The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Newbie Vraag
#61
oeh 20 000 gelijk in t begin is wel btje veel...ik persoonlijk zou beginnen met 5000 en dat langzaam opbouwen.

Personeel is ook net wat je kunt missen. woordvoerders en assistent trainers zijn nu ff t belangrijkste. Woordvoerders zou ik er stuk of 5 a 6 nemen en assistent trainers ook.

overzichtje:
keepertrainer: zorg ervoor dat de training van je keeper sneller gaat en houd de vorm ok
assistent trainer: zorgt ervoor dat de andere trainingen sneller gaan en houd de vorm van je elftal ok
woordvoerders: houden de sponsoren en de supporters tevreden waardoor je meer sponsorgeld krijgt meer supporters in je fanclub en in je stadion
economen: alleen nodig als je meer dan 200 000 in de min staat of meer dan 500 000 in de plus
fyshiotherapeuten: zorgen voor minder blessures hier zou ik er ook wel 2 ofzo van aannemen
doktoren: zorgen dat bij een blessure deze sneller geneest alleen aannemen wanneer er blessures zijn
psych: houd t zelfvertrouwen ok en heeft miniem effect op de TS...alleen aannemen bij slecht zelfvertrouwen

je mag er nooit meer dan 10 aannemen waarbij keeper en assitent trainer bij elkaar ogpeteld meoten worden
Reply
#62
Woordvoerders. Ik zou er minimaal 3 nemen maximaal 5.
Assistenttrainers iets van 5, maar dan moet je wel eerst die redelijke coach met slecht leiderschap aangesteld hebben.
Fysio. Misschien nog eentje erbij.
Stadion zo houden. Je hebt er eentje voor 12000 man en dat moet eerst wel voldoende zijn.
Jeugopleiding. Je kan ook voor de geleidelijke weg gaan. eerst 5000 (tot zwak), daana 10000 (tot redelijk) en vanaf dan 20000. Is bij het begin wat goedkoper, maar je doet er langer over voordat je jeugdopleiding op uitstekend staat.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
#63
Moker_SD Wrote:1 keeperstrainer
9 assistent trainers voorlopig
Absoluut NIET! Veel minder assistent trainers. 2 is voorlopig genoeg. Moker je moet niet vergeten dat hij pas net begint. Hij heeft veel minder geld dan jouw!
Reply
#64
psst davy, mijn keeper kopen Wink???
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#65
Oh ik heb in het begin 1 om 9 gedaan hoor en 20.000 geinvesteerd in de jeugd en gelijk een redelijk coach gekocht en 6 trainees voor het middenveld...
Reply
#66
Tan Wrote:
Davydoff Wrote:oke dan!

En wat moet ik doen qua personeel? Ik heb nu een woordvoerder, een fysio en een assistent trainer.... ik heb 20000 in mijn jeugd gepropt en nog niets aan mijn stadion gedaan.

Heb je al een jeugdpull gedaan? Misschien kan je met de opbrengst daarvan(leest een 17jarige uitstkend scoren) wel iets heel leuks doen :wink:

Toen ik dus net mijn team had gister... liet ik meteen een jeugdspeler overkomen naar het eerste. Bedoel je dat met een jeugdpull? Want dat is dus op dit moment mijn slechtste speler, waar iedereen van zegt: ONTSLAAAAN
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#67
bocaloca Wrote:psst davy, mijn keeper kopen Wink???

he fotomodel daar hebben we het topic reclame voor...er wordt hier niet gespamd behalve in het reclame topic
Reply
#68
Davydoff Wrote:
Tan Wrote:
Davydoff Wrote:oke dan!

En wat moet ik doen qua personeel? Ik heb nu een woordvoerder, een fysio en een assistent trainer.... ik heb 20000 in mijn jeugd gepropt en nog niets aan mijn stadion gedaan.

Heb je al een jeugdpull gedaan? Misschien kan je met de opbrengst daarvan(leest een 17jarige uitstkend scoren) wel iets heel leuks doen :wink:

Toen ik dus net mijn team had gister... liet ik meteen een jeugdspeler overkomen naar het eerste. Bedoel je dat met een jeugdpull? Want dat is dus op dit moment mijn slechtste speler, waar iedereen van zegt: ONTSLAAAAN

Ja dat bedoel ik. Jammer.
Reply
#69
fff wat tips van mij.

* Geef zo min mogelijk uit deze week.
* Koop geen spelers behalve trainees(17 t/m 19jaar) en vraag hier wat je er max voor moet betalen
* Jeugd idd qua investering langzaam opbouwen, dus beginnen met 5k of 10k.
* Personeel zo min mogelijk, 3 woordvoerders, 3 assistenten en een keeperstrainer, max
* Haal de bezem door je selectie
* Verander van coach(slecht leider, redelijk coach a E79.600)

Dit schiet me zo ff te binnen, zo vooral zo min mogelijk aankopen doen aangezien je daar feeling voor moet krijgen(tsi inschatten, hoofdskills). Lees van andere veel tips die qua budget voor jou niet haalbaar zijn. Let op je centen!

Wanneer je geen PM traint zou ik de volgende deze speler na de training van vrijdag verkopen.

Christian Schalij
TSI = 990 , 19 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider

Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak
Scoren: matig Spelhervatting: matig

Opzich aardige speler maar straks met zwak conditie eigenlijk ook weer niet. Gezien zijn leeftijd is hij trainbaar dus verkopen want levert best wel wat op waar je weer je trainees van kan kopen.
Reply
#70
JAZZ Wrote:fff wat tips van mij.

* Geef zo min mogelijk uit deze week.
* Koop geen spelers behalve trainees(17 t/m 19jaar) en vraag hier wat je er max voor moet betalen
* Jeugd idd qua investering langzaam opbouwen, dus beginnen met 5k of 10k.
* Personeel zo min mogelijk, 3 woordvoerders, 3 assistenten en een keeperstrainer, max
* Haal de bezem door je selectie
* Verander van coach(slecht leider, redelijk coach a E79.600)

Dit schiet me zo ff te binnen, zo vooral zo min mogelijk aankopen doen aangezien je daar feeling voor moet krijgen(tsi inschatten, hoofdskills). Lees van andere veel tips die qua budget voor jou niet haalbaar zijn. Let op je centen!

Waarom niet gelijk 20.000 in je jeugd pompen? Heb ik ook gedaan, en daar pluk ik nu de vruchten van met mijn YP's. Mijn jeugdopleiding staat ook al een tijdje op uitstekend..
Reply
#71
omdat hij in de X begint en daar zijn de inkomsten zoveel lager dan bijvoorbeeld de VII of de VI dat je 2 wekelijks geen winst meer maakt en steeds dieper in de schulden raakt.
Reply
#72
Omdat hij met 100 supporters en een kleiner stadion begint. Je moet dus zo snel mogelijk groeien en je stadion vergroten om geld te genereren. Wanneer je je begroting rond hebt ga je geld uitgeven aan "extra's" (10 woordvoerders, fysio jeugd enz.) Jij begon met 7000 stadion daar kan je wat mee voor de nieuwe managers is he lastig geworden.
Reply
#73
Hij begint met een stadion van 12000 man.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
#74
Forever Wrote:Hij begint met een stadion van 12000 man.

jah dat dacht ik ook, maar die zal niet veel vol zitten als je 100 supporters in je fanclub hebt. Wel zijn zijn kosten hoger, omdat hij een groter stadion heeft... dus dan snap ik het wel wat Jazz zegt..
Reply
#75
De nieuwen beginnen toch nu ook nog met 7000??? Een vriend van me begint nu pas en:

Stadion: FC Spijkerboer Arena (768485)

Eigendom van: FC Spijkerboer
Land: Nederland
Regio: Gelderland
Laatste verbouwing: 28-01-2005
Totale capaciteit: 7000

Staanplaatsen: 5000
Gewone zitplaatsen: 2000
Overdekte zitplaatsen: 0
Zitplaatsen in de VIP-boxen: 0

7000 dus :roll:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#76
ik ben 2 weken geleden begonnen en kreeg stadion van 7000 man
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#77
bocaloca Wrote:ik ben 2 weken geleden begonnen en kreeg stadion van 7000 man

Idd. En je krijgt volgens mij bij de VOLGENDE verdubbeling van de stadionkosten (eind dit seizoen) pas bij het begin een stadion van 12000
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#78
Sinds maandag 31/1 krijgen nieuwelingen een stadion van 12.000
Reply
#79
idd, ik dacht minder :oops:

Belachelijk toch alle X met stadions van 12.000 gaat toch nergens over! Welke idioot bedenkt dit? Ik was juist in de veronderstelling dat ze juist gingen verkleinen om een wat reeeler beeld te geven.
Reply
#80
Jah ik denk dat ze weinig hebben aan een groot stadion, qua inkomsten op korte termijn. Misschien op langere termijn, omdat ze minder hoeven uit te breiden..maar ik zie het nut er niet echt van in..
[size=85]Hattrick: [b]Beijerlandse Bengels FC[/b] (144671) - IX.714
Footstar: [b]Wiebe van IJperen[/b] (5802) - Tringelson - België[/size]
Reply
#81
Davydoff Wrote:
Antidote Wrote:Schrijf je ook in de topic sd ht deelnemers met je teamnaam en teamid.

Wat is dit?

Heb ik al voor je gedaan. Het is een topic waar alle forummers die aan hattrick meedoen in staan met hun forumnaam, teamnaam, teamid en in welke divisie ze spelen. Zo kan je iedereen wat makkelijker opzoeken. Een overzicht zeg maar.
Reply
#82
Antidote Wrote:
Davydoff Wrote:
Antidote Wrote:Schrijf je ook in de topic sd ht deelnemers met je teamnaam en teamid.

Wat is dit?

Heb ik al voor je gedaan. Het is een topic waar alle forummers die aan hattrick meedoen in staan met hun forumnaam, teamnaam, teamid en in welke divisie ze spelen. Zo kan je iedereen wat makkelijker opzoeken. Een overzicht zeg maar.

Waar vind ik dit dan??
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#83
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.sportdreamzz.com/phpBB2/viewtopic.php?t=54">http://www.sportdreamzz.com/phpBB2/viewtopic.php?t=54</a><!-- m -->

zover stond ie ook weer niet hoor
Reply
#84
In dit topic: http://www.sportdreamzz.com/phpBB2/viewtopic.php?t=54
Reply
#85
Gebruikers op dit forum: Antidote, Deportivo, Joost, Mac, Tan.

Joost mag weten of we er binnen afzienbare tijd een zoveelste lid bij krijgen Wink.
Reply
#86
Ik dacht precies hetzelfde toen ik zijn naam zag staan. Als het zo door gaat zullen we spoedig de 50 leden halen.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
#87
Mac Wrote:http://www.sportdreamzz.com/phpBB2/viewtopic.php?t=54

zover stond ie ook weer niet hoor

:8: een zware dag voor mij vandaag. :Big Grin
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#88
Iedereen bedankt voor de tips tot nu toe.. Ik heb er veel aan gehad.

Toch wel leuk om te zien dat jullie op sommige punten elkaar lekker tegen spreken..... uiteindelijk moet ik het dan toch zelf allemaal doen :8: met een klein beetje hulp. Vanavond mijn eerste friendly tegen een andere newbe. Helaas zit ik dan in de trein naar huis. Voor nu even genoeg Hattrick tips gelezen :eeeek:
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#89
Er kwamen 72 mensen op de wedstrijd af.... leuk spel! Wel 4-2 gewonnen. :Big Grin

Alleen de spelers waar ik op heb geboden zijn alsnog weggekaapt!!
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#90
feli met je overwinning Big Grin
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply


Forum Jump: