The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Odds/Gambling
#1
Wie doen er mee?

- Buurs
- Haggie

- Kraai
- Atlanta
- Jornstars
- CC
- Kooltje

- Tampie ?
- Overdune ?
- Ad Wim ?

10 inleg pp = 100 startkapitaal.







Kunnen we daar gezamenlijk niet eens meer mee doen, met onze kennis? Berdych-Gasquet zie ik hier ergens op 60-40 ingeschat worden, nou klopt dat aardig met de quotes (1,54 om 2,7). Maar als dat heel scheef ligt, stellen we eigenlijk vast dat een bet +EV is.

------
we kunnen wel een gezamenlijke account namens het forum openen.
------
Kan iemand dan een account openen bij pinnaclesports.com ? Heeft vaak de beste quotes, maar kan je als Nederlander niet op registreren.
------

Atlanta, Haggie, CC, Tampie, AdWim, Buurs, Kooltje, Overdune allemaal positief gereageerd.

------

Het is natuurlijk altijd goed elkaar op de hoogte te houden van eventuele mooie odds.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#2
Ik ben zelf altijd van de combi's.

combineer ik altijd een duidelijke favoriet in mijn ogen (1,4) met een 50-50 pot die een goede quote heeft (2,4 oid).


en dan paar euro erop zetten.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#3
Ik varieer nogal. ( over/under games, bij obv potjes. Maarvaak als ik denk een juiste strategie te hebben gevonden, komt er weer zo'n Paire wedstrijd tussendoor.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#4
op gasten als paire ga ik niet gokken.

ik heb nu trouwens geld op simon staan voor een quote van 2,9...

erg aantrekkelijk volgens mij.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#5
(13-03-2013, 04:53 PM)buurs Wrote: op gasten als paire ga ik niet gokken.

ik heb nu trouwens geld op simon staan voor een quote van 2,9...

erg aantrekkelijk volgens mij.

Dat zou ik dan nooit doen. Anderson staat te vlammen en Simon had er (met 8mps tegen) al 2 wedstrijden uit kunnen liggen.

Raonic 2,33 spreekt mij meer aan.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#6
anderson in vorm, maar tegen een pusher als simon gaat hij het erg lastig krijgen denk ik.

en ik heb geld op gasquet in combi met tsonga staan.

maar dat is meer indekken Big Grin
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#7
(13-03-2013, 04:58 PM)buurs Wrote: anderson in vorm, maar tegen een pusher als simon gaat hij het erg lastig krijgen denk ik.

en ik heb geld op gasquet in combi met tsonga staan.

maar dat is meer indekken Big Grin

Indekken gaat me wat te ver, om win-win situaties te creeeren in combinatie met FTM.
Ik vind vooral ook in Challenger altijd veel odds erg scheef staan.
In Q's van grote toernooien ook vaak gelijkwaardige odds, wat geen 50-50 is.

Denk dat een gezamelijk account weleens lastig kan worden, maar elkaar hier op de hoogte houden en aantrekkelijk odds, wel interessant is. Extra dimensie aan het forum voor wie het interessant vind.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#8
Ik zie niet zoveel knelpunten voor een gezamenlijke account.

Er hoeven natuurlijk geen 10 bets op een dag gemaakt te worden en een ieder kan wat leren wat de ander.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#9
(13-03-2013, 05:14 PM)buurs Wrote: Ik zie niet zoveel knelpunten voor een gezamenlijke account.

Er hoeven natuurlijk geen 10 bets op een dag gemaakt te worden en een ieder kan wat leren wat de ander.

Dan moeten er wel duidelijke afspraken gemaakt worden betreft:
- beheer (ik niet in ieder geval Smile )
- inleg max
- wanneer inzetten?
- wanneer uitbetalen? kun je eruit stappen etc?

Ben ook van mening dat we best iets goeds kunnen neerzetten met z'n allen wat lucratiever is, als het prijzengeld van FTM Wink

Wie doen er mee?

- Buurs
- Haggie
- Tampie ?
- CC ?
- Atlanta ?
- Kooltje ?
- Overdune ?
- Ad Wim ?

10 inleg pp = 80 startkapitaal.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#10
Ik ben in
Reply
#11
Ik doe ook graag mee...heb trouwens nu geld staan op Gasquet.
Reply
#12
(13-03-2013, 05:48 PM)Kraai Wrote: Ik doe ook graag mee...heb trouwens nu geld staan op Gasquet.

Top. toegevoegd aan de eerste post!

ps. Wil je je geld kwijt dat je inzet op Gasquet? Wink
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#13
(13-03-2013, 05:57 PM)Haggie Wrote:
(13-03-2013, 05:48 PM)Kraai Wrote: Ik doe ook graag mee...heb trouwens nu geld staan op Gasquet.

Top. toegevoegd aan de eerste post!

ps. Wil je je geld kwijt dat je inzet op Gasquet? Wink

Nee...het is en een beetje indekken tegenover mijn FTM team met Berdych en H2H is in het voordeel van Gasquet, hij wint 3 van de 4 op hardcourt en hij is redelijk in vorm dit jaar en mijn gevoel zegt ook winst Gasquet...vandaarCool
Reply
#14
(13-03-2013, 06:26 PM)Kraai Wrote:
(13-03-2013, 05:57 PM)Haggie Wrote:
(13-03-2013, 05:48 PM)Kraai Wrote: Ik doe ook graag mee...heb trouwens nu geld staan op Gasquet.

Top. toegevoegd aan de eerste post!

ps. Wil je je geld kwijt dat je inzet op Gasquet? Wink

Nee...het is en een beetje indekken tegenover mijn FTM team met Berdych en H2H is in het voordeel van Gasquet, hij wint 3 van de 4 op hardcourt en hij is redelijk in vorm dit jaar en mijn gevoel zegt ook winst Gasquet...vandaarCool

Vraag ik me af waarom je niet voor Gasquet bent gegaan ipv Berdych bij FTM Smile
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#15
(13-03-2013, 06:26 PM)Haggie Wrote:
(13-03-2013, 06:26 PM)Kraai Wrote:
(13-03-2013, 05:57 PM)Haggie Wrote:
(13-03-2013, 05:48 PM)Kraai Wrote: Ik doe ook graag mee...heb trouwens nu geld staan op Gasquet.

Top. toegevoegd aan de eerste post!

ps. Wil je je geld kwijt dat je inzet op Gasquet? Wink

Nee...het is en een beetje indekken tegenover mijn FTM team met Berdych en H2H is in het voordeel van Gasquet, hij wint 3 van de 4 op hardcourt en hij is redelijk in vorm dit jaar en mijn gevoel zegt ook winst Gasquet...vandaarCool

Vraag ik me af waarom je niet voor Gasquet bent gegaan ipv Berdych bij FTM Smile

Omdat Gasquet toch wel een tricky begin had met Tomic en bovendien had ik ze toen nog niet zien spelen...nu welWink
Reply
#16
(13-03-2013, 06:32 PM)Kraai Wrote:
(13-03-2013, 06:26 PM)Haggie Wrote:
(13-03-2013, 06:26 PM)Kraai Wrote:
(13-03-2013, 05:57 PM)Haggie Wrote:
(13-03-2013, 05:48 PM)Kraai Wrote: Ik doe ook graag mee...heb trouwens nu geld staan op Gasquet.

Top. toegevoegd aan de eerste post!

ps. Wil je je geld kwijt dat je inzet op Gasquet? Wink

Nee...het is en een beetje indekken tegenover mijn FTM team met Berdych en H2H is in het voordeel van Gasquet, hij wint 3 van de 4 op hardcourt en hij is redelijk in vorm dit jaar en mijn gevoel zegt ook winst Gasquet...vandaarCool

Vraag ik me af waarom je niet voor Gasquet bent gegaan ipv Berdych bij FTM Smile

Omdat Gasquet toch wel een tricky begin had met Tomic en bovendien had ik ze toen nog niet zien spelen...nu welWink

2,55 is geen slechte quote idd.
Raonic 2,33 ligt mij echter beter.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#17
Ik doe ook graag mee!
Reply
#18
En ik doe ook mee! Mooie uitdagingWink
Reply
#19
(13-03-2013, 06:39 PM)Haggie Wrote:
(13-03-2013, 06:32 PM)Kraai Wrote:
(13-03-2013, 06:26 PM)Haggie Wrote:
(13-03-2013, 06:26 PM)Kraai Wrote:
(13-03-2013, 05:57 PM)Haggie Wrote: Top. toegevoegd aan de eerste post!

ps. Wil je je geld kwijt dat je inzet op Gasquet? Wink

Nee...het is en een beetje indekken tegenover mijn FTM team met Berdych en H2H is in het voordeel van Gasquet, hij wint 3 van de 4 op hardcourt en hij is redelijk in vorm dit jaar en mijn gevoel zegt ook winst Gasquet...vandaarCool

Vraag ik me af waarom je niet voor Gasquet bent gegaan ipv Berdych bij FTM Smile

Omdat Gasquet toch wel een tricky begin had met Tomic en bovendien had ik ze toen nog niet zien spelen...nu welWink

2,55 is geen slechte quote idd.
Raonic 2,33 ligt mij echter beter.

Ik had een quote van 2.72 bij BWIN...
Raonic geef ik ook zeker een kans alleen iets minder als Gasquet.
Reply
#20
Ik doe mee!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#21
Ik doe niet mee maar wil dus wel een account aanmaken als ik jullie daarmee kan helpen. Maar Atlanta zit volgens mij ook in het buitenland en doet wél mee?

Ik zou btw wel eerst goed nadenken over hoe eea in zn werk gaat, anders gaat er zeker gezeik over komen.
Reply
#22
Ik zit momenteel niet meer in de VS. Duidelijke regels maken is idd belangrijk.
Reply
#23
Ik denk dat we voornamelijk voor single bets moeten gaan en af en toe een bracket moeten nemen.
Anders bereik je nooit overeenstemming. Ik ga echt niet over elke bet discussiëren.

Dus een polletje met een aantal interessante single bets, 5 euro per bet op degenen waar het meest op gestemd wordt.
En ik zou 20 euro inleggen. 100 euro kan zo op zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#24
Eend Ad. Interessante wedstrijd op forum plaatsen met je verwachte winnaar. Bij twee tegenstanders geen bet en anders 1/5 budget erop
Reply
#25
(14-03-2013, 08:51 AM)kooltje Wrote: Eend Ad. Interessante wedstrijd op forum plaatsen met je verwachte winnaar. Bij twee tegenstanders geen bet en anders 1/5 budget erop

20eu uiteraard. Als je net 10 man speelt is dat 2pp.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#26
Is het handig als ik hiervoor een apart subforum aanmaak? dat jullie voor losse wedstrijden losse topics met polls kunnen aanmaken>?
Reply
#27
ik zou graag de voorwaarden willen weten lijkt me wel leuk om aan mee te doen.
Reply
#28
al wat meer bekend?
Reply
#29
Berdych-Nadal 2,70-1,40
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#30
Ik wil ook wel meedoen!
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply


Forum Jump: