The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Rome
5 uur 5 min toptennis !!
Betere wedstrijd zie je dit jaar niet meer Big Grin
Ben ik ff blij dat ik sport 1 heb hahaha

Denk niet dat ik ze neem voor hamburg trouwens..denk dat ze allebei wel eens konden afzeggen
Reply
Genomico Wrote:
centre court Wrote:5-2 fedex.

maar zie je nou dat Federer ook op gravel al redelijk gelijkwaardig aan nadal is? op gras, HC en tapijt zie ik hem als de betere. zou nadal hem toch op gravel zeker nog moeten kunnen pakken wil ie een beetje bij blijven.

Ad Wim Wrote:Dat zei ik dus laatst ook al eerder in dit topic. Nadal gaat de komende drie jaar niet aan de nummer 1 positie komen als Roger zo blijft spelen.

Sorry, maar de HtH tussen deze jongens zegt toch echt alles. Als beide heren in vorm zijn, dan is Rafa gewoon beter!! Tijdens de AO zei ik het al; na de AO in 2007 staat Rafa nr. 1 op de wereld. Dat is natuurlijk een aardig gewaagde uitspraak, maar aangezien Nadal gewoon beter is dan Federer moet het kunnen.

Nu krijg ik natuurlijk meteen tegen argumenten dat ie niet beter dan Roger is, maar ik heb het vooral op die momenten dat beide heren top spelen. Het enige verschil tussen de 2 is dat Federer "altijd" een goed niveau neerzet, maar Nadal af en toe wat minder speelt. Maar als Rafa constant gaat spelen, dan...
Ten eerste moet Nadal beter gaan presteren op gras, anders loopt hij 1350 punten mis die Federer wel elk jaar haalt. Maar ik denk dat dat er gezien zijn spelstijl niet in zit voorlopig.
Ten tweede staat Nadal inderdaad goed voor in de H2H maar is het juist dat constant presteren dat Federer zo goed maakt. Laten we niet vergeten dat Nadal gewoon in de eerste ronde van Miami van Moya verloor. Zoals Eli altijd zo mooi zegt, "er is maar een zekerheid". Je moet terug gaan naar 18 augustus 2004 om Federer in een van de eerste rondes te zien verliezen. Dat is meer dan anderhalf jaar geleden! En voor Nadal hoef je maar twee maandjes terug te gaan.
Ten derde is Federer op gravel momenteel een stuk beter dan Nadal op gras. En Federer wordt alleen maar beter op gravel. Nadal moet nog laten zien dat hij iets op gras kan en Federer krijgt al matchpoints in de finale in Rome. Heel veel beter is Nadal dus niet op gravel momenteel. Dit in tegenstelling tot het verschil op gras.
Ten vierde wil ik heel graag dat het een echte tweestrijd wordt, maar dat zie ik voorlopig dus niet gebeuren. Nadal kan op RG alleen maar verliezen. Verder heeft hij niet heel veel te winnen de rest van het jaar, alleen op gras maar dat zie ik dus niet gebeuren. Verder kan hij in Cincinnati en de US Open flink scoren, maar daar staan voor Federer weer Montreal, Madrid en Parijs-Bercy tegenover.
Kortom, Nadal zal tegen de tijd van de Aus Open niet dichtbij genoeg bij Federer staan om hem dan in te halen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ten eerste moet Nadal beter gaan presteren op gras, anders loopt hij 1350 punten mis die Federer wel elk jaar haalt. Maar ik denk dat dat er gezien zijn spelstijl niet in zit voorlopig.
Ten tweede staat Nadal inderdaad goed voor in de H2H maar is het juist dat constant presteren dat Federer zo goed maakt. Laten we niet vergeten dat Nadal gewoon in de eerste ronde van Miami van Moya verloor. Zoals Eli altijd zo mooi zegt, "er is maar een zekerheid". Je moet terug gaan naar 18 augustus 2004 om Federer in een van de eerste rondes te zien verliezen. Dat is meer dan anderhalf jaar geleden! En voor Nadal hoef je maar twee maandjes terug te gaan.
Ten derde is Federer op gravel momenteel een stuk beter dan Nadal op gras. En Federer wordt alleen maar beter op gravel. Nadal moet nog laten zien dat hij iets op gras kan en Federer krijgt al matchpoints in de finale in Rome. Heel veel beter is Nadal dus niet op gravel momenteel. Dit in tegenstelling tot het verschil op gras.
Ten vierde wil ik heel graag dat het een echte tweestrijd wordt, maar dat zie ik voorlopig dus niet gebeuren. Nadal kan op RG alleen maar verliezen. Verder heeft hij niet heel veel te winnen de rest van het jaar, alleen op gras maar dat zie ik dus niet gebeuren. Verder kan hij in Cincinnati en de US Open flink scoren, maar daar staan voor Federer weer Montreal, Madrid en Parijs-Bercy tegenover.
Kortom, Nadal zal tegen de tijd van de Aus Open niet dichtbij genoeg bij Federer staan om hem dan in te halen.

Goed gesproken, ik kan er geen speld tussen krijgen. Als Federer niet ernstig geblesseerd raakt, zal Nadal hem niet voorbij kunnen de komende 4 jaar, tenzij hij zijn grasresultaten verbetert.
Reply
Schrijf maar op : De Fed-Express gaat RG winnen.
You bend your words like Uri Geller spoons...
Reply
Zoals ik ook al zei is het zo dat de kracht van Federer zijn constantheid en een vereiste voor Nadal om nr. 1 te worden is ook om dat ook te worden. Laten we niet vergeten dat hij pas 19 is. Roger was toen lang niet op het niveau dat Rafa nu is. Uiteraard was mijn opmerking behoorlijk chauvinistisch en bedoeld om reacties te krijgen. Maar op de 1 of andere manier denk/voel ik dat Nadal het stokje snel zal overnemen. Hij is gewoon beter dan Federer, alleen is Roger (en dan val ik in herhaling) nog wat constanter. Maar er is niets op de HtH van 5-1 aan te merken en het is ook niet geflatteerd. De laatste 5 duels waren allemaal finales (of halve finale Roland Garros) waarin beide mannen in vorm waren... Ik blijf er bij; Nadal in 2007 nr. 1 :Big Grin

Volgens mij zei ik straks zo'n beetje hetzelfde, maar toen was ik dronken :wink:
Reply
Genomico Wrote:Zoals ik ook al zei is het zo dat de kracht van Federer zijn constantheid en een vereiste voor Nadal om nr. 1 te worden is ook om dat ook te worden. Laten we niet vergeten dat hij pas 19 is. Roger was toen lang niet op het niveau dat Rafa nu is. Uiteraard was mijn opmerking behoorlijk chauvinistisch en bedoeld om reacties te krijgen. Maar op de 1 of andere manier denk/voel ik dat Nadal het stokje snel zal overnemen. Hij is gewoon beter dan Federer, alleen is Roger (en dan val ik in herhaling) nog wat constanter. Maar er is niets op de HtH van 5-1 aan te merken en het is ook niet geflatteerd. De laatste 5 duels waren allemaal finales (of halve finale Roland Garros) waarin beide mannen in vorm waren... Ik blijf er bij; Nadal in 2007 nr. 1 :Big Grin

Volgens mij zei ik straks zo'n beetje hetzelfde, maar toen was ik dronken :wink:
Dus ben je nu nog steeds dronken? :wink:

Maar je noemt Nadal beter. Wat is beter? In onderlinge duels is Rafa inderdaad beter, maar qua wedstrijden winnen, constantheid en op de wereldranglijst is Federer beter. En Federer heeft een betere techniek; een betere service, een betere volley, omschakeling tussen topspin en vlakken slagen. Nadal moet het van vechtlust en loopwerk hebben. Zijn techniek is niet feilloos en zeker niet geschikt voor gras. Daarom denk ik niet dat hij zo 1-2-3 verbetert op die ondergrond. Je hebt daar minder mogelijkheden om te rennen te glijden en lobjes te slaan.
Dus ondanks dat hij pas 19 is, denk ik niet dat hij technisch heel veel progressie kan boeken. Hij heeft een typische graveltechniek, die nog net geschikt is voor hardcourt, vooral door zijn loopvermogen ook, maar nooit geschikt zal worden voor gras.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Als Federer dit al zegt na een verliespartij tegen Nadal op gravel, dan weet ik genoeg. Nadal mag zijn borst nat maken:

"But I already knew after Monaco I was extremely close. I think this is another step closer because I got even closer to the win today than back then.
So I'm on the right track. I improved a few things again for this match."
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Als Federer dit al zegt na een verliespartij tegen Nadal op gravel, dan weet ik genoeg. Nadal mag zijn borst nat maken:

"But I already knew after Monaco I was extremely close. I think this is another step closer because I got even closer to the win today than back then.
So I'm on the right track. I improved a few things again for this match."

op 6-5* 15-40 ben je inderdaad wel extreme close. nadal zat er toen ook doorheen, door een hele wilde bal van nadal kwam federer toen ook op MP. dacht echt dat 't gebeurd was. alleen toen kwamen die rare missers van federer.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
het lijkt toch dat Fedex een probleem heeft met afmaken bij Nadal. Al eerder had ik het gevoel dat Federer zou winnen, maar dan laat hij de partij uit zijn handen glippen. Dat zou hem bij niemand anders overkomen en dus puur verdienste van Nadal.
Reply
Ook Nadal kan cool zijn op de grote punten dus! Ik denk dat de groeicurve van Nadal nog steiler omhoog loopt dan van FEdex die zich nu op de details perfectioneert. Als Nadal het gravelseizoen blijft domineren en dat ook op hardcourt doet dan kan hij het gras aan federer laten en lekker Australie, RG en US open op zijn naam schrijven. Dan ben je echt wel nummer 1.. maar ik denk niet voor 2008.
Playasport Forum Subleague: [url]http://playasport.com/my_sports/tennis/external_league_home.jsp?leagueid=43[/url]
Reply
Ik denk dat Nadal op hardcourt in een best-of-five de mindere is van Federer.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ik denk dat Nadal op hardcourt in een best-of-five de mindere is van Federer.

een stelling die we dit jaar nog wel getest gaan zien..
Reply
federer zal dit jaar op wimbledon op uitzonderlijke hoogte staan, alleen karlovic kan 't hem lastig maken in de finale. :wink:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: