The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Casblanca / Houston
#31
Gisteren niemand in actie gehad. Vandaag gaat het dan eindelijk beginnen (al had ik Gonzalez wel nog maandagnacht)
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#32
Prima Carreno, troef.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#33
Mooie zege! Nu mag Kuku winnen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#34
Come on Filip, finish it!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#35
Uiteraard komt Monfils weer eens niet opdagen. Zondag nog iemand in straight sets vd baan getikt maar even 250 puntjes ophalen in Casablanca komt meneer niet goed uit.

Stille week. En maar klagen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#36
Gelukkig verliest het alternatief voor Monfils, Leo Mayer, ook. Voor nu, hup drol Haase. Deze winnen en daarna van Carreno Busta.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#37
Haase stond op z'n minst 5-2 voor. Nu tiebreak. Die verliest ie meestal.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#38
(09-04-2014, 03:45 PM)centre court Wrote: Uiteraard komt Monfils weer eens niet opdagen. Zondag nog iemand in straight sets vd baan getikt maar even 250 puntjes ophalen in Casablanca komt meneer niet goed uit.

Stille week. En maar klagen.

Nogal wiedes he dat ie niet komt. Monfils zegt de helft van zijn toernooien af en iedereen trapt er elke keer maar weer in om hem te nemen.
En CC : van mij zijn dit jaar al 5 a 6 man niet op komen dagen met als dieptepunt Kohlschreiber op de Aus Open.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#39
Prima Montanes.
Haase verliest weer eens een TB, verrassend.

(09-04-2014, 03:45 PM)centre court Wrote: Uiteraard komt Monfils weer eens niet opdagen. Zondag nog iemand in straight sets vd baan getikt maar even 250 puntjes ophalen in Casablanca komt meneer niet goed uit.

Stille week. En maar klagen.

Tja, niet heel verrassend, toch?
Je weet dat dit soort dingen gebeuren post DC, zeker met een TMS volgende week.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#40
Hij stond sowieso *5-4 voor, verliest m met 6-8. Wat een hopeloos geval is ie toch.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#41
@StokerSports: Haase verspeelt een dubbele break voorsprong (5-2) en setpoints (6-4) tegen Nedovjesov, die de eerste set met 7-6 wint (8-6). #ATPCasablanca

Dit dus.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#42
Zal die Stoker bij de NOS werken?? :-)
Gabasjvili/Goloebev/Koekoesjkin etc

Haase zal ik echt nooit nemen. Wat een josti is dat zeg
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#43
Montanes is ook al best wel een troef. Komt dat door de kleine week, of omdat mensen voor nog meer grote jongens (Almagro, Isner, Monfils, Anderson) zijn gegaan dan ik?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#44
Toch weer in die pauper getrapt. Had toch voor Carreno moeten gaan.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#45
Hier ook, had hem gekozen ipv Delbonis toen die tegen Simon bleek te moeten...
Reply
#46
Monfils.... weer zo'n kut fransoos. Nou ja, beter in slechte week als het niet echt om de grote aantallen gaat. Damage control dus, vooral in Houston kan schade opgelopen worden.
Reply
#47
Het zit mij mee, maar daar heb je in zo'n week dus geen reet aan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#48
Klasse Hanescu en Giraldo. Hup Monaco.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#49
Haha wat een rare week toch weer op deze manier (snelle vertrek van Monfils, Isner, Anderson). Zo komen er toch nog de groots mogelijke verschillen in weken als deze. Benieuwd of de favorieten in Casablanca het wel waar maken en dat het gewoon een finale Almagro - Robredo wordt.

Ik baal dat ik Delbonis niet heb want die zie ik nu eigenlijk al als favoriet voor de toernooizege in Houston.
Reply
#50
Klasse Dustin.

Denk dat iedereen Delbonis wel in z'n team had Kool, totdat ie tegen Simon kwam te zitten. En voor een 50/50 pot in de eerste ronde met daarna vlot nr1 geplaatst Anderson was ie, net als Simon, iets te duur.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#51
Ik had geluk dat ik zo weinig tijd had dat ik mijn team zondag al had gemaakt. Met Delbonis dus.
Reply
#52
(10-04-2014, 09:50 AM)kooltje Wrote: Haha wat een rare week toch weer op deze manier (snelle vertrek van Monfils, Isner, Anderson). Zo komen er toch nog de groots mogelijke verschillen in weken als deze. Benieuwd of de favorieten in Casablanca het wel waar maken en dat het gewoon een finale Almagro - Robredo wordt.

Ik baal dat ik Delbonis niet heb want die zie ik nu eigenlijk al als favoriet voor de toernooizege in Houston.

Je draait het 2x om.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#53
Haase Smiley_emoticons_baby_taptap
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#54
(09-04-2014, 07:03 PM)_Tampie Wrote: Monfils.... weer zo'n kut fransoos. Nou ja, beter in slechte week als het niet echt om de grote aantallen gaat. Damage control dus, vooral in Houston kan schade opgelopen worden.
Volgens mij doe je het qua score best goed in vergelijking met de teams om je heen.
Reply
#55
Die Kuznetsov ook weer. Verliest in de qualies. Staat op het punt om naar huis te gaan. Mag dan de geblesseerde Monfils vervangen. Heeft zodoende een bye in de 1e ronde. In de 2e ronde moet ie tegen Vesely en die geeft op. 45 punten in de pocket en een potje tegen Sousa voor 90.

Hij verloor trouwens in de qualies van Simon. Die werd als qualifier tegen Delbonis geloot en verloor. Als ie dit allemaal had geweten had ie Kuznetsov dat laten winnen, had ie de LL spot van Monfils gepakt en hier de finale gehaald.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#56
Berlocq wakker worden.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#57
Wat is gravel toch ook een heerlijke ondergrond.

Ik ga weg bij 0-1* in de tweede set voor Carballes, ik kom terug het staat 5-2* voor Sousa. Ik kijk een kwartier later weer en het staat nu 5-6* voor Carballes.
Ik gok dat t een tiebreak wordt waarin Carballes 6-1 voor komt, Sousa komt terug tot 7-6 maar verliest 9-7
Reply
#58
Je zat er niet ver naast Mac
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#59
Zo daar gaan effe achter elkaar Anderson, Sousa en Berlocq eruit. Who's next? Oh wacht ik heb er nog maar 1 daar en dat is Carreno
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#60
Vamos Albert!
Die Paire heeft 3 maanden niet gespeeld, moet je kunnen hebben.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: