The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon
#31
stille-week!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#32
Haase!!! mentale soepkip is et ook Big Grin
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#33
goat gaat weer fantastisch! Eusa_clap
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#34
Klasse Roger, lekker walsen. Energie sparen voor wanneer het echt nodig is, in de halve finale en finale.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#35
Komop Rosol! Al minstens 4 MPs weggewerkt, volgens mij?
Nu die tiebreak pakken en doordrukken!
Reply
#36
Reister Angry
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#37
(24-06-2013, 03:20 PM)Ad Wim Wrote: Klasse Roger, lekker walsen. Energie sparen voor wanneer het echt nodig is, in de halve finale en finale.

dezelfde teksten als ik in de RG draad Shy

reister eikel !
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#38
reister naar 4*-3 in de 5e set
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#39
Balen. Had ik wsl toch beter voor Reister/Kubot/Llodra kunnen gaan ipv Lopez/Hewitt. Maar goed, ik hou wel van een beetje risico.
Reply
#40
Oke Reister! Die extra puntjes zijn weer binnenWink
Reply
#41
Pff toch Reister dus.
Nu maar hopen dat Pospisil wel wint, anders had je gewoon weer alle qualies moeten hebben...
Reply
#42
Zeker op gras en met de lotingen die de meeste qualis hadden, lijkt me dat de juiste tactiek.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#43
Ik wilde liever meer spelers die echt ver zouden kunnen komen en heb daarom alleen degenen die favoriet waren genomen plus Gabashvili.
Reply
#44
Waar zal Haase nu weer last van hebben gehad?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#45
spanning
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#46
Muziek natuurlijk! Wink
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#47
Stroeve start bij Nadal. Zul je net zien....
Reply
#48
(24-06-2013, 01:55 PM)Stille Wrote: Klasse Stakkie! Hup Reister en Kubot. 13 man in actie vandaag Bduh

Alleen Gicquel er pas uit Eusa_clapEusa_clap
Reply
#49
(24-06-2013, 05:44 PM)_Tampie Wrote: Stroeve start bij Nadal. Zul je net zien....

Dat je hem overschat hebt?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#50
Wat staat Nadal te kloten zeg.
Reply
#51
Klasse Darcis, hij heeft weer zo'n dag hoorEusa_clap
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#52
Nadal heel slecht vandaag, totaal geen ritme. Toch easy 3-2 dit ben ik bang.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#53
Mooie quote nog. 1,53.
Wie durft x 100??
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#54
Wat is die Nadal aan het doen??
Bij de onmogelijkste ballen toch proberen om om die backhand heen te lopen....Bduh
Reply
#55
Mocht ie hem alsnog winnen, laat hem dan iig diep gaan met z'n kapotte knie.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#56
Nu op 2,14
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#57
Hop 2-0 in sets en meteen de break in de 3e. Darcis held!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#58
Nadal wint hem nog wel hoor, mooie quote man
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#59
Nou, zag je hem net die bal laten lopen? Ziet er niet goed uit.
Becker vermoedt ook al een blessure.

Maar hoe dan ook, als Darcis zo blijft spelen, heeft Nadal sowieso geen kans.
Zoals zo vaak op snelle banen. Hopelijk gaat Darcis niet choken, zoals zovelen voor hem.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#60
Dit gaat Darcis niet winnen hoor.
Toch maar 50 euro op Nadal nu.

Afgesloten, quote 2,00
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply


Forum Jump: