The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Munchen / Oeiras
#61
Bam! Carreno de tweede set, belangrijk!
Reply
#62
Laat Haas aub fit genoeg zijn om Falla en Seppi te pakken.

Hup Carreno.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#63
Tyfus Melzer.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#64
Nou daar gaan Carreno en Falla ook eraf. Straks ook Brown eraf. Fognini speelt gewoon. Dat wordt 0 uit 5 Hakkuh
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#65
Wie niet?
Reply
#66
En Hanescu kan opeens weer tennissen?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#67
Buurs heeft 'm. Dan kan dat allemaal.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#68
En Muilie ook....Sad
Wat een dag! 0 uit 5 doe ik vrolijk aan mee....
Reply
#69
En Buurs heeft geen GGL. De man die z'n vorige toernooi nog alles op een hoop speelde en van Djoko had moeten winnen verliest dus nu maar de 1e set van challenger-middenmoter Ton Elias.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#70
GGL heeft nog niet verloren...Wink
Reply
#71
Jippie, Fogna speelt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#72
Ad zijn leven kan niet meer fout!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#73
GGl dit ga je niet menen hoor!
Reply
#74
Je weet het vantevoren. Als Buurs de meest gekozen speler niet neemt gaat er iets geks gebeuren. Nu pakt zijn Hanescu, rare keuze, de 90 punten. Ach gelukkig kleine week.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#75
Slechtste dag van FTM van mij dit jaar...
Ik heb vaker grote teams dat er op een dag veel tennissers verliezen maar dit slaat echt alles.
Carreno hoort niet op gravel te verliezen van Hanescu.
Melzer hoort nooit te verliezen van Berankis en al helemaal niet op gravel.
GGL verliest van Elias, dit kan toch niet!
Ramos verliest van een Seppi waarin hij 2 breaks voor stond in 2e set, onbegrijpelijk!
Falla en Brown verliezen, ok dat is het spel, logisch.
KUTDAG!

En ik dacht er dinsdag nog wel super goed voor te staan! Niet dus.
Reply
#76
(01-05-2014, 04:25 PM)maartendinkelman Wrote: Slechtste dag van FTM van mij dit jaar...
Ik heb vaker grote teams dat er op een dag veel tennissers verliezen maar dit slaat echt alles.
Carreno hoort niet op gravel te verliezen van Hanescu.
Melzer hoort nooit te verliezen van Berankis en al helemaal niet op gravel.
GGL verliest van Elias, dit kan toch niet!
Ramos verliest van een Seppi waarin hij 2 breaks voor stond in 2e set, onbegrijpelijk!
Falla en Brown verliezen, ok dat is het spel, logisch.
KUTDAG!

En ik dacht er dinsdag nog wel super goed voor te staan! Niet dus.

Zo heb ik me dus de afgelopen 7 weken elke dag gevoeld Tongue
Reply
#77
Mijn week valt of staat met Fognini. Als die fit blijft moet ie iig finale kunnen halen, en eigenlijk gewoon winnen.
En dan is het goed.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#78
Ai, wat een pech met melzer en Ramos Sad
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#79
(01-05-2014, 04:19 PM)centre court Wrote: Je weet het vantevoren. Als Buurs de meest gekozen speler niet neemt gaat er iets geks gebeuren. Nu pakt zijn Hanescu, rare keuze, de 90 punten. Ach gelukkig kleine week.

Big Grin
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#80
(01-05-2014, 04:25 PM)maartendinkelman Wrote: Slechtste dag van FTM van mij dit jaar...
Ik heb vaker grote teams dat er op een dag veel tennissers verliezen maar dit slaat echt alles.
Carreno hoort niet op gravel te verliezen van Hanescu.
Melzer hoort nooit te verliezen van Berankis en al helemaal niet op gravel.
GGL verliest van Elias, dit kan toch niet!
Ramos verliest van een Seppi waarin hij 2 breaks voor stond in 2e set, onbegrijpelijk!
Falla en Brown verliezen, ok dat is het spel, logisch.
KUTDAG!

En ik dacht er dinsdag nog wel super goed voor te staan! Niet dus.
Dat weet je als je zo'n groot team hebt, dan zijn er veel spelers bij waarvan je nu niet direct kunt verwachten dat ze heel ver komen.
Toevallig valt het nu op één dag samen. En Carreno, Melzer en GGL waren dan wel duidelijk favoriet, maar zijn nu ook weer niet de spelers waarbij je gerust achterover kunt gaan zitten. Bovendien waren deze 3 erg veel gekozen, dus zo heel veel verlies je daar ook niet mee.

Je hebt ook nog Bellucci zie ik. Die heeft toch een prima overwinning gehaald op Del Bonis. Als ik jou was zou ik meer balen van de nederlaag van Montanes gisteren, dat had zo maar anders kunnen aflopen en die had een goede kans om verder te komen.
Reply
#81
Lekker Klizan, DGT!
Reply
#82
Klizan baal ik toch wel van. Lang geprobeerd in mijn team te houden maar uiteindelijk overboord gegooid.

Gimeno opwege naar simpele zege. top!
Reply
#83
lekker tommy! hop hop hop
Reply
#84
Gaat idd prima zo. Nu Haas nog even winnen en het is een goed begin.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#85
Verlies van Berdych is een leuke meevaller!
Kom op Bellucci, laat die Fognini lopen Wink
Reply
#86
Berdych heeft nog zeker niet verloren, maar dan nog is het een zeer slechte keuze. Zelfs bij toernooiwinst is hij bij lange na niet rendabel.
Reply
#87
Ja, je moet eigenlijk willen dat hij wint hier.

Fabio gaat prima, op naar toernooiwinst.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#88
Er zijn toch 3 mensen in de top 10 die Berdych hebben....
Fognini verliest anders behoorlijk vaak zijn service.
Het is gravel, maar toernooiwinst zou ik nog maar niet zo zeker van zijn.
Hij komt nog Struff en Klizan tegen Wink
Reply
#89
Godver, het was Berdych of Gabashvili. Lijkt behoorlijk verkeerd uit te pakken...

(02-05-2014, 04:31 PM)maartendinkelman Wrote: Er zijn toch 3 mensen in de top 10 die Berdych hebben....
Fognini verliest anders behoorlijk vaak zijn service.
Het is gravel, maar toernooiwinst zou ik nog maar niet zo zeker van zijn.
Hij komt nog Struff en Klizan tegen Wink

Die zou ik dus niet als serieuze concurrent zien.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#90
(02-05-2014, 04:39 PM)Ad Wim Wrote: Godver, het was Berdych of Gabashvili. Lijkt behoorlijk verkeerd uit te pakken...

(02-05-2014, 04:31 PM)maartendinkelman Wrote: Er zijn toch 3 mensen in de top 10 die Berdych hebben....
Fognini verliest anders behoorlijk vaak zijn service.
Het is gravel, maar toernooiwinst zou ik nog maar niet zo zeker van zijn.
Hij komt nog Struff en Klizan tegen Wink

Die zou ik dus niet als serieuze concurrent zien.

Berlocq bedoel je denk ik. Dat gaat behoorlijk mis ja. Kut Raonic.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: