The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Nice / Dusseldorf
#61
Klaag cc

Cc week
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#62
Gelukkig maar. Zou ook te gek zijn natuurlijk. Thiem had de pijp leeg. Simon op naar toernooiwinst.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#63
Haase ingemaakt door Tursu. En dan als Tursu zn matchpoint benut je racket kapot slaan, alsof het een tb derde set was en je zelf mps gemist hebt. En over een paar weken is hij weer helemaal het mannetje als hij zn titel in een of ander poeptoernooi waar niemand zin in heeft prolongeert. Wat een walgelijk onsympathieke drol is het toch.
Reply
#64
(22-05-2014, 03:29 AM)Overdune Wrote: Haase ingemaakt door Tursu. En dan als Tursu zn matchpoint benut je racket kapot slaan, alsof het een tb derde set was en je zelf mps gemist hebt. En over een paar weken is hij weer helemaal het mannetje als hij zn titel in een of ander poeptoernooi waar niemand zin in heeft prolongeert. Wat een walgelijk onsympathieke drol is het toch.

+1
Ik hoop ook altijd echt dat hij verliest, dat is toch erg.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#65
(19-05-2014, 10:03 PM)maartendinkelman Wrote: Thiem 89x gekozen en ook door mijn twee grootste concurrenten.
Hij heeft aangegeven dat het niet zeker is dat die speelt.
Ziek geweest en vier tot vijf kilo kwijt.

Heeft het nog zin ook om het niet te melden. Onsympathiek mannetje.
Kei Nishikori





Reply
#66
(21-05-2014, 01:31 PM)_Tampie Wrote: Jawel hoor, maar ik heb totaal geen zin om jou iets uit te leggen, omdat je er toch je eigen waarheid op na houdt en die blijft koesteren. Veel plezier ermee.

Jij citeert mij, en noemt een percentage. Reageer ik daarop met mijn visie op die percentages, zeg je dat je het niet over percentages wilt hebben. Tja...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#67
Hup Karlo!
Reply
#68
Wat is dit nou weer voor grap Juan
Kei Nishikori





Reply
#69
Verrassende uitslagen!
Nooit gedacht dat Karlovic van Monaco zou winnen. Ik ben er ook niet zo blij mee, omdat veel minder managers Monaco hadden.
Vesely tegen Melzer zag ik echt op 50/50 en is gewoon ff 6-1 6-1.
Daarnaast had ik ff niet verwacht dat Montanes zou gaan winnen. Dit komt bijzonder goed uit!

Hup Istomin, Kohlschreiber, Isner, Simon, Tursunov.
Reply
#70
Prima Karlo, hup Denis!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#71
Tuurlijk Ernest! Bij 5-4* in de derde set terug breaken!
Reply
#72
(22-05-2014, 05:33 PM)DaanvL Wrote: Tuurlijk Ernest! Bij 5-4* in de derde set terug breaken!

En hij wint 'm 7-5 in 3e set tb. Zo iets zou ook eens goed vallen. Kost me de weekwinst en waarschijnlijk een paar honderd punten op iedereen met Gulbis.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#73
Klasse Istomin.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#74
(22-05-2014, 05:57 PM)centre court Wrote:
(22-05-2014, 05:33 PM)DaanvL Wrote: Tuurlijk Ernest! Bij 5-4* in de derde set terug breaken!

En hij wint 'm 7-5 in 3e set tb. Zo iets zou ook eens goed vallen. Kost me de weekwinst en waarschijnlijk een paar honderd punten op iedereen met Gulbis.

Hier precies hetzelfde. Ik heb dit jaar vaak geluk gehad, maar volgens mij nog nooit met Gulbis. Die pak ik echt in de verkeerde weken....
Reply
#75
Delbonis mist mp en verliest van Isner. Ok.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#76
(22-05-2014, 06:21 PM)centre court Wrote: Delbonis mist mp en verliest van Isner. Ok.

Daar ben ik dan weer wel blij mee Eusa_clap
Reply
#77
Na nog 2 gemiste MP's in de tiebreak gelukkig toch de zege voor Delbonis.

Maar door de andere uitslagen vandaag, zal ik helaas toch gaan zakken in de weekstand.
Reply
#78
Niet te geloven weer. Weer een gevalletje onbegrijpelijk. Misschien is het toch een voordeel dat Simon meer kans heeft tegen Delbonis, maar win eerst maar van Berlocq.
Reply
#79
(22-05-2014, 06:21 PM)centre court Wrote: Delbonis mist mp en verliest van Isner. Ok.

Buurs.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#80
(22-05-2014, 06:21 PM)centre court Wrote: Delbonis mist mp en verliest van Isner. Ok.

Volgens mij heeft Delbonis gewonnen?
Reply
#81
Iedereen heeft neem ik aan delbonis

Tursunov is veel zuurder

En Mayer die een set en break voorstond
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#82
Simon gaat prima! Istomin en Montanes eruit in de sf en dan is het een prima weekje.
Reply
#83
(22-05-2014, 08:10 PM)buurs Wrote: Iedereen heeft neem ik aan delbonis

Tursunov is veel zuurder

En Mayer die een set en break voorstond

Ik heb Delbonis niet Wink fijn dat je het er nog ff inwrijft.
Gelukkig is Simon in vorm, ruime overwinning!! Verwacht echt toernooiwinst.
Ik hoop dat Montanes morgen kan verrassen...
Wat baal ik nog van Tursunov.
Kohlschreiber trouwens weer van de baan, pfff zware pot door de regen en een goede tegenstander.
Al zorgt Düsseldorf niet meer voor verschillen. Nice wel !
Reply
#84
Meteen de break voor Gulbis, prima!
Reply
#85
Gulbis gaat 250 pakken ipv de 45 die hij had moeten krijgen. Kut Tursu.

Kohl en gravelkoning Ivo zijn prima.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#86
Volgens mij ga ik eindelijk op weg naar de eerste weekwinst van dit jaar =)
Reply
#87
(23-05-2014, 03:15 PM)centre court Wrote: Gulbis gaat 250 pakken ipv de 45 die hij had moeten krijgen. Kut Tursu.

Kohl en gravelkoning Ivo zijn prima.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#88
(23-05-2014, 03:15 PM)centre court Wrote: Gulbis gaat 250 pakken ipv de 45 die hij had moeten krijgen. Kut Tursu.

Kohl en gravelkoning Ivo zijn prima.

André heeft gulbis

Dan weet je het wel
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#89
Zelden een draad met zoveel onzinredeneringen gelezen als deze.
Sommige mensen denken dat ze altijd pech hebben, terwijl de pech en het geluk over een heel seizoen zo'n beetje eerlijk wordt verdeeld.
Als je vaak een mindere speler hebt die in de beslissende set een break voorstaat en toch nog verliest wil dat niet zeggen dat je heel veel pech hebt, maar heeft het ermee te maken dat zoiets bij een mindere speler nu eenmaal vaker gebeurt dan bij een goede speler.
Reply
#90
(23-05-2014, 03:15 PM)centre court Wrote: Gulbis gaat 250 pakken ipv de 45 die hij had moeten krijgen. Kut Tursu.

Kohl en gravelkoning Ivo zijn prima.

Was jij nou gisteren over Delbonis aan het klagen?
Reply


Forum Jump: