The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon
Ik zie nu pas een beetje de loting van Ferrer tijdens het invullen van de SC.
Die heeft weer een fijne loting zeg, die gaat hier gewoon SF halen. Gaat ie gewoon weer dikke punten halen en maakt ie het gat met Nadal alleen maar groter, en gaat ie zelfs Federer voorbij als die niet wint.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Het zit Ferrer inderdaad niet tegen. Nadal op US Open dus ook 5e geplaatst?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Sijsling weer netjes hoor.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ferrer verliest inmiddels wel even een setje van Alund. Heel matig.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Lopez gaat lekker (6-2, 4-2). Ook nog maar 5 punten verloren op eigen service.
Reply
Lopez is gewoon een kanjer op gras.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Zit nu al een tijd die wedstrijd te bekijken maar wat een geweld. Die kan nog wel eens lastig gaan worden voor Haas.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Lijkt me 50-50.
Reply
70-30 Haas
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Echt niet. Je hebt een te hoge dunk van Haas in best-of-five wedstrijden.

Lopez drievoudig kwartfinalist op Wimbledon, Haas eenmaal halve finalist. Weegt redelijk tegen mekaar op.
Reply
Kom op nou Johnson, we gaan toch niet van good-old Bobby Reynolds verliezen hier?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Go Trojans!
Reply
(25-06-2013, 08:09 PM)Atlanta Wrote: Echt niet. Je hebt een te hoge dunk van Haas in best-of-five wedstrijden.

Lopez drievoudig kwartfinalist op Wimbledon, Haas eenmaal halve finalist. Weegt redelijk tegen mekaar op.

Zou dat komen omdat je Lopez hebt?

Jij schat Lopez veel te hoog in. Haas is aan een van zijn beste jaren bezig, Lopez is nog maar matig. Hij is lekker in vorm en prima op gras, maar Haas is intrinsiek beter, ook op gras.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Lopez is een zeer goede grasspeler. Prima in vorm, en Haas is minder goed in best-of-five wedstrijden. Wmb 50-50, minstens. We zullen zien, ben benieuwd Wink
Reply
Sinds wanneer is Haas niet goed in best-of-5?

Lopez is goed op gras, maar niet meer zo goed als vroeger. Welke goede grasspeler van het kaliber Haas heeft hij recent verslagen? Hij verloor meteen van de eerste goede grasspeler die ie tegen kwam (Cilic).
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ben het met Ad eens, ik schat ook Haas als favoriet in, 70-30 misschien net wat overdreven maar toch zeker 60-40.

Zou trouwens prachtig zijn als Roger hier gewoon weer de titel weet te halen. Zonder alle FTM belangen is dat toch de speler die ik het meest gun (van degenen die een serieuze kans maken).
Reply
Matchpoint voor Brands tegen Gimeno Traver. Er wordt zo weer een racket kapot gegooid.
Reply
Staat Blake tegenwoordig bij de dames ingeschreven?


Attached Files Thumbnail(s)
   
Reply
Na Haase heeft ook Rus een mooi record te pakken, gaat lekker met het Nederlandse tennis.

http://www.ad.nl/ad/nl/1067/Wimbledon/ar...-Rus.dhtml
Reply
Aranxta Rus, de Vince Spadea van het vrouwentennis (of Donald Young, zo je wilt).
Reply
Zelfs hier wordt er aandacht aan besteed Big Grin

http://sports.sportsillustrated.cnn.com/...ea&tm=&src=
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik zit er klaar voor. Brown-Hewitt. Heldenpot.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Isner geeft op, Mannarino door.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
De enige uit mijn team die eigenlijk moest verliezen gaat dus door. Kut voor mijn LTM!
Wel leuk voor FTM maar goed zonder hf is Wimbledon uiteindelijk toch verziekt
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
ha ha, stille week!

volgens mij zit het jou niet tegen...

kubot die opeens verder kan komen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Stepanek krijgt ook een MTO (dij/hamstring wordt ingepakt) Janowicz was eerder ook al behandeld aan een vinger. Gaat lekker zo met al die blessures.
Trouwens iemand die beelden van Kohllie gezien. Die zegt gewoon vrolijk tegen de umpire : I am tired #homo

(26-06-2013, 01:13 PM)buurs Wrote: ha ha, stille week!

volgens mij zit het jou niet tegen...

kubot die opeens verder kan komen.

Hoe vaak heb je dat al gezegd deze week. Als je nadal hebt kan je niet over een Stille week praten.

Die CC rolt overal doorheen. Die gaat gewoon in de top 10 komen

Verlies ff 1e set van Brown Bduh
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
(26-06-2013, 01:05 PM)centre court Wrote: Isner geeft op, Mannarino door.

Iemand gezien wat daar gebeurt is ??
Reply
(26-06-2013, 01:27 PM)Kraai Wrote:
(26-06-2013, 01:05 PM)centre court Wrote: Isner geeft op, Mannarino door.

Iemand gezien wat daar gebeurt is ??

Geen idee, pakte het laatste punt ook nog, op de service van Mannarino
Reply
Hij zei: I am tired tegen de scheids en gaf op.

Onee, dat was Kohlie gisteren Tongue
Reply
lachwekkend
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: