The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon
Brown speelt ondertussen de partij van z'n leven tegen Hewitt. Wat een enorm aantal winners, 30 al na 12 games...
Reply
Haha Darcis geeft een walk-over vanwege een schouderblessure. Topper op gras, die Nadal.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Lol, wat een slagveld joh. Ondertussen, hup Brown!
Reply
Helemaal leuk die Brown maar hij brengt nu wel de 360 punten van Hewitt in gevaar. Come on vechter.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(26-06-2013, 01:55 PM)rhubarb Wrote: Brown speelt ondertussen de partij van z'n leven tegen Hewitt. Wat een enorm aantal winners, 30 al na 12 games...

hoeveel bp heeft hewitt wel al niet gemist... Doh

En Darcis geeft WO Bduh
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ook Radek geeft op
Reply
Ook Azarenka speelt niet door blessure.
Reply
(26-06-2013, 02:02 PM)centre court Wrote: Helemaal leuk die Brown maar hij brengt nu wel de 360 punten van Hewitt in gevaar. Come on vechter.

Precies ! C'mon !!!!
Reply
Als Brown dit wint kun je je serieus gaan afvragen welke pannenkoek hier 360 punten gaat pakken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Wat een flutdag op Wimbledon met al die opgaves.
Reply
Die CC, altijd op het moment dat anderen afhaken bij FTM vanwege vakantie en motivatie die weg is, slaat hij toe. En dat is een kwaliteit. Hulde voor deze man.
Reply
Lleyton pakt set 3...C'mon mate !!Big Grin
Reply
hewitt eruit tegen die clown Idontgetit
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
De drollen vallen wel goed maar de favorieten niet. Rare week!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Zo en Cilic speelt ook niet. Wat een k zooi! Daar gaat mijn dure. De duurst overgebleven speler in mijn team is janowicz (1549)

Wat een jaar!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
(26-06-2013, 03:21 PM)Stille Wrote: Zo en Cilic speelt ook niet. Wat een k zooi! Daar gaat mijn dure. De duurst overgebleven speler in mijn team is janowicz (1549)

Wat een jaar!

Angry
Reply
(26-06-2013, 03:21 PM)Stille Wrote: Zo en Cilic speelt ook niet. Wat een k zooi! Daar gaat mijn dure. De duurst overgebleven speler in mijn team is janowicz (1549)

Wat een jaar!

Je vergeet dat de tegenstanders van Kubot, Mannarino en Janowicz allemaal opgeven... 2 van de 3 hadden sowieso verloren...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Wat een slagveld!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(26-06-2013, 03:23 PM)buurs Wrote:
(26-06-2013, 03:21 PM)Stille Wrote: Zo en Cilic speelt ook niet. Wat een k zooi! Daar gaat mijn dure. De duurst overgebleven speler in mijn team is janowicz (1549)

Wat een jaar!

Je vergeet dat de tegenstanders van Kubot, Mannarino en Janowicz allemaal opgeven... 2 van de 3 hadden sowieso verloren...

Kubot zag ik sowieso winnen (echt grassman) en Janowicz is natuurlijk
ook favoriet tegen die ouwe bok. Maar moet je eens zien hoeveel budget ik al kwijt ben. Die drollen als mannarino gaan niet ver komen. Het is gewoon 1 bak ellende! Heb net alles bekeken en ik sta na Wimbledon 34e (bij finale djo-mur en mur wint)
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Heerlijk, Hewitt en Steppie eraf, allebei zeer serieus overwogen.
Reply
Thiemo de Bakker heeft op Wimbledon een boete gekregen van 800 dollar (610 euro) voor het breken van zijn tennisracket. De Haarlemmer raakte dinsdag in zijn verloren partij tegen de Amerikaan James Blake zo gefrustreerd van zijn slechte spel, dat hij zijn woede koelde op zijn racket.De actie kon niemand zijn ontgaan en de umpire gaf hem een waarschuwing. De internationale tennisbond ITF legde hem vervolgens een boete op, die zal worden ingehouden op zijn prijzengeld van de eerste ronde à 23.500 pond (27.693 euro).

Schande voor zo een wanprestatie
Reply
Zit qua blessures een hoop mee deze week. Op de baan is het nog niet best. Pospisil mist minimaal 1 cruciaal sp. Nu youzhny 2-1 voor. Hewitt pakt er nu 45 ipv 360. Maar dat kan ik wel hebben aangezien Brown een held is.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
GVD Cilic. Hoe bestaat het? IdontgetitIdontgetitIdontgetit
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
(26-06-2013, 05:01 PM)Haggie Wrote: GVD Cilic. Hoe bestaat het? IdontgetitIdontgetitIdontgetit

Mis ik iets?
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Cilic heeft net als Azarenka en Darcis walkover gegeven vanwege een blessure.
Reply
Tsonga is de volgende die opgeeft met een knieblessure.

Youzhny van 2-4 naar 6-4 in de 5e. Dan moet Troicki m maar pakken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Wat is dit voor toernooi joh?! Beetje Madrid vorig jaar.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zeg dat, voor het toernooi ook niet goed dat mannen als Isner en Tsonga er zo uit gaan.
Reply
Murray nu met de ogen dicht naar de finale.

Deze Federer is echt niet meer serieus te nemen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Dat valt wel mee, wel goed om te zien dat Stakhovsky weer eens een behoorlijk niveau haalt.
Reply


Forum Jump: