The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Miami 2014
#31
Komt er nu een LL op de plek van Del Potro of schuift iemand anders door naar zijn plek in het schema?
Reply
#32
Becker dus als LL
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#33
Thiemo kan weer tennissen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#34
Lekker Thiemo! Nu tegen Verdasco....
Reply
#35
Becker typische forum keuze. Maarten leert snel.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#36
Toch saai toernooi, vrijwel iedereen met jokovic, Federer, Cilic, Dimitrov, Monfils.

Dan moet Radek maar het verschil maken, kan best in dat deel. Hup!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#37
(19-03-2014, 11:04 PM)centre court Wrote: Becker typische forum keuze. Maarten leert snel.

En jij weer Bedene en Wang.... Doh
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#38
Lijkt me vrij logisch om Becker te nemen.
Ik ben de gok aangegaan om een aantal toppers niet te nemen.
Federer is eigenlijk mijn enige 'dure' speler!
Kijken of dit goed gaat uitpakken...
Met veel spelers neem ik het minste risico deze week (ff op save spelen).
Reply
#39
(19-03-2014, 11:10 PM)buurs Wrote:
(19-03-2014, 11:04 PM)centre court Wrote: Becker typische forum keuze. Maarten leert snel.

En jij weer Bedene en Wang.... Doh

Hoe kom je erbij?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#40
Opvallend dat iedereen eigenlijk voor de finalisten van vorige week gaat. Terwijl je juist vaak andere namen ziet. Zou prima Nadal-Murray kunnen worden, en die heeft bijna niemand.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#41
(19-03-2014, 11:13 PM)Ad Wim Wrote: Opvallend dat iedereen eigenlijk voor de finalisten van vorige week gaat. Terwijl je juist vaak andere namen ziet. Zou prima Nadal-Murray kunnen worden, en die heeft bijna niemand.

Miami heeft over het algemeen verrassingen.
Daarnaast is het lastig om beide toernooien goed te presteren.
Vandaar dat ik Isner en Djokovic niet in het team heb gezet.
Reply
#42
Ze hebben wel ongeveer een week vrij hè. Niet zeuren. Gewoon presteren.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#43
(19-03-2014, 11:13 PM)centre court Wrote:
(19-03-2014, 11:10 PM)buurs Wrote:
(19-03-2014, 11:04 PM)centre court Wrote: Becker typische forum keuze. Maarten leert snel.

En jij weer Bedene en Wang.... Doh

Hoe kom je erbij?

Niet goed gekeken..
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#44
Tja, maar toch pakt zelden iemand maar de dubbel, of haalt zelfs 2x achter elkaar de finale.
Mijn gevoel zei ook Nadal en Murray, maar onder deze omstandigheden vond ik het te link.
Wel Dimitrov, Cilic en Berdych die vorige week niet goed waren.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#45
(19-03-2014, 11:19 PM)Ad Wim Wrote: Tja, maar toch pakt zelden iemand maar de dubbel, of haalt zelfs 2x achter elkaar de finale.
Mijn gevoel zei ook Nadal en Murray, maar onder deze omstandigheden vond ik het te link.
Wel Dimitrov, Cilic en Berdych die vorige week niet goed waren.

Dimitrov en Cilic waren wel goed, maar hadden pech met hun loting.
Reply
#46
Denk dat Stepanek het toernooi gaat winnen Hakkuh
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#47
(19-03-2014, 11:22 PM)Stille Wrote: Denk dat Stepanek het toernooi gaat winnen Hakkuh

Ik denk dat Stepanek zich kan richten op het dubbelspel over 2 dagen. Seppi lijkt mij beter...
Reply
#48
Mooi, keuze tussen Goffin of Becker pakt goed uit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#49
Ook DJoko en Nadal laten liggen...
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#50
Laat het maar zien Murray, Gebroken met coach, thuisbaan en titelverdediger!

Federer gaf aan dit toernooi misschien te laten schieten als hij ver zou komen in IW, ik verwacht dus een snelle exit en dan is Karlo geen lekker begin.

Verder ook hier hoge verwachtingen van Stepanek. Zelfde verwacht ik van Haas alleen die mening wordt door bijna niemand gedeeld haha.
Reply
#51
Aan de andere kant kan Federer hier goede zaken voor de ranking doen. Heeft niets te verdedigen.
Geldt ook voro Nadal. Djokovic heeft er maar 90 te verdedigen. Ik verwacht deze 3 man gewoon in de HF en dan uit het andere quart ueentje uit het rijtje Wawrinka-Cilic-Isner-Berdych
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#52
Federer speelt ook al geen Monte Carlo, dus die heeft naast de DC niks te doen de komende maand.
Ik denk dat hij lekker in deze vorm door zal willen blijven spelen, lang geleden dat ie een tijd lang zo goed speelde, en dan haalt ie gewoon easy de SF. Misschien nog een Dimitrov on fire die hem kan pakken.

Djokovic heeft een slecht begin van het jaar gehad, dus die zal nu ook willen presteren. Heeft geen DC, dus hierna ook een aantal weken vrij.
Plus dat ie ook nog fris is, omdat ie nog niet zo heel veel heeft gespeeld de afgelopen maanden. En eindelijk weer redelijk goed speelde in IW.

Nadal is ook niet geweldig. Rio was al niet heel overtuigend, en daarna moeite met Stepanek en verlies van Dolgo.
Maar hij heeft echt een heel makkelijke loting, dus haalt sowieso wel QF en ook wel SF, behalve als Monfils of Raonic on fire is.
Berdych/Wawrinka zal echter wel lastig worden voor hem. En kans op winst lijkt me klein.

Maar goed, niet onaannemelijk dat er verrassingen komen, en die zullen dan uit de hoek van Cilic, Dimitrov, Monfils, Murray, Haas komen, denk ik.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#53
Monfils?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#54
Ja, waarom niet op een trage baan als deze, en speelde vorige week goed.
Reply
#55
(20-03-2014, 01:15 PM)mindlight Wrote: Ja, waarom niet op een trage baan als deze, en speelde vorige week goed.

Mwah, winst tegen Stakhovsky en verlies tegen Fognini. Dat is eerder matig voor iemand als Monfils.
Reply
#56
Wel mp gehad en een goed begin van het jaar. En een ideale baan voor hem, plus een goede loting.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#57
Ik heb die pot tegen Fognini gezien en daar speelde hij gewoon goed. En wat Ad zegt, de baan lijkt mij ook ideaal.
Reply
#58
Bedene begint lekker Angry
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#59
Prima hersteld van Aljaz Smile
Reply
#60
Haha eerste potje wat er toe doet(weliswaar voor 40 puntjes maar toch). Wang *4-3 30-15 in de 3e. Ik fiets naar huis en 15 min later is het 4-6. Sure.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: