The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon
Nice! Hup Jano!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(28-06-2013, 02:17 PM)buurs Wrote: Het onderste deel is zo zwak, dat Jano - Almagro op cc gespeeld wordt Idontgetit

Krijg je he. In dat onderste deel zat Nadal, dus het was bij voorbaat al zwak...
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Graf dimitrov. De 2e na Hewitt die 720 voor het grijpen had en verliest.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(28-06-2013, 03:19 PM)centre court Wrote: Graf dimitrov. De 2e na Hewitt die 720 voor het grijpen had en verliest.

ga jij lekker dimi even overschatten.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(28-06-2013, 03:21 PM)buurs Wrote:
(28-06-2013, 03:19 PM)centre court Wrote: Graf dimitrov. De 2e na Hewitt die 720 voor het grijpen had en verliest.

ga jij lekker dimi even overschatten.

En jij Nadal.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Mooi dat Dimitrov eruit ligt, was een gevaarlijke jongen voor mijn team. Nu zaak dat mijn troef Del Potro de kwartfinale haalt.
Reply
(28-06-2013, 03:23 PM)centre court Wrote:
(28-06-2013, 03:21 PM)buurs Wrote:
(28-06-2013, 03:19 PM)centre court Wrote: Graf dimitrov. De 2e na Hewitt die 720 voor het grijpen had en verliest.

ga jij lekker dimi even overschatten.

En jij Nadal.

volgens mij heeft goat net zijn 8e titel op RG gewonnen.

ik onderschat hem eerder nog...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Klasse Dolgo

Held Jano op de baan zo! Bautista speelt trouwens alleraardigst tegen Beest.

Hup Stakhy. Ben je echt in de vorm van je leven of kon je het maar 1x?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Meteen ook de break voor melzer.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(28-06-2013, 03:28 PM)buurs Wrote:
(28-06-2013, 03:23 PM)centre court Wrote:
(28-06-2013, 03:21 PM)buurs Wrote:
(28-06-2013, 03:19 PM)centre court Wrote: Graf dimitrov. De 2e na Hewitt die 720 voor het grijpen had en verliest.

ga jij lekker dimi even overschatten.

En jij Nadal.

volgens mij heeft goat net zijn 8e titel op RG gewonnen.

ik onderschat hem eerder nog...

Goat heeft slechts 1 keer RG gewonnen!
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Stakhy door z'n enkel, ziet er slecht uit. Ondertussen heb ik m'n portie pech met blessures ook wel gehad lijkt me.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
zonder een top 4 speler hoeven te verslaan... jij hebt het over de nep goat Big Grin

(28-06-2013, 03:50 PM)centre court Wrote: Stakhy door z'n enkel, ziet er slecht uit. Ondertussen heb ik m'n portie pech met blessures ook wel gehad lijkt me.

ha ha Idontgetit

wat als tsonga, darcis, isner en stepanek niet geblesseerd waren geweest?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(28-06-2013, 03:51 PM)buurs Wrote: zonder een top 4 speler hoeven te verslaan... jij hebt het over de nep goat Big Grin

(28-06-2013, 03:50 PM)centre court Wrote: Stakhy door z'n enkel, ziet er slecht uit. Ondertussen heb ik m'n portie pech met blessures ook wel gehad lijkt me.

ha ha Idontgetit

wat als tsonga, darcis, isner en stepanek niet geblesseerd waren geweest?

De blessures voor darcis en isner leveren me hooguit 90 punten op. Als resp kubot en Mannarino al niet van ze gewonnen hadden. Jano had Steppie altijd wel gepakt. Tsonga was een mazzeltje, maar dan moet Gulbis dat eerst nog wel verzilveren.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(28-06-2013, 03:51 PM)buurs Wrote: zonder een top 4 speler hoeven te verslaan... jij hebt het over de nep goat Big Grin

En jij hebt het over een GOAT die alleen maar iets kan op gravel en toevalligerwijs buiten Parijs wel 4 hele Grand Slams heeft gewonnen.

Over nep Goat gesproken. Neiner
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
(28-06-2013, 04:02 PM)Jansoe Wrote:
(28-06-2013, 03:51 PM)buurs Wrote: zonder een top 4 speler hoeven te verslaan... jij hebt het over de nep goat Big Grin

En jij hebt het over een GOAT die alleen maar iets kan op gravel en toevalligerwijs buiten Parijs wel 4 hele Grand Slams heeft gewonnen.

Over nep Goat gesproken. Neiner

Een goat wint ook olymisch goud en heeft een positieve hth tegen zijn directe concurrenten!

iedereen is bang voor goat!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Natuurlijk kan die Stakkie nu weer niets. Zo typisch en frustrerend.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Die positieve HTH zegt me vrij weinig. Ik heb bijvoorbeeld tegen mijn beste maat een negatieve HTH met darten, maar ben wel 3 keer clubkampioen geworden en hij geen 1 keer. Dat is natuurlijk totaal niet te vergelijken met tennis op wereldniveau, maar het ging me even puur om de HTH....

Olympisch goud heeft Federer ook, zij het in het dubbelspel, maar olympisch goud = olympisch goud. Wink
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
(28-06-2013, 04:07 PM)Jansoe Wrote: Die positieve HTH zegt me vrij weinig. Ik heb bijvoorbeeld tegen mijn beste maat een negatieve HTH met darten, maar ben wel 3 keer clubkampioen geworden en hij geen 1 keer. Dat is natuurlijk totaal niet te vergelijken met tennis op wereldniveau, maar het ging me even puur om de HTH....

Olympisch goud heeft Federer ook, zij het in het dubbelspel, maar olympisch goud = olympisch goud. Wink

als jij van 3 spelers vaker verliest dan wint, maar jij bent wel vaker clubkampioen geworden omdat jij ouder bent (in het verleden heb jij veel kampioenschappen gewonnen omdat er geen concurrentie was), ben jij dan nu de greatest of all time? Eusa_think

en een dubbel titel telt natuurlijk niet mee. de davis cup daarentegen wel en ook die heeft spanje door toedoen van goat al meermalen gewonnen. federer verliest in de dubbel zelfs van haasje...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
De organisatie besluit even om na de wedstrijd van Robson het dak open te doen terwijl ze weten dat het de hele dag kan regenen. Gevolg: Jano en Almagro hebben al 3x ingespeeld om vervolgens weer 3x op de stoel te gaan zitten. Nu duurt het zometeen weer een uur voor dat dak dicht zit. Kneuzen!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Quote:als jij van 3 spelers vaker verliest dan wint, maar jij bent wel vaker clubkampioen geworden omdat jij ouder bent (in het verleden heb jij veel kampioenschappen gewonnen omdat er geen concurrentie was), ben jij dan nu de greatest of all time?

Aha, dus eigenlijk moet ik naar het aantal slams kijken van Federer SINDS dat Nadal zijn intrede heeft gedaan om een eerlijk beeld te krijgen? Of bedoel je dat niet?


Quote:en een dubbel titel telt natuurlijk niet mee.

Dat was toch ook met een knipoog gezegd of niet? Wink
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
(28-06-2013, 04:28 PM)Jansoe Wrote:
Quote:als jij van 3 spelers vaker verliest dan wint, maar jij bent wel vaker clubkampioen geworden omdat jij ouder bent (in het verleden heb jij veel kampioenschappen gewonnen omdat er geen concurrentie was), ben jij dan nu de greatest of all time?

Aha, dus eigenlijk moet ik naar het aantal slams kijken van Federer SINDS dat Nadal zijn intrede heeft gedaan om een eerlijk beeld te krijgen? Of bedoel je dat niet?


Quote:en een dubbel titel telt natuurlijk niet mee.

Dat was toch ook met een knipoog gezegd of niet? Wink

1) klopt. 1e serieuze concurrent. toen murray en vooral djoko serieus werden, was er helemaal geen eer meer te behalen.

2) weet ik, maar ik noem het toch nog maar ff Wink
en hij komt dus eigenlijk een olympische titel en davis cup minimaal te kort. de rest gaat rafa ook sowieso verbeteren als hij nog 4 jaar kan spelen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Jano 0-3 Angry
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Quote:1) klopt. 1e serieuze concurrent.

Oke. Sinds Nadal zijn intrede deed: Federer 13 Slams, Nadal 12.

Quote:de rest gaat rafa ook sowieso verbeteren als hij nog 4 jaar kan spelen.

Dan moet hij nog 5 slams winnen om gelijk te komen. Ik zie hem buiten Parijs ivm zijn knieƫn niet veel winnen. Djoko en Murray zijn op gras EN op HC gewoon te goed momenteel. Maar goed, dit is een voorspelling van je. Ik zie Nadal ook nog wel een keer verliezen van Djoko in Parijs. Paar weken terug was het al kiele kiele

MAW: Nadal gaat niet aan de 17 slams van Federer komen...
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
(28-06-2013, 04:36 PM)centre court Wrote: Jano 0-3 Angry

heb je al een staatslot gekocht?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Voorlopig valt vandaag eigenlijk alles verkeerd.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Gemengde gevoelens. Jano wint een close tb, maar Stakhy gaat van gamepoints voor 5-2 naar 5-7. Zo onnodig.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(28-06-2013, 05:03 PM)centre court Wrote: Voorlopig valt vandaag eigenlijk alles verkeerd.

jano draait de boel toch om na 0-3?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(28-06-2013, 05:25 PM)buurs Wrote:
(28-06-2013, 05:03 PM)centre court Wrote: Voorlopig valt vandaag eigenlijk alles verkeerd.

jano draait de boel toch om na 0-3?

Tijdens die post stond ie 6-5 achter. Zijn setwinst is het eerste wat vandaag enigszins mee zit.

Die Stakhovski. Tegen fedex wereldpartij en nu geen knikker raken. Hoe bestaat t. En dan nog alle kansen vd wereld krijgen. Zelf 2 bps missen, niet maken en daarna zelf wel gebroken worden.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Voorspelbaar toch? Is al zo vaak gebeurd. Fed was gewoon slecht. Zie hoe laag die Stakhovsky staat, dat is niet zonder reden.
Reply
En weer mist ie 2 bps. Om gek van te worden. Laat ik het er maar op houden dat ie de weg voor Jano mooi vrij heeft gemaakt en met 90 punten ook gewoon rendabel is.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: