The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Dubai / Acapulco / Delray Beach
#1
Schema Delray Beach: http://www.atpworldtour.com/posting/2013/499/mds.pdf

Cilic stond trouwens eerst nog op de entry list. Hij heeft zich dus waarschijnlijk op het laatste moment teruggetrokken. Vandaar dat er vijf qualifiers in het schema staan.

Deze week belooft een stuk interessanter te worden dan de huidige week. Als het goed is komen er meer verschillen.
Reply
#2
Schema Dubai: http://www.atpworldtour.com/posting/2013/495/mds.pdf
Reply
#3
(23-02-2013, 02:27 PM)_Tampie Wrote: Schema Dubai: http://www.atpworldtour.com/posting/2013/495/mds.pdf

Sterke top, maar lage cut-off (Kukushkin@105). Hier vallen wel wat interessante keuzes te maken; hopen maar dat er voor de deadline nog niet al te veel gespeeld is.
Reply
#4
Loting Acapuclo is traditioneel laat (pas morgen 2130 ned tijd)

De wedstrijden beginnen dagelijks pas 2300 uur ned tijd (1600 lt)

http://abiertomextenis.com.mx/PROGRAMA%2...IDADES.pdf
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#5
Het zit Sijsling bepaald niet mee met de lotingen.
En dat zo'n Montanes dan even vanuit Zuid-Amerika naar Dubai gaat...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#6
(24-02-2013, 12:10 AM)Ad Wim Wrote: Het zit Sijsling bepaald niet mee met de lotingen.
En dat zo'n Montanes dan even vanuit Zuid-Amerika naar Dubai gaat...

Misschien komt Haas wel niet opdagen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#7
Haas was ziek, die staat er gewoon weer hoor deze week.
Reply
#8
Ok ik wist de reden niet
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#9
Belg doodgeschoten in Mexicaanse badplaats

ACAPULCO - Een 58-jarige Belg is zaterdag doodgeschoten in de Mexicaanse badplaats Acapulco. Volgens de politie werd hij in zijn borst geschoten toen hij zich verzette tegen twee criminelen die zijn Mercedes cabriolet wilden stelen.

De schietpartij vond plaats op korte afstand van het Princess Hotel, waar volgende week het Mexico Open tennistoernooi wordt gehouden. Het toeristische Acapulco heeft in toenemende mate te maken met geweld dat uit drugshandel voortkomt. Vorig jaar werden er de meeste moorden gepleegd van heel Mexico.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#10
Niet zo gek dat ze 4000 man bewaking nodig hebben (en zelfs militairen)
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#11
Snap niet dat het toernooi nog georganiseerd wordt. Gooi het gewoon van de kalender af. Spelers worden ook afgeraden om het hotel niet te verlaten. Gelukkig ligt het hotel direct naast de tennisbanen, maar ideaal is het natuurlijk niet
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#12
Gewoon nog steeds geen main draw te vinden.... als iemand hem tegenkomt, graag even posten.
Reply
#13
Komt eraan. Ik weet wel dat Ferrer en Wawrinka aan dezelfde kant zitten

ferrer opent tegen ramos. Goed op twitter zoeken dan komt ie vanzelf tevoorschijn
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#14
Toch duurt 't lang, ik wil gaan slapen! Big Grin
Reply
#15
http://www.atpworldtour.com/posting/2013/807/mds.pdf
Reply
#16
Thanks. Ik rond het af!
Reply
#17
De boel is open! Succes!
Reply
#18
Nadal staat fout. D. Nadal is niet te kiezen.
Reply
#19
Jahaaaaaaaaaaaa! Wink
Reply
#20
Wat is de reden dat Murray ontbreekt?
Reply
#21
Die speelt zelden in Dubai, hij komt liever zonder enig ritme aan in IW zodat hij daar de 1R verrast kan worden door een jonge Amerikaanse WC.

Hij speelt regelmatig in Dubai trouwens, zie ik nu. Zonder al te veel succes overigens, wellicht is dat de reden.
Reply
#22
Murray tussen de AO en Wimbledon blijft een vreemd verhaal.
Reply
#23
Die Goffin beleeft echt een dramatisch begin vh seizoen.
Reply
#24
Overhyped imo. Leuek speler, maar niet meer dan dat. Top 25 max.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#25
(25-02-2013, 03:27 PM)Ad Wim Wrote: Overhyped imo. Leuek speler, maar niet meer dan dat. Top 25 max.

Zie dit niet als een aanval; maar ook overhyped door jou of heb ik dat verkeerd onthouden?
Reply
#26
Feel free om het terug te zoeken, maar ik kan me niet voorstellen dat ik hem ergens een grote toekomst heb toegedicht.
Ik zal hem echter ongetwijfeld opgehemeld hebben tijdens zijn run op RG, want toen had ik hem.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#27
Dat zal het geweest zijn, geen zin om het op te zoeken. Maar als jij het je niet herinnert zal het wel het beeld van tijdens zijn RG run zijn.
Reply
#28
Voor dit soort dingen hebben we normaliter ML, dus kom er maar in!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#29
Die andere Belgische gasten Bemelmans, Mertens en Desein vinden toch ook maar geen aansluiting met de subtop. Hoewel ik Bemelmans nog wel de stap zie maken naar de top 75.
Reply
#30
Hup Jaziri! Leuke wedstrijd
Reply


Forum Jump: