The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon
#61
Tennistempel heeft geen Nadal...dus dan weet je het wel.
Die 50 euro ben je denk ik kwijt Kuip....
Reply
#62
4-2. Nadal krijgt geen kansen!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#63
Nadal begint te trekkebenen. Dat wordt weer geen hc-seizoen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#64
Ik heb je idd gewaarschuwd, kuip. Niet zo slim.

Allez Steve!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#65
5-3. Vanaf hier niet choken dan.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#66
Geeft niks hoor, quote nadal nu 5,10

voor ftm wel gunstig......
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#67
Gewoon blijven rammen, vriend. Alles!

Hoppa!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#68
Hahahaha, mooi!!!!!!!!!!
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#69
Bam!

Later stier. Lekker weer een half jaar rust houden joh, en weer terugkomen op gravel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#70
Topperrrrr die Darcis
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#71
NADAL = GOAT! Big Grin
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#72
Daaaahaaaaag!!!!
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#73
Hop! En nu schrapen met die kleintjes!

Buurs kan trouwens de ftm titel ook schudden nu. Tennistempel-jaar!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#74
Mooi contrast: Federer heeft net een uur nodig, Nadal gaat er gewoon in straight af.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#75
Mooi man. Ondanks mijn 50 euro, slechts 10 euro verlies vandaag. Sneu van die 40 winst die ik vandaag had opgebouwd.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#76
Hahahahaha die Nadal
Reply
#77
(24-06-2013, 07:06 PM)centre court Wrote: Buurs kan trouwens de ftm titel ook schudden nu. Tennistempel-jaar!

Dat is trouwens wel erg vroeg om die conclusie te trekken. Maar een prima keuze van Jornstars en Tennistempel om Nadal weg te laten, en ook Andre is weer helemaal terug nu. Hij staat maar 1000 punten bij Tennistempel vandaan en gaat zich normaliter weer in de top 5 spelen als Murray hem niet teleurstelt. Maar jah, die heet TT ook dus dat zal wel goedkomen.

Logische keuze wel om Nadal te nemen hoor, kijk naar zijn resultaten. Alleen geen ritme nog op gras en dan is hij kwetsbaar. Maar met die prijs.... Ik heb ook eigenlijk nooit een opzet zonder Nadal overwogen.
Reply
#78
Meest safe keuze was gewoon Djoko-Murray en opvullen met qualis. Vreemd dat rekenaars als Tampie, buurs en Atlanta daar niet voor gegaan zijn, aangezien zij dat vrijwel altijd doen. Andre en tennistempel gaan nog wel eens voor afwijkende keuzes.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#79
TT gaat voor mijn gevoel juist altijd op safe. Neemt vaak ook spelers die tegen elkaar moeten en niet allebei profitabel kunnen worden. Ik had gewoon verwacht dat Nadal de finale zou halen. Was alleen bang voor de eerste 1/2 rondes, want de QF en SF zou hij wel hebben gepakt (zonder blessure).

Nou Hewitt, maak mijn dag nog een heel klein beetje goed.
Reply
#80
(24-06-2013, 07:06 PM)centre court Wrote: Hop! En nu schrapen met die kleintjes!

Buurs kan trouwens de ftm titel ook schudden nu. Tennistempel-jaar!

Lekker belangrijk allemaal.

Na wimbledon sta ik wellicht 1500-2000 punten achter.
Na Miami stond ik ook 2000 pnt achter...

(24-06-2013, 07:26 PM)Atlanta Wrote: TT gaat voor mijn gevoel juist altijd op safe. Neemt vaak ook spelers die tegen elkaar moeten en niet allebei profitabel kunnen worden. Ik had gewoon verwacht dat Nadal de finale zou halen. Was alleen bang voor de eerste 1/2 rondes, want de QF en SF zou hij wel hebben gepakt (zonder blessure).

Nou Hewitt, maak mijn dag nog een heel klein beetje goed.

TT neemt bijna altijd iedereen die door is.
Die gaat, net als vorig jaar, straks een vrije val maken.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#81
hewitt 2-0 in sets en 3-1 voor

come on!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#82
Mijn top 10 FTM eindigt hierbij. Toch mooi lang volgehouden, nu fijn op een lager pitje zetten.
Reply
#83
(24-06-2013, 09:09 PM)Scholten! Wrote: Mijn top 10 FTM eindigt hierbij. Toch mooi lang volgehouden, nu fijn op een lager pitje zetten.

Wat als Tsonga en Delpo de halve finale halen?

Dan ga je richting top 3.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#84
(24-06-2013, 09:09 PM)Scholten! Wrote: Mijn top 10 FTM eindigt hierbij. Toch mooi lang volgehouden, nu fijn op een lager pitje zetten.

Waarom dat? Nadal raakt bijna iedereen.
Reply
#85
Als Hewitt hier Waw klopt krijg je al een heel verrassende 360-er daar. Hewitt? Isner?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#86
Kubot Sleepy
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#87
Ik neem m'n petje ook even diep af voor Hewitt. Dat is ook een beste baas zeg.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#88
In FTM is het niet helemaal goed gegaan...schema klopt niet

Ik ga voor Stepanek als 360-er
Reply
#89
Fijn dat Hewitt wint, dat was een alternatief voor maximaal qualifiers nemen.
Maar voor mij staat of valt na het verlies van Nadal alles bij Del Potro of Dimitrov als winnaar in dat stukje.
Reply
#90
@kooltje stepanek zit toch bij federer?
@mist dimitrov en del potro zitten niet in dat stukje maar in bovenste helft
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply


Forum Jump: