The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Roland Garros 2013
Federer tegen Nadal? Wink
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(08-06-2013, 09:52 PM)_Tampie Wrote: Zou er ooit eerder een GS finale zijn geweest waarbij de uitkomst van tevoren zo zeker was? Quote voor Ferrer is 8! Ik denk niet dat Baghdatis en Tsonga bijvoorbeeld dermate kansloos werden geacht in hun enige GS finale, wellicht zelfs Martin Verkerk niet.
Soderling tegen Nadal? Ik denk dat Ferrer meer kans heeft dan de hier genoemde anderen. Hij heeft weinig kans omdat hij tegen deze Nadal speelt, maar is wel een redelijk logische finalist. Dat waren die anderen niet.
Reply
Soderling - Nadal was geen finale.

Ik geef Ferrer weinig kans. Denk dat ik tegen quote 8 wel een bet ga plaatsen maar die op een goed moment ga cashen.
Reply
Agassi-clement
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
(09-06-2013, 11:02 AM)_Tampie Wrote: Soderling - Nadal was geen finale.

Ik geef Ferrer weinig kans. Denk dat ik tegen quote 8 wel een bet ga plaatsen maar die op een goed moment ga cashen.

Soderling Nadal was geen finale??? Huh
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
(09-06-2013, 01:13 PM)Jansoe Wrote:
(09-06-2013, 11:02 AM)_Tampie Wrote: Soderling - Nadal was geen finale.

Ik geef Ferrer weinig kans. Denk dat ik tegen quote 8 wel een bet ga plaatsen maar die op een goed moment ga cashen.

Soderling Nadal was geen finale??? Huh

Nee, het was een vierde ronde...Federer won dat jaar (2009)
Reply
SOderling won in 2009 van Nadal inderdaad om in de finale te verliezen van Federer.
Het jaar erop was het precies andersom. Toen wist Soderling te winnen van Federer om in de finale te verliezen van Nadal.

Nadal - Soderling was dus een 4e ronde (enige wedstrijd die Nadal op RG verloor tot nu toe) maar OOK een finale!

Bron : http://nl.wikipedia.org/wiki/Robin_S%C3%B6derling
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Wat een koning!

Met matig spel en 2 vingers in de neus simpel winnen Eusa_clap
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(09-06-2013, 02:17 PM)Jansoe Wrote: SOderling won in 2009 van Nadal inderdaad om in de finale te verliezen van Federer.
Het jaar erop was het precies andersom. Toen wist Soderling te winnen van Federer om in de finale te verliezen van Nadal.

Nadal - Soderling was dus een 4e ronde (enige wedstrijd die Nadal op RG verloor tot nu toe) maar OOK een finale!

Bron : http://nl.wikipedia.org/wiki/Robin_S%C3%B6derling

Doh
die nederlaag van Nadal is zo bekend (4e ronde dus) dat ik die andere echt helemaal vergeten was. Maar toen moet de quote (dus kans) van Soderling idd nog meer in het voordeel van Nadal zijn geweest lijkt me.
Reply
Denk niet dat de quote van Soderling in de RG finale van 2010 zo hoog was als die van Ferrer nu. Soderling had per slot van rekening het jaar ervoor Nadal verslagen en had bovendien eerder dat toernooi van Federer gewonnen (wat toen nog een knappe prestatie was Smile ).
Reply
Maar Ferrer nu is toch wel een stukje betere gravelspeler dan Soderling toen.
De overwinning van het jaar daarvoor zegt niet meer zoveel, ik denk als Rosol op Wimbledon in R1 Nadal loot, dat hij ook niet ineens een lage quote heeft.
Reply
Ik denk dat ook niet. Daarbij was Soderling toen 1 jaar in de vorm van zijn leven en vraag ik me af of Ferrer nu beter is dan Soderling toen. (ik kan me bijv. herinneren dat Soderling Ferrer werkelijk van de baan blies in Zweden net voor zijn langdurige blessure).
Reply
Hoe is het eigenlijk met Soderling? Iemand?
Reply
Dit las ik laatst nog van hem:

http://www.tennis.nl/buiten-de-lijnen/s%...p-comeback
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Dit jaar ga ik dan eindelijk een keer naar Roland Garros. Iemand enig idee hoe je het best(en goedkoopst) kaarten kunt bemachtigen? De afgelopen jaren zijn er diverse trouwe forummers geweest toch? Tips?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Niemand?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Via de officiele site is het beste. Is niet heel makkelijk, maar wel verreweg het goedkoopst.

http://rolandgarros.fft-tickets.com/uk
Reply


Forum Jump: