The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Monte Carlo 2013
#1
Altijd een van mijn favoriete toernooien.

Djoko nog onzeker vanwege zijn enkelblessure uit de DC.
WC voor Del Potro. Schrijf je dan gewoon op de reguliere manier in...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#2
(11-04-2013, 11:11 AM)Ad Wim Wrote: Altijd een van mijn favoriete toernooien.

WC voor Del Potro. Schrijf je dan gewoon op de reguliere manier in...

Wat is daar de reden van? Ik zag het deze week met Wawrinka ook gebeuren.

Moeten ze zover van te voren aangeven of ze komen?
Reply
#3
Deadline voor inschrijven van een toernooi is altijd zes weken van tevoren. Behalve bij een non-mandatory als MC, daar is het vier weken.
Daarna kom je alleen binnen met een WC.
Wawrinka had waarschijnlijk weinig te doen en wilde ritme opdoen voor MC. Voor Casablanca is dat natuurlijk ook een grote naam.

Maar toppers die zich niet inschrijven voor een groot toernooi en dan een WC aanvragen, vind ik flauw, maar het heeft ook wel met het systeem te maken.
Potro had last van zijn pols in Miami. Als ie zich had ingeschreven en later had teruggetrokken, had ie een zero pointer gekregen.
Dus het is enigszins begrijpelijk, maar wel lullig voor jonge talenten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#4
Sijsling speelt de Q niet. Hoopt fit te zijn voor Barcelona
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#5
De Bakker is door afzeggingen nu toegelaten tot de Q
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#6
Ferrer komt ook al niet
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#7
Hij is terug.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#8
(11-04-2013, 11:18 AM)Ad Wim Wrote: Deadline voor inschrijven van een toernooi is altijd zes weken van tevoren. Behalve bij een non-mandatory als MC, daar is het vier weken.
Daarna kom je alleen binnen met een WC.
Wawrinka had waarschijnlijk weinig te doen en wilde ritme opdoen voor MC. Voor Casablanca is dat natuurlijk ook een grote naam.

Maar toppers die zich niet inschrijven voor een groot toernooi en dan een WC aanvragen, vind ik flauw, maar het heeft ook wel met het systeem te maken.
Potro had last van zijn pols in Miami. Als ie zich had ingeschreven en later had teruggetrokken, had ie een zero pointer gekregen.
Dus het is enigszins begrijpelijk, maar wel lullig voor jonge talenten.

Daar heb ik nooit de vinger helemaal goed achter gekregen. Als hij zich niet inschrijft krijgt hij toch ook 0 punten (een zero-pointer?). Dus wat maakt het uit of hij zich nou inschrijft en terugtrekt, of helemaal niet in schrijft?
Reply
#9
MC is een geval apart, ik ken de regels niet exact maar is geen echte TMS meer maar er zijn toch 1000 punten te verdienen.
Reply
#10
Het is geen mandatory event, ook al is het wel een TMS. Dus de toppers mogen deze skippen zonder verdere gevolgen. MC wordt dan ook niet meegenomen in hun beste 18 resultaten als 0 punten.
Echter, als je je ingeschreven hebt en je trekt je later terug, krijg je volgens mij dus wel een zero-pointer. Dus kun je je maar beter niet inschrijven als je onzeker bent. Wat dus ten koste gaat van de WCs, wat zonde is.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#11
Ahh het is me eindelijk (na al die jaren) duidelijk, dank. Betekent wel dat voor een Federer bijvoorbeeld de gevolgen van zo'n grap er eigenlijk niet zijn. Die haalt de 18 toernooien (over het algemeen) toch niet.
Reply
#12
(1)Djokovic v BYE
Youzhny v Gimeno-Traver
Gulbis v (wc)Isner
Klizan v (14)Monaco

(12)Raonic v Benneteau
Nieminen v Troicki
Dolgopolov v Tomic
BYE v (5)Del Potro

(4)Berdych v BYE
Q v Granollers
Q v Stepanek
Fognini v (15)Seppi

(9)Cilic v Zeballos
Janowicz v Anderson
Dodig v Paire
BYE v (7)Gasquet

(8)Tipsarevic v BYE
Malisse v Dimitrov
(wc)Balleret v Mayer
Bautista-Agut v (11)Simon

(16)Kohlschreiber v Bellucci
Q v Chardy
Matosevic v Verdasco
BYE v (3)Nadal

(6)Tsonga v BYE
Q v Davydenko
Melzer v Q
Goffin v (10)Almagro

(13)Wawrinka v Istomin
(wc)Monfils v Q
Haase v Q
BYE v (2)Murray

Nadal niet bij Djoko, gelukkig.
Reply
#13
De database is open.
Reply
#14
Mijn bescheiden mening is dat dit toernooi voor FTM al is verkracht met deze deadline.

Lekker amateuristisch spel als er voor het gemak wordt gekozen in plaats van voor de tennisliefhebber.
Reply
#15
(14-04-2013, 10:07 AM)kooltje Wrote: Mijn bescheiden mening is dat dit toernooi voor FTM al is verkracht met deze deadline.

Lekker amateuristisch spel als er voor het gemak wordt gekozen in plaats van voor de tennisliefhebber.

Sorry kooltje,
Maar het eerste wat me te binnen schiet als ik dit lees.
"Zeik toch niet zo man"
Altijd dat gezeik over die deadlines, pfffff

We spelen een heel jaar een leuk spel en maakt dat nou uit of er een paar door zijn in zo'n eerste ronde.
En iedereen heeft dezelfde voorkennis.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#16
Deze week kan net zo goed worden overgeslagen, Kuiper.

Alle teams zullen nagenoeg hetzelfde zijn.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#17
We zullen zien en dat laatste heeft natuurlijk niet alleen met die deadline te maken.
Nadal heeft iedereen en daardoor alweer beperktere keuze's, maar dan nog blijft er wel wat over.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#18
(14-04-2013, 10:14 AM)kuiper Wrote:
(14-04-2013, 10:07 AM)kooltje Wrote: Mijn bescheiden mening is dat dit toernooi voor FTM al is verkracht met deze deadline.

Lekker amateuristisch spel als er voor het gemak wordt gekozen in plaats van voor de tennisliefhebber.

Sorry kooltje,
Maar het eerste wat me te binnen schiet als ik dit lees.
"Zeik toch niet zo man"
Altijd dat gezeik over die deadlines, pfffff

We spelen een heel jaar een leuk spel en maakt dat nou uit of er een paar door zijn in zo'n eerste ronde.
En iedereen heeft dezelfde voorkennis.

Dat mag jij vinden. We spelen een heel jaar door inderdaad, waardoor dit soort deadlines een enorm verschil maken.

Iedereen heeft dezelfde voorkennis, maar doet daar wat anders mee. dat is bekend na al die jaren en discussies.

(14-04-2013, 10:39 AM)kuiper Wrote: We zullen zien en dat laatste heeft natuurlijk niet alleen met die deadline te maken.
Nadal heeft iedereen en daardoor alweer beperktere keuze's, maar dan nog blijft er wel wat over.

Precies Kuip!
En dat "wel wat" wordt nu al bepaald terwijl je het anders zelf had moeten bepalen.
Reply
#19
Dat laatste ligt er aan. Met de schijterige keuze's die gemaakt worden en het gecalculeer van heel veel deelnemers heb je gelijk. Jammer dat het vaak nog beloond wordt ook.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#20
Volgens mij heb jij je recht om over deadlines te zeiken vorig jaar verspeeld Kooltje, toen je een vroege deadline miste.
Reply
#21
Ik ben het, zoals bekend, met kool eens.
Maar die discussie heb ik begin dit jaar al gevoerd, en het heeft dus weinig zin die weer op te rakelen.

Echter, dit zijn sowieso niet de meeste enerverende weken, met Nadal. En zeker nu Djoko ook niet topfit is.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#22
Wc voor Isner die vandaag nog speelt, terwijl de eerste rondes al begonnen zijn. Best vreemd en ben benieuwd hoe veel zin hij erin heeft.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#23
De Bakker plaatst zich helaas net niet, wel weer mooi dat hij bijna op TMS-niveau is na ongeveer 300ste gestaan te hebben.
Reply
#24
Mooie deadline idd Kolemans Idontgetit
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#25
Als ik naar het programma van vandaag kijk, kan ik helaas niet anders dan het met Ad en kooltje eens zijn. Vanavond maar eens zien hoe de uitslagen zijn geweest, welke mustpicks er dan zijn en welk bedrag er nog overblijft; ik vrees dat het niet veel is. Wel zonde, zo'n dag als vandaag dat zijn de mooiste dagen van een ftm jaar.
Reply
#26
Als je je budget op krijgt met must-picks zijn sommige must-picks geen must-picks meer. Dan kan het zijn dat je sommige R1-winnaars of q's misschien niet moet kiezen. Er blijft altijd wat te kiezen over.
Reply
#27
Tweede set van Bautista-Agut tegen Simon gezien; lang leve het graveltennis!

Heerlijk potje, momentum over en weer, 13 breaks in 21 games, in tb van 6-2 naar 6-6 en dan toch 8-6 gewonnen.
Umpire kreeg geen hand, op 6-4 in de tb heel flauw een straf gegeven voor nemen van teveel tijd.

(15-04-2013, 02:11 PM)andre Wrote: Als je je budget op krijgt met must-picks zijn sommige must-picks geen must-picks meer. Dan kan het zijn dat je sommige R1-winnaars of q's misschien niet moet kiezen. Er blijft altijd wat te kiezen over.

Dat klopt, maar ik vrees dat het marginaal is en dus een weinig boeiende week, waar het best wel leuk had kunnen worden. Nou moet ik ook zeggen dat er vermoedelijk ook veel dezelfde teams waren geweest al was de deadline vanmorgen geweest.
Reply
#28
Dat laatste idd. Ook omdat je eigenlijk zoveel budget hebt in dit scenario, omdat Djoko, zeker nu, gewoon te duur is voor een gravel-TMS en Murray niet zo heel goed is op gravel.
Dus met een deadline op zondagavond wordt het Nadal, qualis en een paar logische picks plus een of meer top 10-spelers. Daar kon dan nog onderscheid in gemaakt worden, al was het marginaal.
Nu wordt het waarschijnlijk Nadal, plus iedereen die door is, en kun je alleen het verschil maken met het minieme budget dat dan nog overblijft.

Idd zonde, want het is een prachtig toernooi.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#29
Je hebt nu natuurlijk ook nog wel de factor erbij dat Ferrer er niet is, Nadal erg goedkoop is en grote favoriet, Djoko te duur en onzeker. Het is allemaal wel erg obvious. Dan maar gewoon het standaarteam neerzetten en genieten van het tennis deze week.
Reply
#30
Dat bedoelde ik idd met 'in dit scenario'. Ik kan er helaas weinig van zien, hopelijk komend weekend wat.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: