The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon
#91
(24-06-2013, 10:03 PM)Stille Wrote: @mist dimitrov en del potro zitten niet in dat stukje maar in bovenste helft
Dat weet ik. Maar ik heb Del Potro, die weinig is gekozen, en geen Dimitrov, die veel is gekozen.
Na het verlies van Nadal is de kans op een slechte week groot, tenzij ik veel punten kan goedmaken doordat Del Potro ver komt.
Reply
#92
Del Potro is al helemaal geen grasspeler. Aparte keuze.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#93
Zo das lekker zeg. Smile Heel lang zitten twijfelen over Nadal icm Djoko of Murray. Ik vond t een redelijke gok em niet te nemen, hij is relatief goedkoop, in vorm en verslaat Fed normaal in BoF. Nadeel is wel dat Hewitt nu ver kan komen, die moet Isner er maar af slaan dan.
Reply
#94
(24-06-2013, 07:17 PM)_Tampie Wrote:
(24-06-2013, 07:06 PM)centre court Wrote: Buurs kan trouwens de ftm titel ook schudden nu. Tennistempel-jaar!

Dat is trouwens wel erg vroeg om die conclusie te trekken. Maar een prima keuze van Jornstars en Tennistempel om Nadal weg te laten, en ook Andre is weer helemaal terug nu. Hij staat maar 1000 punten bij Tennistempel vandaan en gaat zich normaliter weer in de top 5 spelen als Murray hem niet teleurstelt. Maar jah, die heet TT ook dus dat zal wel goedkomen.

Logische keuze wel om Nadal te nemen hoor, kijk naar zijn resultaten. Alleen geen ritme nog op gras en dan is hij kwetsbaar. Maar met die prijs.... Ik heb ook eigenlijk nooit een opzet zonder Nadal overwogen.

Ik vind het geen domme keuze, maar ook geen goede. Ik heb hem geen moment overwogen iig (al wilde ik ook wel een beetje gokken).

Ten eerste is het gewoon geen grasspeler. Het is een wereldklasse speler, en een van de beste vechters, daarom heeft ie goede resultaten op Wimbledon. Maar qua warm-up toernooien is ie al 5 jaar niet verder gekomen dan een QF.
Maar zonder ritme is ie gewoon heel kwetsbaar.

Maar wat belangrijker was, is zijn fysieke gesteldheid. Hij trok zich bij wijze al voor de finale van RG terug voor Halle omwille van zijn knie. Je zag tijdens de laatste weken al dat het minder ging dan vroeger op gravel.
Daarnaast heeft ie 4 maanden achter elkaar gespeeld met nauwelijks rust tussendoor. Dan weet je gewoon dat het vroeger of later misgaat.

Ten slotte was Murray onderin de favoriet om de finale te halen, zeker na zijn gouden medaille en US Open-winst vorig jaar. Dus voor die paar duizend meer, had ik dan zeker hem genomen als je op zeker wilde gaan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#95
Achteraf vind ik dat toch wat makkelijk. Ik denk dat je met me eens bent dat hij Fed het merendeel van de keren verslaat in een best of five. Voor dat geld is hij bij een halve finale al rendabel.
Reply
#96
(22-06-2013, 12:25 AM)andre Wrote: Ik zie Federer nog wel de halve finale halen, Nadal is misschien al voor de kwartfinale uitgeschakeld.
Wel een erg onevenwichtige loting: 3 van de 4 beste in de onderste helft en dan ook nog eens de gevaarlijkste uitdager.

Profetische woorden.
Reply
#97
14 man in actie vandaag. Mooie dingen. Weet iemand of Ton Elias vs Dolgo op een tv baan staat gepland?Big Grin
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#98
Als je dat al profetische woorden vindt, zijn deze dat ook:

(24-06-2013, 03:20 PM)Ad Wim Wrote: Klasse Roger, lekker walsen. Energie sparen voor wanneer het echt nodig is, in de halve finale en finale.


En het komt ook niet uit de lucht vallen. Als ik er iets van had verwacht, had ik hem wel genomen voor dat geld.
Bovendien zei ik op RG al dat ik het er niet goed uit vond zien en dat ik weinig van hem verwachtte op Wimbledon en daarna.

Verder zei ik meteen na de deadline al dat ik Murray favoriet vond voor de finale en ik het vreemd vond dat de meesten voor Nadal gingen ipv voor Murray.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#99
Voorlopig ligt Nadal eruit, eerst maar eens zien of Fed de halve (ok moet lukken) en finale gaat halen (denk het niet).
Reply
(25-06-2013, 07:48 AM)Ad Wim Wrote: Als je dat al profetische woorden vindt, zijn deze dat ook:

(24-06-2013, 03:20 PM)Ad Wim Wrote: Klasse Roger, lekker walsen. Energie sparen voor wanneer het echt nodig is, in de halve finale en finale.


En het komt ook niet uit de lucht vallen. Als ik er iets van had verwacht, had ik hem wel genomen voor dat geld.
Bovendien zei ik op RG al dat ik het er niet goed uit vond zien en dat ik weinig van hem verwachtte op Wimbledon en daarna.

Verder zei ik meteen na de deadline al dat ik Murray favoriet vond voor de finale en ik het vreemd vond dat de meesten voor Nadal gingen ipv voor Murray.

Ad weet er zoveel van. Staat zelfs onder mij Wink
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Klopt, maar ik zeg ook dat Federer een longshot is. Ik heb een dramatisch eerste half jaar gehad, maar als Federer hier wint, doe ik ineens weer mee. Dat was mijn insteek. Maar ik vind Murray idd favoriet om de finale te halen onderin, en eigenlijk zelfs voor de hele winst.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Beetje hetzelfde hier. Keihard gezakt na een goede (voorspelbare) AO. Laatste weken gaat het weer een beetje. Mijn gok was het niet nemen van Nadal. Had niet gedacht dat Djoko zoveel gekozen zou zijn.
Reply
Lachwekkende nederlanders...
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
(25-06-2013, 01:20 PM)Stille Wrote: Lachwekkende nederlanders...

Echt schandalig.
Reply
Ik hield 900 over en wilde daarvan Levine of Mannarino en nog een kleintje nemen, maar dan hield ik telkens net niet genoeg over.
Dus heb ik Llodra maar genomen. Wel jammer dat die eerste twee dan eenvoudig winnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(25-06-2013, 01:32 PM)kooltje Wrote:
(25-06-2013, 01:20 PM)Stille Wrote: Lachwekkende nederlanders...

Echt schandalig.
niets aan toe te voegen
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Kraai 1-6 1-6
Bakker 1-6 3-6 2-6
Rus 4-6 2-6

FUPuke
Reply
0-5 in partijen en 0-12 in sets Hakkuh
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
(25-06-2013, 01:39 PM)Ad Wim Wrote: Ik hield 900 over en wilde daarvan Levine of Mannarino en nog een kleintje nemen, maar dan hield ik telkens net niet genoeg over.
Dus heb ik Llodra maar genomen. Wel jammer dat die eerste twee dan eenvoudig winnen.

Je had niet het lef om Hewitt te kiezen?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Levine wint helemaal niet makkelijk Ad. Je bent weer eens voorbarig!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ik had nog even een opzet zonder Djokovic, en dan jongens als Haas, Nishikori, Kohl, Youzhny, etc.
Maar ik denk dat die niet die 1200 punten bij elkaar schrapen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
2000 bedoel je?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Dat al helemaal niet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Pella geeft op middenin de game. Valpartij?
Reply
stille week!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Wat een taaie zeg die Tomic. Ik volg het alleen via Livescore, maar heb het idee dat Tomic meer onder druk staat dan Kwerrie.
Reply
(25-06-2013, 03:33 PM)kooltje Wrote: Pella geeft op middenin de game. Valpartij?

Kohlschreiber ook al.
Reply
Tomic speelde weer ouderwets goed in die 5e set. Echt sinds AO vorig jaar niet zo lekker zien spelen.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
De q's vallen lekker tot nu toe.
Reply
Zoals te verwachten met zo'n loting en op zo'n ondergrond.

Prima eerste overwinning van Djoko, tegen een lastige tegenstander.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: