The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Australian Open
#1
De database is open! succes allemaal!
Reply
#2
Deadline maandag 22 uur volgens mail...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#3
Header/titel mail: zondag deadline
Inhoud mail: maandag 10.00 uur deadline
Reply
#4
Ai slordig, sorry. Ik zal er een mail uit doen met de juiste deadline (de juiste deadline is zondag 22 uur trouwens)
Reply
#5
Hmm, het budget is wel redelijk mager. Vorig jaar was het 25000 toch? En dit jaar is het maar 22472, ondanks dat alle toppers meedoen. Worden de qualifiers eigenlijk meegenomen in de berekening van het budget?
Reply
#6
(10-01-2014, 05:14 PM)Atlanta Wrote: Hmm, het budget is wel redelijk mager. Vorig jaar was het 25000 toch? En dit jaar is het maar 22472, ondanks dat alle toppers meedoen. Worden de qualifiers eigenlijk meegenomen in de berekening van het budget?
Zie: http://fantasytennismanager.nl/forum/sho...p?tid=6906

Budget
Een veelgehoorde klacht was het budget. Soms was het te hoog, soms te laag. Hoeveel budget ideaal is is natuurlijk volledig afhankelijk van de grootte van het schema en welke spelers er meedoen. Daarom is besloten om het budget hier ook afhankelijk van te maken. Dit jaar worden dus de waardes van alle spelers bij elkaar opgeteld en er wordt vervolgens een percentage van deze waarde genomen. Wat dit percentage is verschilt echter wel per toernooi:
250 toernooi: 25%
500 toernooi: 20%
1000 toernooi: 20%
GS toernooi: 15%
We hebben wat testjes gedaan en over het algemeen lijkt dit te leiden tot een iets lager budget dan vorig jaar. Uiteraard zullen we dit gedurende het jaar in de gaten houden om te kijken of de formule wellicht iets aangepast moet worden.

Ja het budget zal uiteraard meteen bekend zijn als de database open gaat en dat betekent dus dat de waarde van q's daarin niet is meegenomen. Daar is echter rekening mee gehouden in de berekening. Zoals gezegd verwachten we dat de budgetten over het algemeen iets lager uitvallen dan vorig jaar. Mocht het veel te laag zijn zullen we uiteraard een aanpassing maken in de berekening.
Enige 'pijnpuntje' met deze manier blijft afzeggingen van hooggeplaatste spelers. Nadal die afzegt in een klein 250 toernooi gaat een impact hebben op het beschikbare budget maar goed dat is niet anders. Denk dat dat in de praktijk heel weinig voor gaat komen
Reply
#7
Oke, bedankt voor je uitleg.
Reply
#8
Waarschijnlijk minder verschillen
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#9
(10-01-2014, 05:57 PM)buurs Wrote: Waarschijnlijk minder verschillen

Denk ik ook Buurs....verwacht redelijk veel ongeveer gelijke teams bij de AO.
Snap ook niet goed waarom het budget is aangepast ..als het soms te hoog was en soms te laag was het gemiddeld genomen dus prima.
Maar goed we zullen zien hoe het gaat lopen.
Reply
#10
Lol, het wachten was inderdaad op de eerste die het budget nu te laag vindt. We hoefden niet lang te wachten. Smile

Waarom zou je nu minder verschillen krijgen? Alsof er één uitgesproken favoriet is en een stel must-picks die iedereen nu gaat nemen omdat het budget lager is.
Reply
#11
Haha, dat is altijd zo Overdune. Er zijn altijd mensen die echt overal iets negatiefs in zien en dat ook graag willen noemen (niet nu specifiek naar jou hoor Kraai, maar in het algemeen). Ik keek toevallig deze week een keer naar De Slimste Mens, best een leuke quiz om een keertje naar te kijken en wie zat daar als soort van side-kick, Maarten van Rossum. Dat is er ook zo'n eentje. Overal iets kritisch op te zeggen. Ik hou er niet zo van. Ik ben altijd zeer positef ingesteld en het glas is altijd half vol (beter nog helemaal vol!!).

Ik vind het budget prima en iedereen heeft ook hetzelfde, dus dezelfde wapens.

Ik weet trouwens niet of ik het dit jaar wel volhoudt om elke maandag een team te maken. Elk jaar neem ik mij voor om mij niet de wekelijkse verplichting op mij te nemen, maar bij het begin van het seizoen kan ik het toch niet laten om weer mee te doen aan dit fantastische leuke spel. Ik begin in iedere met frisse moed en hoop op een mooi sportjaar!!!!
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#12
Q

Lajovic-Pouille
Gojowczyk-Hanescu
Wang-Lu
Paire-Dancevic

Williams Del Potro
Millot-Odesnik
Berrer-Llodra
Rola-Del Bonis

Klizan LL- Isner
Bellucci-Reister
Verdasco-Zhang
Hajek-Dzumhur

Thiem-Sousa
F Mayer-Kudla
Berankis-Dolgopolov
Guez-Gasquet
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#13
Bakker heeft nog een kansje op het hoofdtoernooi. Simon heeft nu afgezegd. Dus bij de volgende afmelding is de Bakker geplaatst voor het hoofdtoernooi.
Reply
#14
(11-01-2014, 01:35 PM)tennisgido Wrote: Bakker heeft nog een kansje op het hoofdtoernooi. Simon heeft nu afgezegd. Dus bij de volgende afmelding is de Bakker geplaatst voor het hoofdtoernooi.

Simon staat nog steeds in het FTM schema...kan dit nog aangepast worden?
Reply
#15
Die heeft zich ook nog steeds niet officieel afgemeld volgens mij

Ik las op twitter van Franklin Stoker dat ie het gaat proberen. De Bakker zou ook geen MD verdienen, ouwe pokerheld
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#16
Ik heb idd de site van de AO in de gaten gehouden en niks officieels nog terug kunnen vinden. Mocht iemand dat tegenkomen hoor ik het graag.
Reply
#17
En we zijn begonnen! Succes allemaal Smile
Reply
#18
En de tennissers ook succes ...dinsdag tm vrijdag temp rond de 40 graden..lekker tennisweertje...zal wel opgaven regenenCool
Reply
#19
Keus voor mij was Murray of een hoop kleintjes/halfjes. Heb voor het laatste gekozen, omdat ik Murray toch nog te onzeker vond na zo'n lange afwezigheid.

Potro veel gekozen voor max 360 punten.
Federer kan ik me nog in vinden, die kan wel 720 punten halen, al houd ik m'n hart vast.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#20
Succes allemaal!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#21
De afgelopen jaren stond traditiegetrouw de top 4 in de halve finales. Dit jaar is het bij Murray onzeker hoe hij hersteld is van z'n rugblessure en is niet Ferrer, maar Berdych in de ogen van de bookies favoriet voor dat kwart. Nadal - Del Potro zal een kraker van jewelste kunnen worden in de QF, kijk er naar uit.
Reply
#22
(12-01-2014, 11:07 PM)Ad Wim Wrote: Keus voor mij was Murray of een hoop kleintjes/halfjes. Heb voor het laatste gekozen, omdat ik Murray toch nog te onzeker vond na zo'n lange afwezigheid.

Potro veel gekozen voor max 360 punten.
Federer kan ik me nog in vinden, die kan wel 720 punten halen, al houd ik m'n hart vast.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#23
Gulbis en Thiem prima, maar Jano heeft er nog weinig zin in...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#24
Birdman en Gulbis prima! Haas eraf is lekker, nu Jano nog.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#25
Man man, die Janowicz. Wist dat ie nog niet in vorm was, maar Thompson en Andujar moet toch wel lukken?!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#26
Druk hier Shy

Jano wint hem nog wel in 5 sets
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#27
Hewitt gaat dubbelen met Rafter. Eusa_clap
Reply
#28
(13-01-2014, 10:28 AM)Stille Wrote: Druk hier Shy

Jano wint hem nog wel in 5 sets

Ja die drukte is wel eens anders geweest Tongue
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#29
Prima Jano, zou toch ook te gek zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#30
Kumkhum verrast Kvitova op Australian Open

die naam ook Icon_mrgreen
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply


Forum Jump: