The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Forum Wielerpool 2014
#31
Ik hou FTM ook nooit langer dan een paar maanden vol, geen doen iedere keer op die maandagavond. Wij worden ouder mannen, dan zijn dit soort spellen meer geschikt Hakkuh
Reply
#32
(15-01-2014, 06:08 PM)buurs Wrote: inderdaad!

en ik kan me er ook niet voor opladen...
ik voel het wielrennen te weinig.

Wel boven Heggie geëindigd Hakkuh

Speelt Heggie geen FTM meer trouwens?

Eiggah
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#33
Deadline vandaag...ook horner nog actief in ProTour (bij Lampre)
Reply
#34
Ik heb hem net naar Daan ge pm't
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#35
Ik ben toch wel nieuwsgierig Daan...

Zelf voor Atapuma gegaan als minst bekende renner in cat 6
Reply
#36
Die heb ik ook Tongue
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#37
Kunnen we samen hopen op klimgeweld van de kleine man!
Reply
#38
9 teams binnen, licht teleurstellend maar we gaan er voor! Veel renners zijn toch wel door de meesten gekozen. Contador doet eigenlijk niet mee, want hij is door iedereen gekozen. In principe kan iedereen hem dus vervangen voor een ander.. Maakt het misschien weer wat interessanter.
Reply
#39
(20-01-2014, 09:19 AM)DaanvL Wrote: 9 teams binnen, licht teleurstellend maar we gaan er voor! Veel renners zijn toch wel door de meesten gekozen. Contador doet eigenlijk niet mee, want hij is door iedereen gekozen. In principe kan iedereen hem dus vervangen voor een ander.. Maakt het misschien weer wat interessanter.

Dat is zeker een leuke optie, maar dan moet iedereen dat wel doen voor morgenavond ofzo?
Reply
#40
Ja dat lijkt me ook en lukt dat niet voor iedereen om tijdig een ander in te leveren dan houden we gewoon allemaal Contador. Zal iedereen ook even een pm sturen.
Reply
#41
Wanneer zijn de teams te zien?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#42
Ik zit met twee dingen betreft het bekend maken van de teams. Het lijkt me niet eerlijk om nu de teams te laten zien, mocht iedereen ermee instemmen en op tijd een andere renner kiezen ipv Contador. Tweede puntje heeft betrekking tot betaling, wie wil de kas beheren en hoe verdelen we het? 9 maal 5 euro lijkt me gewoon winner takes all.
Reply
#43
Dat lijkt me ook. Ik doe geen kas want ik heb al CTM en een voetbalpool
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#44
Ik wil de kas wel doen. En andere dan Contador graag, maar dit moet wel binnen een week geregeld worden.
Reply
#45
Top! Kooltje, Haggie en ik hebben Contador al veranderd, dus nog 6 te gaan. Verwacht morgen dus dat al voor elkaar te hebben.
Reply
#46
Zie PM Daan. Svp vóór maandag 27 januari 5 euro overmaken naar 327475323 (t.n.v. K. Scholten). Dan kunnen 27 januari de teams openbaar gemaakt worden. Als ik al eerder al het geld binnen heb, laat ik het weten.
Reply
#47
Ik vind dit lastig. De teams zijn er bijna allemaal klaar voor (op Contador en betalen na), maar jullie moeten mij nu maar vertrouwen. Ik heb de neiging de teams toch bekend te maken, dan maar zonder de tweede categorie zodat niemand daardoor gestuurd wordt door een anders keuze voor deze categorie. Want ik heb als enige Gerrans en die wint nu net de eerste etappe van de TDU.. Zijn maar een paar puntjes, maar vind het wel klote dat het nu wel gebeurd is.
Reply
#48
Ik verwacht ook dat hij nu een heel eind op weg is naar de eindzege. Die rijden ze er niet zomaar even af heuvelop in goede vorm.
Maar ik vertrouw je volledig hoor Daan.

Ik denk dat het geen invloed heeft op de keuze wie je als vervanger neemt voor Contador.
Ik denk dat het ook niet uitmaakt of mensen die €5,- overmaken omdat ze op achterstand staan door Gerrans, die al was verwacht in de TDU.
Reply
#49
Ik stuur mijn team gewoon even naar jou via een PM.
Reply
#50
Betalen kan nog tot maandag, maar laten we tot donderdag mensen de kans geven iemand anders uit de tweede categorie te kiezen. Als niet iedereen tijdig reageert, dan houdt iedereen gewoon Contador.
Reply
#51
Haggie, Scholten, CC, Mitch, Stille, Kooltje en ik hebben El Pistolero vervangen. Alleen Tampie en Kuiper nog.
Reply
#52
Ik heb de wijziging ook doorgegeven aan Daan en zal de betaling aan Scholten ook gelijk even regelen!

Ik heb er zin an!!
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#53
Iemand het nummer of mail van tampie? Hebben we dat in ieder geval gehad.
Reply
#54
(21-01-2014, 11:43 AM)DaanvL Wrote: Ik vind dit lastig. De teams zijn er bijna allemaal klaar voor (op Contador en betalen na), maar jullie moeten mij nu maar vertrouwen. Ik heb de neiging de teams toch bekend te maken, dan maar zonder de tweede categorie zodat niemand daardoor gestuurd wordt door een anders keuze voor deze categorie. Want ik heb als enige Gerrans en die wint nu net de eerste etappe van de TDU.. Zijn maar een paar puntjes, maar vind het wel klote dat het nu wel gebeurd is.

Ik had ook Gerrans!
Reply
#55
Klopt! Zag het al, over het hoofd gezien. Wil jij Contador nog even vervangen dan kunnen we de teams bekend maken.
Reply
#56
Zojuist via PM gedaan, succes.
Reply
#57
Laat de teams maar komen. En svp vóór maandag 27 januari 5 euro overmaken naar 327475323 (t.n.v. K. Scholten)
Reply
#58
Mijn geld moet je ontvangen hebben.

Ulissi begint het seizoen aardig in TDU, hopen dat hij zijn plaats in het klassement vast kan houden. Ik ben benieuwd in hoeveel teams hij zit.
Reply
#59
Ulissi is een held! Gaat dit dan zijn jaar worden? In de grote rondes komt hij net te kort, maar de kleine rittenkoersen zijn uitermate geschikt voor hem. Schrijf hem ook maar op voor de Waalse Pijl. (ik heb 'm trouwens niet)

Heb jouw betaling idd binnen Kool.
Reply
#60
Ulissi had niet zo´n heel best jaar in 2012, alleen eindigde hij geweldig en dat zet hij nu door. Schrijf hem op voor alle World Tour koersen, behalve de grote rondes. Daarnaast verrassen Evans en Gesink mij ook, zijn de winter goed doorgekomen zeg!
Reply


Forum Jump: