The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Forum Wielerpool 2014
#61
Benieuwd of Moreno zijn geweldige jaar kan overtreffen. Zal moeilijk worden. Roche zou ik heel graag eens zien in een eendagskoers, maar gaat waarschijnlijk niet gebeuren. Gesink zal wat meer in beeld komen dit jaar, is geen absolute top maar zal wat podiumplaatsen gaan halen. Kelderman hopelijk rond plek 10 in de Giro. Heb nu al zin in de Tour, Nibali is klaar voor het gevecht met Contador, Froome, Valverde en Rodriguez.
Reply
#62
Forum Wielerpool 2014 kan bij deze van start gaan. Allen bedankt voor de inschrijvingen.

(23-01-2014, 12:00 PM)Scholten! Wrote: Benieuwd of Moreno zijn geweldige jaar kan overtreffen. Zal moeilijk worden. Roche zou ik heel graag eens zien in een eendagskoers, maar gaat waarschijnlijk niet gebeuren. Gesink zal wat meer in beeld komen dit jaar, is geen absolute top maar zal wat podiumplaatsen gaan halen. Kelderman hopelijk rond plek 10 in de Giro. Heb nu al zin in de Tour, Nibali is klaar voor het gevecht met Contador, Froome, Valverde en Rodriguez.

Moreno heeft wel erg veel indruk gemaakt vorig jaar, maar het is mij maar de vraag of hij het zelfde kunstje kan herhalen. Wat mij betreft heeft Roche vorig jaar een belangrijke stap gezet (eveneens als Kreuziger) om dit jaar echt te gaan vlammen. Rodriguez zal dit jaar geen Tour rijden! Die gaat de strijd aan met Quintana in de Giro en Vuelta.


Attached Files
.xlsx   FWP 2014.xlsx (Size: 13.23 KB / Downloads: 39)
Reply
#63
Bedankt voor de teams Daan! Ik moet vooral anti de Europcars Voeckler en Rolland zijn zie ik.

Zelf gekozen voor de terugkomst van de helden van weleer: Wiggins, Schlecks, Gilbert en Cunego. Gecombineerd met opkomend talent: Ulissi, Kwiatkowski, Moser en Atapuma.

Renners lang over getwijfeld maar niet genomen: Kittel, Demare en Boassoon Hagen.

Succes allen!
Reply
#64
Snel beschouwd toch nog een aantal aardige verschillen. Zelf gok ik met Anton, Van Garderen en Roelandts. Waarom? Omdat zij allen een vrij kleurloos seizoen reden vorig jaar maar desondanks nog behoorlijk wat punten haalden, getuige de ranglijst. Het kan alleen nog maar beter gaan en daar wil ik van profiteren. Roelandts een keer in de top 3 van een klassieker en hij is bij wijze van spreken al rendabel. Ik ben dit jaar niet voor de sprinters gegaan, die moeten echt veel winnen willen ze veel punten binnenhalen.
Reply
#65
Stille jaar
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#66
(23-01-2014, 02:44 PM)Stille Wrote: Stille jaar

Mooi team inderdaad!
Ik hoop dat je keuze om F. Schleck en Cunego niet te nemen je net opbreken Wink.
Reply
#67
Cunego geen eens aan gedacht. Dacht die geschorst was. Ik zit er niet heel diep in.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#68
Categorie 1: Hegemonie van Rodriguez
Na 2010 en 2012 won Joaquim ´Purito´ Rodriguez ook vorig jaar het eindklassement van de World Tour. Mede dankzij zijn overwinning in Lombardije, derde plaats in de Tour, vierde plaats in de Vuelta en zijn tweede plaatsen in Luik en op het WK hield hij Froome en Valverde in 2013 van zich af. Maar lukt hem dat dit jaar ook? Hij is inmiddels al 34 en het is maar de vraag hoelang hij het nog vol houdt. Desondanks is het een logische keuze voor categorie 1. Zijn veelzijdigheid is natuurlijk een groot pluspunt. Hij zal er vast wel weer staan in de Giro en de Vuelta, terwijl hij ook in Luik, Lombardije, San Sebastian en op de muur van Huy één van de kanshebbers is.

Maar ook voor de keuze voor Nibali, Sagan of Quintana is genoeg te zeggen. Quintana zal naar aller waarschijnlijkheid in de Giro en de Vuelta een vracht punten binnenslepen en zal ook in wat kleinere koersen met hooggebergte voor het podium gaan. Een ander voordeel voor de Colombiaan, is een recente uitspraak van Valverde. Hij zal de kleine berggeit niet in de weg staan aankomend jaar en waar het kan zal hij zelfs knechten voor hem. Absolute kopman van Movistar dus en wat mij betreft de beste klimmer van het peloton.

Vicenzo Nibali, de haai van Messina, een favoriet voor vele wielerfans. Eén van de absolute klasbakken in het peloton, alleen vind ik de keuze voor de Tour spijtig. Ik zie hem liever nogmaals naar boven stoempen op één van die heroïsche Italiaanse bergen. In de sneeuw, met het maglia rosa om zijn schouders gestoken en een met EPO volgespoten Santambrogio in zijn wiel. Twee jaar geleden stond hij op het podium in Parijs, het is dit jaar alleen maar te hopen dat hij twee schavotjes hoger zal staan.

Last but not least: Peter Sagan. Benieuwd of hij nog meer verassingen in petto heeft, wat heeft hij ons al vaak versteld laten staan. Milaan San Remo, RVV, Roubaix, Gent-Wevelgem, Amstel Gold Race, San Sebastian, Lombardije, de tweeluik in Canada en alle andere koersen waar hij aan de start komt, hij maakt overal kans. Van mijn part wint hij ze allemaal, mits hij wel met een éénhandige wheelie of als 'the running man' over de streep komt.
Reply
#69
Ik heb als enige Nibali. Come on krijger!! Ik ga er vanuit dat hij de Tour wint!
En Bakelants, de belgische hoop! Nieuwe ploeg, moet motiverend werken. Ik verwacht hem in de klassiekers,
Veel Tom Boonen zie ik. Niet bij mij opgekomen om die te nemen, kan verkeerd uitpakken natuurlijk,

Ben benieuwd, hoe vaak kom je met updates Daan?
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#70
Bakelants in de klassiekers? Ik hoop het voor je Kuip, maar voor mij blijft het toch meer een rittenkaper in de rondes. Wel leuke keuze. De keuze voor Boonen is minder spannend, maar hij zal vast nog wel een keer een goed voorjaar kunnen rijden?
Reply
#71
Gerrans wint Hakkuh Kooltje zou jij net als vorig jaar het excel bestand kunnen aanpassen zodat we alleen de ranking erin hoeven te plakken?
Reply
#72
Betaling binnen van:
- Kuiper
- Mitch
- Kooltje
- Stille

Wachten is op 'Baak'.
Reply
#73
(26-01-2014, 12:06 PM)DaanvL Wrote: Gerrans wint Hakkuh Kooltje zou jij net als vorig jaar het excel bestand kunnen aanpassen zodat we alleen de ranking erin hoeven te plakken?

Dat kwam niet van mij af....Als iemand die handig is met Excel dat even wilt doen...graag!

Ik krijg iets teveel N/A
Reply
#74
Hmm even opzoeken wie dat dan heeft gemaakt. Eerste tussenstand na de Tour Down Under:

Tampie 456
DaanvL 456
Kooltje 332
Scholten 16


Attached Files
.xlsx   FWP 2014.xlsx (Size: 14.39 KB / Downloads: 12)
Reply
#75
Wachten tot Parijs-Nice, geen tijdrit dit jaar. Verrassend
Reply
#76
Poeh, dat duurt nog ff.
Reply
#77
Voeckler doet mee aan Parijs-Nice, Rolland heeft ander programma richting Tour gekozen.
Reply
#78
Startlijst Parijs-Nice:
http://www.cyclingfever.com/editie.html?...dd=MjUyMjI=

Startlijst Tirreno:
http://www.cyclingfever.com/editie.html?...dd=MjUyMjM=
Reply
#79
Ja we gaan weer los. Betere deelnemers en een in mijn ogen leuker parcours in Italie dan in Frankrijk.
Maar voor de wielerpool net zoveel punten te verdienen!

Hopelijk Voeckler nog te weinig ritme en komt Frank Schleck voor het eerste weer eens vooraan binnen
Reply
#80
Jammer dat er geen punten te vergaren zijn bij Strade Bianche, wat een koers en wat een deelnemersveld Eusa_clap
Reply
#81
Van Garderen geeft al gelijk op met maagproblemen in Parijs Nice. Had toch aatdig wat punten kunnen pakken.
Reply
#82
Balen inderdaad. Sommige gasten sprokkelen de eerste puntjes binnen met Degenkolb. En Abandy Schleck komt op bijna 7 minuten van het peloton binnen Big Grin
Reply
#83
Schleck is net vader geworden en heeft een paar dagen vrij gehad. Stond dus ook niet als kopman aan de start, gewoon trainingsrondje en genieten van de omgeving.
Reply
#84
Lijkt me toch te makkelijk om het daar op te gooien. We hebben het wel over Parijs-Nice, het is niet de Ronde van Oman ofzo. Juist hier moet hij hardheid opdoen. Maar ik heb de man al opgegeven, net als Thijs Zonneveld dat al heeft gedaan: http://www.nusport.nl/column/3721955/ach-gut-andy.html

Hoe sta jij erin, DaanvL?
Reply
#85
Tjah, wat zal ik zeggen. Dit is niet het jaar van de waarheid voor hem, maar meer het laatste jaar waarin ik hem nog een kans geef. Deze keer vergeef ik het hem nog, maar dit moet natuurlijk niet te vaak voorkomen. Nu hij weer samen met zijn broer rijdt had ik voorafgaand aan dit jaar weer goede hoop. Vorig jaar reed hij natuurlijk niet echt best in de Tour, maar hij wordt toch 20ste algemeen zonder op te vallen. Het is echt afwachten. Talent heeft hij, maar mentaliteit? En de vraag blijft natuurlijk of hij vroeger ook niet in het snoeppotje heeft gegraaid en nu zonder doop gewoon niet meer mee kan..
Reply
#86
Dat laatste geloof ik steeds meer in.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#87
Gerrans kan in deze PN de mensen met hem al flink belonen, verwacht hem zeker weer op het podium.

A. Schleck lijkt inderdaad een slechte keus te worden. Vandaag de eerste bergjes, dan kunnen we zien wat Frank waard is.
Andy leek mij zoveel talent te hebben voor het klimmen, die zou zonder eventuele snoep ook nog met de beste omhoog moeten kunnen. Voor de meeste is het vader worden een positieve impuls met een mooie uitslag, bij Andy helaas een reden om niet te trainen. Daar zie je wel het verschil in mentaliteit (ondanks dat het natuurlijk een te begrijpen beslissing is).
Reply
#88
PN kan echt alle kanten op, zou geweldig zijn als Gerrans gaat meedoen voor het klassement! Tirreno toch iets belangrijker voor FWP. Kwiatkowski, Uran, Quintana en VDB er allemaal bij.
Reply
#89
Mooie zege Slagter!
Reply
#90
Zeker mooi, en nu eens doorzetten! Kelderman ook knap. Nu is het zaak om dergelijke koersen eens te gaan winnen.
Reply


Forum Jump: