The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM Forum Subleague 2014
#1
De FTM Forum subleague (staat los van FTM zelf) is een subleague met inleg die open is voor iedereen die interesse heeft. Zoals het er nu voor staat zijn de details als volgt:

- Paswoord=Haggie
- inleg 20 euro, uiterlijk 20 januari betaald (op dit moment is nog niet bekend wie de pot gaat beheren)
- De totale inleg wordt verdeeld over de prijswinnaars, waarbij ongeveer de volgende percentages aangehouden worden:
#1 AK: 50% (Algemeen Klassement)
#2 AK: 25%
#3 AK: 15%
#1 MK: 10% (Medaille Klassement)

Medailleklassement zal wekelijks door mij bijgehouden worden in een apart topic.

%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%

The FTM Forum subleague (run separately from FTM) is a subleague for which a fee is required and is open for anyone who is keen. Details as they currently stand:

- Password=Haggie
- Fee=20 euro to be paid by 20 January (bank details will be made available as soon as possible)
- Prize money equals the total amount of fees put in, using the following approximate percentages:
#1 GC: 50% (General Classification)
#2 GC: 25%
#3 GC: 15%
#1 MT: 10% (Medal Tally)

Medal tally of all subleague participants will be published each week in a separate topic. Any questions, ask any one of the forum members. Smile
Reply
#2
Nog even de subleague en het paswoord onder de aandacht.
Reply
#3
Ik neem aan dat je je kunt inschrijven tot de deadline van de AO.
Al iets bekend over de inleg en de verdeling van de prijzen?
Reply
#4
Nee, suggesties zijn welkom. Vrijwilligers om de pot te beheren trouwens ook.
Reply
#5
Net als vorig jaar 15 euro per persoon?

Dan kunnen we afhankelijk van het aantal deelnemers de prijzen bepalen. Net als vorig jaar (21 deelnemers) word nog best lastig vrees ik...
Reply
#6
Ik heb me ook ingeschreven, ik wil de pot wel beheren als er geen vrijwilligers voor zijn verder.

Inleg maakt voor mij niet uit, 15 euro is prima.
Als we dan weer 12 + 3 doen, stel ik voor gezien het aantal inschrijvingen (er zullen er vast nog een paar bijkomen?) de eerste 3 een prijs uit te keren? Verdeling 50/30/20?

Bekerklassement dan alles voor de winnaar of anders 70/30 voor nrs 1 en 2.

Andere suggesties ook welkom uiteraard.

We kunnen dat bekerklassement ook links laten liggen wat mij betreft.
Reply
#7
15 + 3 of 15 + 5 ook een optie?

Of mensen laten kiezen of ze ook voor het medailleklassement willen betalen?

(16-12-2013, 11:39 AM)Overdune Wrote: Subleague is aangemaakt, paswoord=Haggie. Inleg en winstverdeling nader te bepalen. Iedereen welkom!

Misschien handig op als info bij de subleague te zetten waar het wachtwoord en info over inleg te lezen is?
Wellicht link naar topic plaatsen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#8
Bekerklassement vind ik geen toegevoegde waarde.
Reply
#9
Bekerklassement?: Wat is dat? Hetzelfde als medailleklassememt? Hoeft van mij niet zo
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#10
Quote:Bekers

Elke week worden er bekers uitgedeeld aan de mensen die de winnaar van een toernooi in hun team hadden. Dus als Novak Djokovic de Australian Open wint en jij had hem in je team dan krijg je 1 beker. Heb je in een week meer dan 1 winnaar in je team krijg je dus meerdere bekers. De persoon die aan het eind van het jaar de meeste bekers heeft verzameld wint het bekerklassement. In het geval dat er meer dan 1 winnaar is zal de prijs verdeeld worden onder de winnaars.
Reply
#11
Het medailleklassement vind ik wel leuk om erbij te doen. Bekerklassement vind ik geen toegevoegde waarde bij de subleague.
Reply
#12
(07-01-2014, 06:19 PM)Jornstars Wrote: Het medailleklassement vind ik wel leuk om erbij te doen. Bekerklassement vind ik geen toegevoegde waarde bij de subleague.
eens
Reply
#13
We kunnen uiteraard wel een eigen medailleklassement bij houden, dat vind ik wel van toegevoegde waarde.
Reply
#14
(08-01-2014, 09:46 AM)kooltje Wrote:
(07-01-2014, 06:19 PM)Jornstars Wrote: Het medailleklassement vind ik wel leuk om erbij te doen. Bekerklassement vind ik geen toegevoegde waarde bij de subleague.
eens
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#15
Staan nog erg weinig mensen in de SL
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#16
Icon_mrgreen
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#17
Ik kom er nog bij.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#18
Er zijn veel voorstanders van het medailleklassement, dus laten we die er gewoon bij doen. Hetzelfde als vorig jaar dus.

Nu nog even stemmen over de inleg, dan kunnen we daarna het geld overmaken aan tampie.

12+3 :

15+5 : Jornstars
Reply
#19
12+3 : Atlanta

15+5 : Jornstars
Reply
#20
20 euro ? Voor 1 vol jaar mooi bedrag
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#21
Kan mij niet veel schelen 15 of 20, ga met de meerderheid mee!
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#22
Hoe kunnen de niet-forummers inschrijven?

Als je niet op het Forum komt weet je ook geen wachtwoord en andere info zoals deadline, inleg en waar je het geld naar toe moet sturen...
Reply
#23
Dat vroeg ik mij ook al af. Wie weet willen er mensen met inleg meespelen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#24
Is het niet leuk om alleen onder de forumleden te spelen? Of gaan jullie gewoon puur voor de prijzen? Dat geld kan mij echt gestolen worden.
Reply
#25
Misschien handig op als info bij de subleague te zetten waar het wachtwoord en info over inleg te lezen is?
Wellicht link naar topic plaatsen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#26
Heb ik al geprobeerd, lukt niet om de tekst te wijzigen. Moet Mac even naar kijken.
Reply
#27
(08-01-2014, 11:51 PM)Atlanta Wrote: 12+3 : Atlanta, Kraai

15+5 : Jornstars

Wanneer is de deadline? voor start Aus Open neem ik aan?
Word kort dag als dan iedereen betaald moet hebben....
Reply
#28
Aanmelden voor deadline AO en betaling op 20 januari oid zetten lijkt mij.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#29
12+3 : Atlanta, Kraai

15+5 : Jornstars. Stille
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#30
12+3 : Atlanta, Kraai

15+5 : Jornstars, Stille, Buurs
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: