The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Rome (TMS) 2013
#1
WC voor Starace Eusa_clap

Geen Robredo helaas.
Reply
#2
Nalbandian uit de top 150 Icon_cry
Reply
#3
db is open, succes met de teams. Q's komen er morgen bij.
Reply
#4
Nadal staat er 2x in...
Reply
#5
Thx, aangepast.
Reply
#6
(12-05-2013, 12:38 AM)Overdune Wrote: Thx, aangepast.

Ik had al wat gedronken gisteren, maar was het zo erg dat ik er 2x Nadal in had gezet? Smile Wie ontbrak er?

Nu staan de q's er ook in, en heb de 2 hoogstgerankte mogelijke LL's even onderaan bijgeplaatst.
Reply
#7
Smile

Er moest een (q) in zijn plaats, nog niet bekend op dat moment.
Reply
#8
Flink wat budget en al veel wedstrijden gespeeld.

De bovenste kant van het schema veruit het sterkste met Wawrinka, Ferrer, Nadal en Djokovic. Zal er om gaan wie de finalist wordt in het onderste deel. Zou Federer weer eens rendabel worden?!

Nadal eraf voor 360 punten (tegen Djokovic) is zeker niet rendabel. Maar na de overheersing in Madrid zullen weinige voor Djokovic gaan. Het wordt tijd dat Nadal weer duurder wordt.
Reply
#9
(13-05-2013, 09:43 AM)kooltje Wrote: Flink wat budget en al veel wedstrijden gespeeld.

Net als vorige week, waar jij toch behoorlijk wat verschil gemaakt hebt.
Reply
#10
(13-05-2013, 12:12 PM)Overdune Wrote:
(13-05-2013, 09:43 AM)kooltje Wrote: Flink wat budget en al veel wedstrijden gespeeld.

Net als vorige week, waar jij toch behoorlijk wat verschil gemaakt hebt.

Klopt. Meestal zijn dat niet mijn sterkste weken, omdat het dan eerder rekenen is dan tennis gerelateerde keuzes.

Jij doelt op het feit dat er ondanks dat nog veel verschil is. Dat verschil is hoofdzakelijk gemaakt door Wawrinka. 1 van de weinig te maken keuzes vorige week.
Reply
#11
Ahh, de vaste maandag post over de gespeelde wedstrijden. Vorige week toch best verschillen in de ranglijst gezien, achteraf valt het meestal behoorlijk mee.
Reply
#12
Precies.
Reply
#13
(13-05-2013, 01:40 PM)mindlight Wrote: Ahh, de vaste maandag post over de gespeelde wedstrijden. Vorige week toch best verschillen in de ranglijst gezien, achteraf valt het meestal behoorlijk mee.

Dat was helemaal niet mijn intentie deze keer. Slechts een vermelding hoe de situatie is deze week.
Reply
#14
En jullie hoeven je ook niet aangevallen te voelen, het is slechts een constatering die niet persoonlijk bedoeld is.
Aan de andere kant hoeven jullie het ook niet constant te verdedigen. Het kan toch ook gewoon zo zijn dat door meer gespeelde wedstrijden het spel iets minder leuk wordt? Maar het is een bewuste keuze van jullie geweest. En daarmee is die discussie voor dit jaar klaar, toch?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#15
Buurs vergeet niet hajek en giraldo aan te klikken hoor.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#16
Tipsa wordt vervangen door Rosol (LL)
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#17
(13-05-2013, 05:56 PM)centre court Wrote: Buurs vergeet niet hajek en giraldo aan te klikken hoor.

Kun je max 50 pnt mee winnen, maar honderden pnt mee verliezen
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#18
(13-05-2013, 04:37 PM)Ad Wim Wrote: En jullie hoeven je ook niet aangevallen te voelen, het is slechts een constatering die niet persoonlijk bedoeld is.
Aan de andere kant hoeven jullie het ook niet constant te verdedigen. Het kan toch ook gewoon zo zijn dat door meer gespeelde wedstrijden het spel iets minder leuk wordt? Maar het is een bewuste keuze van jullie geweest. En daarmee is die discussie voor dit jaar klaar, toch?

Amen, hier volledig mee eens. Laten we in oktober/november een goede discussie voeren hierover.
Reply
#19
(13-05-2013, 06:38 PM)Stille Wrote: Tipsa wordt vervangen door Rosol (LL)

thx stille, doorgevoerd.
Reply
#20
(13-05-2013, 09:43 AM)kooltje Wrote: Nadal eraf voor 360 punten (tegen Djokovic) is zeker niet rendabel.

Rekenen is inderdaad niet jouw sterkste punt... Icon_cry
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#21
Er zijn best nog wel wat keuzes te maken, als je het mij vraagt. Het is inderdaad wat meer in de marges, maar er zijn voldoende keuzes naast de mustpicks.
Reply
#22
Dimi of gasquet is wel een lastige.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#23
Hup Lorenzi !!!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#24
(13-05-2013, 09:01 PM)_Tampie Wrote: Er zijn best nog wel wat keuzes te maken, als je het mij vraagt. Het is inderdaad wat meer in de marges, maar er zijn voldoende keuzes naast de mustpicks.

Alleen wel of geen Potro wmb. Ik vind het een grote gok, maar het is niet eens een heel grote troef, jammer.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#25
Nou, als hij echt ver komt sla je er een aardige slag mee. Daarnaast voor mij Simon en Janowicz als troeven.
Reply
#26
Probleem is dat ie wellicht nog niet helemaal fit is en zijn eerste toernooi op gravel speelt. Kuznetsov moet nog wel lukken, en Almagro is ook geblesseerd, maar hij moet eigenlijk Murray verslaan.

Maar goed, echt veel alternatieven waren er niet. Of die waren ook onzeker.
Hopelijk wordt het kiezen van een grote jongen weer eens beloond.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#27
(13-05-2013, 07:03 PM)buurs Wrote:
(13-05-2013, 05:56 PM)centre court Wrote: Buurs vergeet niet hajek en giraldo aan te klikken hoor.

Kun je max 50 pnt mee winnen, maar honderden pnt mee verliezen

Het is de laffe herder toch weer gelukt! Nu zal istomin of dolgo toch wel de finale halen?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#28
Stille, en in mindere mate Scholten, ook nooit meer klagen over laffe keuzes bij anderen. Een speler kiezen die niet meer dan 35 punten pakt, dat gaat er bij mij niet in.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#29
Ik kies verder voor de aanval met Wawrinka, Haas, Almagro dus het valt best mee. Als je nog ies van 1100 te besteden hebt niet zo gek he. Of moest ik Istomin nemen en 200 zoveel over houden?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#30
Hoeveel kansen heb je nodig, Paolo?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: