The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Roland Garros 2013
#31
Leuk dat het vandaag al begint, krijg ik er nog iets van mee. Zal de komende weken nauwelijks meer gebeuren namelijk.

Federer-Carreno kan best leuk worden, denk ik.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#32
Jazeker...Jammer wel al 16 potjes voor FTM.

Nu Rus tegen Errani. Hopelijk pakt ze wat games
Reply
#33
Op zich jammer, er zullen wat must-picks komen die er normaliter niet zouden zijn, maar het heeft dit keer niet zo heel veel invloed, denk ik.

Toch denk ik dat de verschillen klein zullen zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#34
Nou je weet zelf dat bijvoorbeeld een Buurs gewoon 14 winnaars van vandaag kiest en Nadal.

Eenmaal in de rally speelt Rus leuk mee maar die service is om te janken.
Reply
#35
Hem kennende zou dat kunnen idd, ook qualis die al uitgeschakeld zijn.
Maar in zo'n GS zijn mensen met 45 punten nog niet altijd rendabel, wat ze bij 500-toernooien of een TMS wel zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#36
Quote:Mogelijk rijtje voor Berdych. Monfils,Gulbis,Robredo,Almagro,en Ferrer in de QF. Daar zal hij op nu niet blij mee mee zijn.
Robredo en Almagro zijn normaal voor R3 en R4. Monfils is lastig in R1, maar ik verwacht dat Berdych dat gewoon wint.
Alleen Gulbis in R2 is een heel vervelende loting.
Reply
#37
Hewitt is goed zeg. Eerste verrassing in de maak.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#38
Simon komt terug, 2e verrassing in één wedstrijd.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#39
Hewitt komt terug, 3e verrassing in één wedstrijd.
Reply
#40
Simon dan weer van 5-5 naar 7-5. Verrassing 4.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#41
Volgens mij is de enige keuze Ferrer of een boel kleintjes.
Maar aangezien er zoveel kleintjes rendabel zijn, ook door de al gespeelde wedstrijden, lijkt mij de keuze wel duidelijk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#42
Maar met Ferrer is dan weer meer te pakken als alles mee zit. Voor mij een (zeer) klein team deze RG.
Reply
#43
Klopt, en ik zie hem ook echt van niemand verliezen tot de SF.
Maar ik zie hem net zo min winnen van GOAT.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#44
Hij is voor mij de back-up voor GOAT, mocht die het toch niet waar kunnen maken. Bovenin natuurlijk Nadal en dan wat klein grut ter opvulling.
Reply
#45
Ik denk dat mijn team niet uniek is. Maar dat heeft weinig met het tijdstip van de deadline te maken.
Reply
#46
Beaam. Dat het qua FTM geen leuk toernooi zou worden, was na de loting al bekend.
Ik ga voor de optie zonder Ferrer. Enige keuze daarin voor mij was Simon of Monaco.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#47
Ben benieuwd naar de keuze van tennistempel, hoop op wat afwijkingen. Het gat moet verkleind worden.
Reply
#48
Veel Haas,Wawrinka en Almagro zeg...

TT gaat dus voor Federer
Reply
#49
Haas opvallend weinig gekozen in de top. Dacht dat Federer m'n grootste troef zou zijn, maar het is dus toch Haas.
Reply
#50
Gaf vorige week nog op
Reply
#51
Hij was ziek, maar hij is nu weer beter.
Reply
#52
Quote van kooltje over mij



Zit je toch goed mis.

Ik heb nauwelijks spelers die door zijn en heb leuke troefjes als Andujar, Davydenko en Robredo
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#53
Ferrer moet het vooral gaan doen. Ik snap wel de overweging hem te laten liggen (heb het overwogen) maar snap niet dat echt iedereen voor Fedex is gegaan.
Reply
#54
Had zelf ook verwacht dat Federer en Ferrer meer 50-50 zouden worden gekozen.
Reply
#55
Hoezo niet?
Hij heeft echt nauwelijks tegenstand tot de SF en staat tegen Ferrer 13-0 voor, geloof ik.
Plus hij heeft gewoon al gespeeld.

En ik snap je afweging wel om Ferrer te nemen, verder hebben we dus alles hetzelfde.

Haas en Almagro snap ik trouwens ook wel. Al was Almagro geblesseerd.
Maar als ze beiden gewoon fit zijn, kunnen ze hier leuke dingen laten zien.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#56
Ferrer heeft ook een redelijk makkelijke route route tot de SF. Ik zie Ferrer eerder de SF halen dan Federer. Toch Federer gekozen omdat hij een SF tegen Ferrer wel zou winnen.
Reply
#57
TT met zowel Anderson als Raonic, tja...

Dat klopt, maar SF is niet genoeg. En gezien zijn H2H geef ik hem niet zoveel kans tegen Roger.

Ik heb voor Monaco gekozen ipv Simon, zodat ik waarschijnlijker een iets grotere troef zou hebben. En dat is gelukt. En Robredo is ook wel een troefje.
Ik hoop dus op de oude gravelrotten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#58
Wie haalt de finale. Fedex of Ferrer. Dat gaat deze rg bepalen. Hup beest.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#59
Zelfde team als Tampie dus.
Ik zie jouw (Ad Wim's) kneuzenroedel als alternatief van Ferrer de 720 punten niet halen:
Vesely 35
Sock 35
Pospisil 35 (70)
Przysiezny 70
Williams 26
Robredo 90
Struff 70
Johnson 35
Bautista 45 (90)
Monaco 180
Totaal 621 punten

Ferrer is natuurlijk ook lang niet zeker van de 720 punten, maar kan ook meer halen.
In mijn alternatieve team was ik voor Tsonga gegaan.
Reply
#60
Monaco en Robredo hebben een upswing, en er zal wel een van die qualis een rondje winnen, maar het wordt idd lastig.
Toch ben ik maar een keer niet voor de grote jongen gegaan. Dit kwam ook lekker uit zo.

Los daarvan, als Ferrer gewoon de SF verliest, is het verschil ook maar 100 punten.
En mocht ie van Berdych verliezen (wat ook niet heel waarschijnlijk is, maar toch), zijn het opeens een paar honderd punten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: