The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Rome
#1
De loting is uit en best interessant. De Amerikanen zijn er weer bij en dat maakt het interessant omdat er stukken duidelijk ook erg sterk bezet zijn en anderen een stuk minder.
Nadal heeft een erg lastige loting. Maar ja, wat is voor hem lastig...
Ook is het stukje met Ferrer, Acasuso, Almagro, Massu, Verdasco en Davydenko wel geinig.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#2
wat een loting :eeeek:

dat wordt moeilijk kiezen morgenavond.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#3
Ferrero of Nalbandian? Dan neig ik toch naar Juan Carlos...
Reply
#4
Almagro wordt deze week de speler die Federer van de baan slaat. In de halve finale zal hij spelen tegen de verrassend goed spelende Horna. Aan de andere kant van het schema, wordt de finaleplaats bepaald door Robredo en Nadal.

De Fernando's doen weer eens allebei mee. Wordt tijd dat ik ze allebei weer neem, al zit Gonzo akelig dichtbij Nadal en Verdasco dichtbij Federer #-o ..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#5
En hier de OOP voor vandaag, maandag 8/5:

CENTRE COURT
13 pm Ivan LJUBICIC (CRO, 3) vs Dominik HRBATY (SVK)
followed by Roger FEDERER (SUI, 1) vs Juan Ignacio CHELA (ARG)
followed by Nicolas KIEFER (GER, 13) vs Daniele BRACCIALI (ITA)
21 pm Potito STARACE (ITA) vs Dmitry TURSUNOV (RUS)
followed by Simone BOLELLI- Andreas SEPPI (ITA) vs Julian KNOWLE (AUT)-Sebastian PRIETO (ARG)

PIETRANGELI STADIUM
12.45 pm (Champions Tie Break) Nicola PIETRANGELI-Juan Carlos FERRERO c. Tony ROCHE-Carlos MOYA, chair umpire Rafael NADAL =D> #-o
13 pm Mikhail YOUZHNY (RUS) c. Andreas SEPPI (ITA)
followed by Florent SERRA (FRA) c. James BLAKE (USA, 7)
followed by Gael MONFILS (FRA) c. Tommy HAAS (GER)
followed by Alberto MARTIN (ESP) c. Davide SANGUINETTI (ITA)

COURT 6
13 pm David FERRER (ESP, 11) c. Josè ACASUSO (ARG)
followed by Nicolas ALMAGRO (ESP) c. Nicolas MASSU (CHI)
followed by Stefano GALVANI (ITA) c. Jiri NOVAK (CZE)

COURT 5
13 pm Stanislav WAWRINKA (SWI) c. Fernando GONZALEZ (CHI, 10)
followed by Robby GINEPRI (USA, 16) c. Max MIRNYI (BLR)
followed by Greg RUSEDSKI (GBR) c. Tommy ROBREDO (ESP, 12)

COURT 4
13 pm Juan MONACO (ARG) c. Fabrice SANTORO (FRA)
followed by Mario ANCIC (CRO) c. Luis HORNA (PER)
followed by Stephen HUSS (AUS)-Cyril SUK (CZE) c. Sebastien GROSJEAN (FRA)-Paradorn SRICHAPHAN (THA)

TBA COURT
not before 17 pm
James BLAKE (USA)-Xavier MALISSE (BEL) c. Robby GINEPRI (USA)-Andy RODDICK (USA)
David FERRER (ESP)-Rafael NADAL (ESP) c. Mariusz FYRSTENBERG (POL)-Marcin MATKOWSKI (POL)
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
#6
veel uitslagen bekend dus vanavond. dat maakt 't al wat makkelijker. maar misschien minder interessant. veel verschillende teams was ook wel een keer leuk geweest.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#7
Haggie Wrote:Almagro wordt deze week de speler die Federer van de baan slaat. In de halve finale zal hij spelen tegen de verrassend goed spelende Horna. Aan de andere kant van het schema, wordt de finaleplaats bepaald door Robredo en Nadal.

De Fernando's doen weer eens allebei mee. Wordt tijd dat ik ze allebei weer neem, al zit Gonzo akelig dichtbij Nadal en Verdasco dichtbij Federer #-o ..
Dan moet hij wel eerst langs Massu, Ferrer en Davy :roll:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#8
Jeetje, wat heb je weinig geld voor dit toernooi :eeeek:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#9
Massu krijgt trouwens bij mijn wedbureau 2.72 tegen Almagro :eeeek:
Die kans kan ik niet aan me voorbij laten gaan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#10
Nadal wel of niet nemen, zal weer de keuze worden. Ik zie weer weinig echt goede alternatieven, maar hij is wel reteduur: bijna 1000 euro duurder dan hij bij MV is, waar het natuurlijk een zekerheidje is.
Maar ja, als hij dan straks van Moya verliest...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#11
Ad Wim Wrote:Nadal wel of niet nemen, zal weer de keuze worden. Ik zie weer weinig echt goede alternatieven, maar hij is wel reteduur: bijna 1000 euro duurder dan hij bij MV is, waar het natuurlijk een zekerheidje is.
Maar ja, als hij dan straks van Moya verliest...

Nadal gaat in Rome weer eens verliezen op gravel.
Reply
#12
hij zal wel gedreven zijn om revanche te nemen op Moya.

Daarnaast heeft hij toch echt het 53 wedstrijden record in zijn hoofd zitten. Wat zou er mooier zijn dan dat record te verbreken in een finale tegen Federer!
Reply
#13
En hij heeft budgetair deze week alleen maar te winnen doordat de weken niet gelijk lopen met vorig jaar. Hij staat inmiddels weer 3000 punten achter op Roger, dus hij heeft nog wat in te halen. Bovendien heeft Roger wel 500 te verdedigen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#14
En we gaan beginnen!

Hup Acasuso!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#15
je hebt weer gegokt adje? zie ferrer toch wel winnen. deze toernooien zal ie goed moeten presteren om zijn hoge ranking te handhaven.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#16
centre court Wrote:je hebt weer gegokt adje? zie ferrer toch wel winnen. deze toernooien zal ie goed moeten presteren om zijn hoge ranking te handhaven.
Eerste rondes zijn er altijd interessante partijen om te gokken. Heb op Acasuso (2.00), Massu (2.72) en Federer-Chela meer dan 19 games (2.00) geld gezet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#17
=D>

Alledrie de weddenschappen voor mij 50-50. almagro is toch wel heel erg goed in vorm. hij kan gewoon ook van massu winnen natuurlijk.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#18
Maar als het 50-50 is en de quotering ligt boven de 2.0 doe ik het bijna altijd.
Bovendien denk ik wel gewoon dat Acasuso de favoriet is en dat Chela er wel een long set uitsleept.
En er is zeker een kans dat een uitgeruste Massu van Almagro, die terug komt van een blessure, wint en dan is 2.72 erg hoog.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#19
Zowel Monaco als Acasuso van een break voor naar achterstand (wel op service).
Youzhny slaat Seppi eraf in de eerste, dat vind ik wel verrassend.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#20
Wel geinig, dat graveltennis. Alle partijen, behalve Youzhny-Seppi jojoën op en neer.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#21
hoppa, eerste set acasuso!
Reply
#22
Haggie Wrote:Almagro wordt deze week de speler die Federer van de baan slaat. In de halve finale zal hij spelen tegen de verrassend goed spelende Horna. Aan de andere kant van het schema, wordt de finaleplaats bepaald door Robredo en Nadal.

De Fernando's doen weer eens allebei mee. Wordt tijd dat ik ze allebei weer neem, al zit Gonzo akelig dichtbij Nadal en Verdasco dichtbij Federer #-o ..
Dat zou nog wel rendabel zijn, maar ik denk dat hij eraf gaat tegen Gaudio en daar is hij te duur voor.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#23
En de eerste 10 euro is binnen! Heb ik iig een buffer en kan ik er nog eentje verliezen :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#24
Topper die Acasuso, één van de outsiders lijkt me.. Dat Massu, Acasuso en Almagro bij elkaar in het schema zitten is echt klote, anders waren ze alledrie zekerheidjes geweest.
Reply
#25
Maar ja, Acasuso heeft nu gewonnen, maar neem je Almagro en Acasuso beiden als Almagro ook wint. Of ga je gokken?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#26
Misschien wel gokken, ik heb echt wel veel vertrouwen in Acasuso, toch is het jammer dat hij zo'n 2 weken geen toernooi heeft gespeeld en dat Almagro het juist goed doet nu. Dat maakt de keuze erg lastig.
Reply
#27
bij winst van almagro heb je al 10 punten voor iets meer dan 500 euro. Super-rendabel dus. Als Almagro 'gewoon' van Acasuso wint is Acasuso al niet meer rendabel..
Reply
#28
Tuurlijk, Almagro is een zekerheidje als hij wint. Het ligt er voor mij een beetje aan hoe dik Almagro wint van Massu of ik ook nog Acasuso neem.

Maar ja, wat doe je als Massu wint?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#29
Almagro-Massu inmiddels begonnen.

Hup Massu!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#30
Waarom Hup Massu? Langharige tekkel!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply


Forum Jump: