The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Rome
#91
rusedski 3-1 voor in de 3e set tegen robredo. dit kan de verrassing van de dag worden. dan komen er toch echt veel verschillende teams. ook weleens mooi. bij monfils-haas nu 4-4 in de 3e set. 4 breaks op rij achter de rug.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#92
CC, is de baan een beetje snel??
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#93
heb 't idee van niet, overdag in de zon zal ie nog trager zijn.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#94
Zo zie je maar weer dat het helemaal niet zo logisch was dat Robredo in Barcelona de finale haalde...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#95
centre court Wrote:heb 't idee van niet, overdag in de zon zal ie nog trager zijn.
Van zon wordt ie juist sneller...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#96
monfils klopt haas 6-4 in de 3e set. eigenlijk tegen de verhouding in. haas 2x een break voorgestaan.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#97
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:heb 't idee van niet, overdag in de zon zal ie nog trager zijn.
Van zon wordt ie juist sneller...

je hebt gelijk ad. maar rusedski kan toch helemaal niet van robredo winnen op een trage gravelbaan?

robredo komt wel terug van 4-1 naar 4-3. nog steeds de break voorsprong voor rusedski.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#98
Ik denk dat Tommy hem er nog wel uitsleept, maar overtuigend is het allerminst.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#99
centre court Wrote:heb 't idee van niet, overdag in de zon zal ie nog trager zijn.

Thxs, toernooi voor de echte gravelaars dus...
al zijn er uitzonderingen (Rusedski) :roll:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
5-3 Greggie nu. komt toch dichtbij.

wie moet je dan daar nemen? rochus zou je zeggen, maar die heeft met baghdatis natuurlijk ook een moeilijke loting en zal vermoeid zijn. roddick is een middelmatige speler op gravel en rusedski zal ook niemand nemen toch?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
buurs Wrote:
centre court Wrote:heb 't idee van niet, overdag in de zon zal ie nog trager zijn.

Thxs, toernooi voor de echte gravelaars dus...
al zijn er uitzonderingen (Rusedski) :roll:
Rome is volgens mij een snelle baan. Agassi heeft het een keer gewonnen en vorig jaar halve. Nalbi, Haas en Federer alle drie een keer finale, dat zegt genoeg.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Waarom Rusedski niet nemen?
Die Galvani kan-ie toch ook hebben in de 2e ronde.

:razz:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
buurs Wrote:
centre court Wrote:heb 't idee van niet, overdag in de zon zal ie nog trager zijn.

Thxs, toernooi voor de echte gravelaars dus...
al zijn er uitzonderingen (Rusedski) :roll:

mensen als blake en ljubicic zijn er ook al uit. verder winnen ook vrijwel alle echte gravelaars. daarom is ancic ook zo verrassend tegen toch wel een goeie gravelaar.

ze gaan op sport 1 nu martin-sanguinetti laten zien. niet zo boeiend lijkt me.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:
centre court Wrote:heb 't idee van niet, overdag in de zon zal ie nog trager zijn.

Thxs, toernooi voor de echte gravelaars dus...
al zijn er uitzonderingen (Rusedski) :roll:
Rome is volgens mij een snelle baan. Agassi heeft het een keer gewonnen en vorig jaar halve. Nalbi, Haas en Federer alle drie een keer finale, dat zegt genoeg.

agassi, federer en nalbi hebben op bijna elke gravelbaan weleens in de finale gestaan ad. je moet kijken naar de wat mindere servicekannonnen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Verlies van Horna en Monaco tegen Santoro en Ancic zegt al genoeg.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
robredo mist 2 bps op 4-5*. deuce nu. 2 punten voor greggie zijn nu genoeg voor de winst.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Robredo op 15-40 maar toch de game verliezen, wat een loser.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Verlies van Horna en Monaco tegen Santoro en Ancic zegt al genoeg.

je noemt de 2 uitzonderingen van pakweg 15 wedstrijden. :roll:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:
centre court Wrote:heb 't idee van niet, overdag in de zon zal ie nog trager zijn.

Thxs, toernooi voor de echte gravelaars dus...
al zijn er uitzonderingen (Rusedski) :roll:
Rome is volgens mij een snelle baan. Agassi heeft het een keer gewonnen en vorig jaar halve. Nalbi, Haas en Federer alle drie een keer finale, dat zegt genoeg.

ze lieten trouwens net de winnaars van de laatste 10 jaar zien. zijn alleen maar gravelaars+agassi maar die heeft ook RG gewonnen, dus die kun je ook wel als gravelaar zien. blijf er bij dat de baan traag is.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Oke: Youzhny die wint van Seppi, Rusedski die wint van Robredo, Ginepri die wint van Mirnyi.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
THE MAILMAN Wrote:Waarom Rusedski niet nemen?
Die Galvani kan-ie toch ook hebben in de 2e ronde.

:razz:

wanneer rusedski-galvani de 1e ronde was geweest had 3/4e galvani getipt in de poll denk ik. :razz:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Zelfs Sampras heeft het eens gewonnen, dat zegt toch genoeg.

In mijn geheugen zijn RG en Rome de snelste gravelbanen ter wereld.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Oke: Youzhny die wint van Seppi, Rusedski die wint van Robredo, Ginepri die wint van Mirnyi.

mirnyi is meer een gravelaar dan ginepri? :Big Grin
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Rome is echt wel een baan voor gravelaars, maar omdat dit een Masters toernooi is doen er ook een hoop niet-gravelaars mee en die komen ook wel eens ver. Ze zien dit natuurlijk ook als een belangrijke voorbereiding op RG. Rusedski zal er tegen Galvani wel afgaan, maar ik denk dat ik hem maar neem. Hij past er precies nog bij.
Reply
Ad Wim Wrote:Zelfs Sampras heeft het eens gewonnen, dat zegt toch genoeg.

In mijn geheugen zijn RG en Rome de snelste gravelbanen ter wereld.

nou oke... dan zullen we 't zien hoe de servicekanonnen 't deze week gaan doen.

welke niet gravelaars tip jij deze week?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
_Tampie Wrote:Rome is echt wel een baan voor gravelaars, maar omdat dit een Masters toernooi is doen er ook een hoop niet-gravelaars mee en die komen ook wel eens ver. Ze zien dit natuurlijk ook als een belangrijke voorbereiding op RG. Rusedski zal er tegen Galvani wel afgaan, maar ik denk dat ik hem maar neem. Hij past er precies nog bij.

:wink:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Zelfs Sampras heeft het eens gewonnen, dat zegt toch genoeg.

In mijn geheugen zijn RG en Rome de snelste gravelbanen ter wereld.

nou oke... dan zullen we 't zien hoe de servicekanonnen 't deze week gaan doen.

welke niet gravelaars tip jij deze week?
Hrbaty en Nalbandian.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Als Martin en Starace even winnen, dan staat mijn team.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
starace ligt er 100% uit de tweede ronde? neem je daar al genoegen mee? en wc is niet de punten van q.
Reply
Wel 7 punten voor 430 euro, zijn er niet meer dan 8 die dat ook halen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: