The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "" - Line: 1584 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1584 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "useravatar" - Line: 6 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 6 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "userstars" - Line: 11 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 11 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Newbie Vraag
#1
Hoeveel tijd kost het bijhouden van een Hattrick-team jullie gemiddeld per week?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#2
varieren van een uurtje per week tot 5 uur per dag...je kan zoveel doen als je zelf wilt
Reply
#3
het is maar hoe serieus je het wil spelen..
[size=85]Hattrick: [b]Beijerlandse Bengels FC[/b] (144671) - IX.714
Footstar: [b]Wiebe van IJperen[/b] (5802) - Tringelson - België[/size]
Reply
#4
Gewoon dat je mee kan met de groten op dit forum :wink:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#5
Lamme Lennie Wrote:Gewoon dat je mee kan met de groten op dit forum :wink:

Dan ben je denk ik sowiezo anderhalf jaar verder (en 5 hattrick seizoenen). Als dat uberhaupt zou lukken. Je stroomt in in divisie X. En de groten zitten in divisie IV(Djabs zelfs divisie III). Elk seizoen duurt 16 weken, dus reken maar uit. Zelfs zonder tegenslagen en elk jaar promotie......
Reply
#6
Damn, die Djabs. Dat wordt dus een laag niveau mocht ik me inschrijven :razz:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#7
Aan de andere kant: Jij hebt veel meer seizoenen om je team op te bouwen. Het kan zijn dat je team over 2/3 seizoenen al even goed is als teams die 2 divisies hoger zitten..
[size=85]Hattrick: [b]Beijerlandse Bengels FC[/b] (144671) - IX.714
Footstar: [b]Wiebe van IJperen[/b] (5802) - Tringelson - België[/size]
Reply
#8
als je btje serieus wilt spelen moet je elke dag minstens half uurtje wel online zijn alhoewel dat niet eens echt nodig is. Je moet op de belangrijke momenten ff veel tijd hebben bij belangrijke aankopen en dergelijke.
Reply
#9
Ja en op een gegeven moment kan je niet meer zonder hattrick Wink Zelfs je prive- leven gaat er onder lijden Wink
Reply
#10
nou vandaag mijn team gekregen en LL is ook nieuwsgierig geworden zie ik. :wink: De Beukers komen eindelijk in actie.

Nou ik weet zeker dat jullie allemaal een bepaalde tacktiek in jullie hoofd hebben voor de newbies!!

Hebben jullie mooie tips voor mij?
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#11
lezen lezen lezen!

begin met de regels op hattrick zelf...de sd-ht files hier op t forum en andere sites met beginnerstips
Reply
#12
Mac Wrote:lezen lezen lezen!

begin met de regels op hattrick zelf...de sd-ht files hier op t forum en andere sites met beginnerstips

daar ben ik al aan begonnen.

Wat zou jij anders doen als je weer overnieuw zou beginnen met een team??
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#13
niet mn stadion uitbreiden met 500 plaatsen Tongue

iemand met alleen goed passen gekocht voor 70 000 euro.

Verkeerd begonnen met trainen! dat is t belangrijkste begon met positiespel en steeds iets anders en pas na anderhalf seizoen ben ik serieus gaan trainen.

Kies 1 training en ga daar onvoorwaardelijk voor
Reply
#14
Davydoff Wrote:
Mac Wrote:lezen lezen lezen!

begin met de regels op hattrick zelf...de sd-ht files hier op t forum en andere sites met beginnerstips

daar ben ik al aan begonnen.

Wat zou jij anders doen als je weer overnieuw zou beginnen met een team??

Ik dacht dat Mac daar ooit een stukje over geschreven had, en jawel, uit augustus:

Mac Wrote:Ok hier ff hoe ik t zou doen als ik opnieuw zou beginnen!

Ok je begint dus met 300 000...je koopt een redelijk coach met slecht leiderschap welke 80 000 euro kost. je houdt 220 000 over. in het beste geval heb je al een jonge keeper maar daar gaan we ff niet van uit dus je moet 2 keepers kopen. Koop 2 redelijke keeper die zo hoog mogelijk zijn. voor 70 000 per stuk kun je klaar zijn. Je houdt 80 000 over. Van die 80 000 koop je spelers om je team te versterken. Zorg er voor dat je bijna overal redelijk op de hoofdstat hebt en zorg voor flink wat ervaring. DIe zijn namelijk lekker goedkoop en kosten geen ruk. Bovendien heb je ze niet langer dan 1 seizoen nodig dus veel risico met zakken op de hoofdstat heb je niet.

ALs het goed is win je de meeste van je wedstrijden (alleen al door het feit dat je actief bent) en je keepers train je. Na 1 seizoen trainen zijn beide keepers uitmuntend. Deze verkoop je beiden. Dit levert ongeveer 3,6 miljoen op (in de VIII!!!)Je koopt er een goed keeper voor terug (beter heb je niet nodig in de VIII) en gaat nu aanvallers trainen.

Je hebt 3,5 miljoen om trainees te kopen. koop 3 17-jarige goeds (probeer uiteraard weer hoog-goed te kopen) en 3 18 jarige uitstekends. Dit zal je ongeveer 3 miljoen kosten (ligt btje aan t moment van het seizoen) Van het overgebleven geld versterk je de rest van je team uiteraard. Probeer zo veel mogelijk naar goed op de hoofdstat te gaan en uiteraard weer flink wat ervaring. Langer dan 1 seizoen heb je ze toch niet nodig.

Je zal waarschijnlijk weer promoveren dus na 1 seizoen heb je wat versterking nodig. je verkoopt een van je 19-jarige trainees die inmiddels uitmuntend is en dat levert 1,7 miljoen op. Hier kun je je team verder mee versterken en langzaamaan naar uitstekend op de hoofdstat gaan.

Het seizoen erop zijn de 2 18jarige die je op uitstekend kocht wonderbaarlijk en dan ben je binnen. Dan hoef ik t verder ook niet uit te leggen denk ik.

Vervang alleen VIII even voor X :wink:
Reply
#15
hahaha idd Big Grin maar dan moet je heeeel veel geduld hebben en als beginner heb je dat geduld meestal niet. Maar denk nog altijd dat t een goeie tactiek is ja
Reply
#16
jep zat net ff hier de boel te bekijken en kwam veel tips tegen.

Is het slim om meteen mijn slechte spelers te verkopen? En dan wat jongere spelers aan te schaffen?
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#17
Probeer voor morgen nog een oefenwedstrijd te regelen. Alle 10de klassers spelen nog geen beker. Om zo een idee van de mogelijkheden van je spelers te krijgen en alvast wat ervaring in een andere opstelling dan 4-4-2 te krijgen.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
#18
Je moet eerst kijken wat je van plan bent te gaan trainen. Welke linie! Op die linie heb je alleen maar 17-19 jarige spelers voor nodig. De andere linies is het beste om spelers te nemen die wat ouder zijn en meer ervaring hebben. Hoger dan slecht is het beste.

Ik zou zeggen plaats al je spelers in dit topic en geef aan wat je precies gaat trainen. Kunnen de kenners naar kijken en je adviezen geven. Schrijf je ook in de topic sd ht deelnemers met je teamnaam en teamid.
Reply
#19
Oke ik peer hem nu naar huis. Morgen weer hier mee verder. Ik heb wel alvast een oefenduel geregeld... als in ik ben uitgedaagd.

Bedankt voor de tips en ik zal morgen mijn team ffies showen!
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#20
Ik geloof dat je hebt geboft met je spelers Davydoff. Als ik zo kijk naar de TSI van je spelers.. zoiezo 3 boven de 1000, en nog 2 boven de 790. Ik ben erg benieuwd naar de stats van je spelers..

De Beukers (766971)
Reply
#21
De belangrijkste adviezen wat er eigenlijk gegeven kan worden is:

1. lees alles goed door voordat je begint.
2. neem geen overhaastte beslissingen. (lange termijn denken)
3. kies een traininglinie en blijf daar een lange tijd bij. Daardoor wordt je team beter.
4. luister naar de die-hards...er is genoeg ervaring hier en iedereen helpt elkaar.
Reply
#22
En het wordt drukker en drukker.... :lol:
Reply
#23
Straks kan iedere lapzwans een team krijgen ... komt Gonzalez weer terug Wink

Welkom Davydoff, en lees idd maar veel nu je de kans nog hebt. We willen je altijd helpen Wink
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#24
Dat kun je wel zeggen ja. We groeien als een gekke hier man. Vooral sinds de afgelopen seizoen zijn we al verdubbeld. En dan kunnen we misschien LL nog verwachten en bierteam.net heeft ook zijn team al gekregen. We gaan de 40 leden passeren.

Edit: We staan nu op 40!!
Reply
#25
davy, leuk dat je erbij bent, welkom in de wereld die hattrick heet, zou ook leuk zijn als LL een team krijgt... Wordt steeds drukker hier Smile
The great old Ludwig von...
Reply
#26
Welkom Lennie en Dave. Het KON natuurlijk niet uitblijven dat jullie uber-i-net managers ook een HT-team zouden aanvragen.

1 tip voor de startende HT-er: richt zo snel je kan een goed draaiende trainingsorganisatie in. Je training moet altijd op nr.1 komen; dat is de weg naar boven en geen andere. Beide heren zeer veel succes gewenst, beiden bij deze uitgenodigd voor de SD-cup!!
Reply
#27
Weer nieuwe teams, dit keer van ervaren forummers Smile. LL en Davy welkom en veel succes, vragen staat vrij Wink !
Reply
#28
Djabs Wrote:Welkom Lennie en Dave. Het KON natuurlijk niet uitblijven dat jullie uber-i-net managers ook een HT-team zouden aanvragen.

1 tip voor de startende HT-er: richt zo snel je kan een goed draaiende trainingsorganisatie in. Je training moet altijd op nr.1 komen; dat is de weg naar boven en geen andere. Beide heren zeer veel succes gewenst, beiden bij deze uitgenodigd voor de SD-cup!!

ben ik daar ook voor uitgenodigd Wink
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#29
Lennard en Dave welkom! Veel plezier met Hattrick de rest van je leven... :wink:
Reply
#30
bocaloca Wrote:ben ik daar ook voor uitgenodigd Wink

Natuurlijk niet! :wink:
Reply


Forum Jump: