The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Den Bosch / Eastbourne
#31
Pff na Raonic ook nog Kohlschreiber eraf. Dit is weer zo'n week dat je gewoon iedereen die al door was had moeten aanklikken.
Reply
#32
Klasse feli, lekkerding!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#33
(19-06-2013, 05:37 PM)Mist Wrote: Pff na Raonic ook nog Kohlschreiber eraf. Dit is weer zo'n week dat je gewoon iedereen die al door was had moeten aanklikken.

Das bijna elke week zo Angry
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#34
(19-06-2013, 05:37 PM)Mist Wrote: Pff na Raonic ook nog Kohlschreiber eraf. Dit is weer zo'n week dat je gewoon iedereen die al door was had moeten aanklikken.

Het zegt genoeg over de week dat we op donderdag op twee pagina's zitten in dit topic. Saai en voorspelbaar.
Reply
#35
Netjes Godig!
Reply
#36
Mooie keuze, Atlanta!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#37
(20-06-2013, 04:36 PM)Scholten! Wrote:
(19-06-2013, 05:37 PM)Mist Wrote: Pff na Raonic ook nog Kohlschreiber eraf. Dit is weer zo'n week dat je gewoon iedereen die al door was had moeten aanklikken.

Het zegt genoeg over de week dat we op donderdag op twee pagina's zitten in dit topic. Saai en voorspelbaar.

Daar ben ik het niet mee eens. Deze week heeft juist veel verrassende uitslagen, met name in Den Bosch.
Reply
#38
(20-06-2013, 04:59 PM)buurs Wrote: Mooie keuze, Atlanta!

Thanks! Jij hebt met Seppi ook een mooie pick.
Reply
#39
Ja uiteindelijk had slechts één van de acht halve finalisten al voor de deadline gewonnen. Helaas heb ik er daar geen enkele van (tenzij Tomic alsnog een miraculeuze winst boekt).
Reply
#40
(20-06-2013, 05:37 PM)rhubarb Wrote:
(20-06-2013, 04:36 PM)Scholten! Wrote:
(19-06-2013, 05:37 PM)Mist Wrote: Pff na Raonic ook nog Kohlschreiber eraf. Dit is weer zo'n week dat je gewoon iedereen die al door was had moeten aanklikken.

Het zegt genoeg over de week dat we op donderdag op twee pagina's zitten in dit topic. Saai en voorspelbaar.

Daar ben ik het niet mee eens. Deze week heeft juist veel verrassende uitslagen, met name in Den Bosch.

Ik bedoel meer voorspelbaar in de zin van FTM. Zoals Mist al zei, moest je gewoon alle spelers die al door waren aanklikken.
Reply
#41
Mahut held!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#42
Feli, lekker jong!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#43
Voor een grastoernooi is het toch een mooie naam op de erelijst.
Reply
#44
De extra 100 punten van Lopez zijn wel bijgewerkt in het profiel, maar lijken nog niet te zijn bijgewerkt in de stand. Heb zelf nu bijv. nog 617 punten, terwijl dat er 717 zouden moeten zijn.
Reply
#45
(20-06-2013, 09:10 PM)Scholten! Wrote:
(20-06-2013, 05:37 PM)rhubarb Wrote:
(20-06-2013, 04:36 PM)Scholten! Wrote:
(19-06-2013, 05:37 PM)Mist Wrote: Pff na Raonic ook nog Kohlschreiber eraf. Dit is weer zo'n week dat je gewoon iedereen die al door was had moeten aanklikken.

Het zegt genoeg over de week dat we op donderdag op twee pagina's zitten in dit topic. Saai en voorspelbaar.

Daar ben ik het niet mee eens. Deze week heeft juist veel verrassende uitslagen, met name in Den Bosch.

Ik bedoel meer voorspelbaar in de zin van FTM. Zoals Mist al zei, moest je gewoon alle spelers die al door waren aanklikken.

Precies. Niet omdat ik heel slecht presteer maar ik vind er echt weinig meer aan. Het spelplezier is de laatste tijd terug genomen (mede door de deadlines) Reageer daarom ook weinig meer op forum terwijl ik nog wel elke wedstrijd nadrukkelijk volg. Maar ik het meer en meer voor het tennis an sich dan voor het spel.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#46
(23-06-2013, 12:18 PM)Atlanta Wrote: De extra 100 punten van Lopez zijn wel bijgewerkt in het profiel, maar lijken nog niet te zijn bijgewerkt in de stand. Heb zelf nu bijv. nog 617 punten, terwijl dat er 717 zouden moeten zijn.

Is hier al naar gekeken?
Reply
#47
(23-06-2013, 12:43 PM)Stille Wrote:
(20-06-2013, 09:10 PM)Scholten! Wrote:
(20-06-2013, 05:37 PM)rhubarb Wrote:
(20-06-2013, 04:36 PM)Scholten! Wrote:
(19-06-2013, 05:37 PM)Mist Wrote: Pff na Raonic ook nog Kohlschreiber eraf. Dit is weer zo'n week dat je gewoon iedereen die al door was had moeten aanklikken.

Het zegt genoeg over de week dat we op donderdag op twee pagina's zitten in dit topic. Saai en voorspelbaar.

Daar ben ik het niet mee eens. Deze week heeft juist veel verrassende uitslagen, met name in Den Bosch.

Ik bedoel meer voorspelbaar in de zin van FTM. Zoals Mist al zei, moest je gewoon alle spelers die al door waren aanklikken.

Precies. Niet omdat ik heel slecht presteer maar ik vind er echt weinig meer aan. Het spelplezier is de laatste tijd terug genomen (mede door de deadlines) Reageer daarom ook weinig meer op forum terwijl ik nog wel elke wedstrijd nadrukkelijk volg. Maar ik het meer en meer voor het tennis an sich dan voor het spel.

Niemand reageert meer veel op het forum. Was te verwachten.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#48
(23-06-2013, 07:01 PM)Atlanta Wrote:
(23-06-2013, 12:18 PM)Atlanta Wrote: De extra 100 punten van Lopez zijn wel bijgewerkt in het profiel, maar lijken nog niet te zijn bijgewerkt in de stand. Heb zelf nu bijv. nog 617 punten, terwijl dat er 717 zouden moeten zijn.

Is hier al naar gekeken?

Heb het even bij Mac aangekaart. Komt goed, maar omdat Wimbledon al is geactiveerd, weet ik niet of ik hem zomaar kan laten toekennen.
Reply
#49
Uhh te verwachten als gevolg waarvan?
Reply
#50
Ik vind het prima dat sommige mensen niet veel meer aan FTM vinden, maar weidt er niet elke week 3 posts aan. Anderen (waaronder ik) vinden FTM nog wel leuk en zitten niet te wachten op het lezen van zulke posts.
Reply
#51
(23-06-2013, 09:51 PM)_Tampie Wrote:
(23-06-2013, 07:01 PM)Atlanta Wrote:
(23-06-2013, 12:18 PM)Atlanta Wrote: De extra 100 punten van Lopez zijn wel bijgewerkt in het profiel, maar lijken nog niet te zijn bijgewerkt in de stand. Heb zelf nu bijv. nog 617 punten, terwijl dat er 717 zouden moeten zijn.

Is hier al naar gekeken?

Heb het even bij Mac aangekaart. Komt goed, maar omdat Wimbledon al is geactiveerd, weet ik niet of ik hem zomaar kan laten toekennen.

Zie dat de punten al zijn toegekend. Wink
Reply
#52
(23-06-2013, 09:51 PM)mindlight Wrote: Uhh te verwachten als gevolg waarvan?

Trend van de laatste jaren.

De enige die nog veel reageerde was Ad.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#53
We hebben nieuwe talenten nodig. Ik postte vroeger ook veel meer maar toen studeerde ik nog fulltime (oftewel ik deed verder geen reet).
Reply
#54
Wat vooral opvalt, is dat er tijdens wedstrijden minder aangemoedigd/gescholden wordt Cool

Paar jaar geleden was de topic pagina van wimbledon dacht ik rond de 150...

nu max 25 denk ik
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: