gehoord, maar welkom bij de club!
Reply
Is het normaal dat de winnaar van Vlaanderen de huizenhoge favoriet is voor Parijs-Roubaix? Wie zien jullie als de kanshebbers?
Reply
Dat is normaal ja, hoewel het niet vaak voorkomt dat iemand de dubbel pakt. Boonen flikte het vorig jaar wel. Ik zie geen overduidelijke favoriet. Sagan is een alleskunner en klasbak, gaat zeker weer meedoen om de titel. Cancellara was voor mij eerst huizenhoge favoriet, maar is deze week al twee keer op z'n bek gegaan, zal licht gehavend aan de wedstrijd beginnen. Heb je nog Boonen, Chavanel, Van Avermaet, Flecha die ook allemaal goede kans maken.
Reply
Edit: Boonen doet niet mee, geblesseerd.
Reply
Sagan doet ook niet mee, hij krijgt rust.
Reply
Porte beslist dit spel al
Reply
Hmm, dat kan weleens kloppen ja. Het gat met Japie acht ik nu al nauwelijks meer te overbruggen.
Reply
Samen met Cancellara, spel is gestreden.
Henao pakt nog wel de puntjes voor mij =)
Reply
Vanmarcke maakt eindelijk wat goed voor me...
Reply
Stand na Parijs - Roubaix:

1 Japie 3020
2 Kooltje 2311
3 CC 2070
4 Andre 1915
5 Tampie 1739
6 Buurs 1256
7 Mitch 1249
8 Daan 1066
9 Scholten 846
10 Haggie 804
11 Stille 794

Ik heb het sheetje een beetje aangepast, zodat de update op de stand kan worden gedaan door in het tabblad UCI scores de nieuwe UCI jaarranking te plakken (renner moet in kolom C terechtkomen en het puntentotaal in kolom F), vervolgens komt in het tabblad stand de nieuwe stand te staan (ongesorteerd).


Attached Files
.xlsx   FWP2013 aangepast.xlsx (Size: 32.31 KB / Downloads: 19)
Reply
Ziet er goed uit tampie! Bedankt
Reply
Top Tamp
Reply
Komt er nog een stand nav de Gold Race?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Moreno!!!!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Na de AGR is dit de stand:

1 Japie 3132
2 Kooltje 2783
3 CC 2502
4 Tampie 2171
5 Andre 2027
6 Buurs 1726
7 Daan 1640
8 Mitch 1339
9 Scholten 1278
10 Stille 1226
11 Haggie 826

Kooltje dus al flink ingelopen op Japie, en hij heeft ook nog Moreno, die dus nog zijn 100 punten voor de Waalse Pijl krijgt.
Reply
Saaie koers vandaag, maar de muur blijft toch iets speciaals. Wel heldhaftig van Moreno, Henao en Betancourt!
Reply
Ik wist niet dat ik een goede gold race had. Vandaag prima met Moreno en een steeds beter wordende Anton.
Reply
Snap het ook niet nu ik er nog eens naar kijk. Vreemd.
Reply
Ik zie al wat er mis ging; de UCI stand was alweer bijgewerkt dus in bovenstaande stand zit de Waalse pijl al verwerkt. Ik wist niet dat ze zo snel waren bij de UCI!
Reply
Stand na LBL al bekend?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ja ik zal hem morgen even geven, vanavond druk. Of tampie moet me al voor zijn
Reply
Inmiddels zit ook Romandie er op. Geen grote klappers voor dit spel, niemand heeft Froome.

Zaterdaag de Giro. Doen maar weinig renners mee die het verschil gaan maken voor Forum Wielerpool.

Enkele renners die wel mee doen en van belang zijn voor dit spel: Pozzato, Degenkolb, Kittel, Bennati, Gesink(Japie), Nibali (Daan).
Zelf hoop ik op goede prestaties van Phinney en Durbridge.

Verwacht wel een leuke Giro. Mooie teamtijdrit aan het begin, dan wat leuke etappes met een heuveltje in de laatste kilometers in combinatie met massasprints, een lange individuele tijdrit, behoorlijk wat bergetappes, een klimtijdrit.

Favorieten Nibali en Wiggins. Zelf ben ik nieuwsgierig naar Gesink. Wordt veel over gezegd en geschreven na een week in Romandie zonder uitschieters. Was dat ingecalculeerd en heeft het te maken met de trainingsweken op hoogte of heeft hij de macht niet?!
Reply
Stand is wel erg lang geleden bijgewerkt. LBL is nog geen eens verwerkt. Komop mannen! Zou leuk zijn als we dit goed bij kunnen houden.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
(29-04-2013, 09:27 AM)kooltje Wrote: Geen grote klappers voor dit spel, niemand heeft Froome.

Dan zou iemand zonder reden mijn team gewijzigd hebben, want ik heb toch echt (als enige) Froome in mijn team. Smile
Reply


Forum Jump: