The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "" - Line: 1584 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1584 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "useravatar" - Line: 6 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 6 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "userstars" - Line: 11 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 11 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




EINDSPEL!
#31
die allianties zijn soms wel dom, maar echt niet zo dom hoor Adder...
't is dan verstandiger om een SD-er de aankomsttijden aan te geven van de 'definitieve' sweep. de 1st volgende aanvaller neemt nl de bouwplannen mee
Reply
#32
Ik ga het wel proberen met die schatkamer, dat was ik aldoor al van plan. En nu is het tenminste weer een concreet doel. Het was de laatste tijd een beetje vaag geworden. Schatkamer bouwen, Rommeldam helemaal volproppen met troepen uit Rommelgem, vanuit Amerika dat Natar-dorp om de hoek te grazen nemen, samen met Box en Dre die weer terugkomen. Op deze manier komt mijn lange-termijn-planning helemaal uit. Ik zie het al helemaal voor me. :8:
May The Schwartz Be With You
Reply
#33
Nopes bij PIA was er al een plan oid maar dat is geheim gehouden alleen het "management" weet er vanaf. Ik hou jullie op de hoogte, zodra het bekend is wanneer dat klere ding af is gaat Deportje ikvaders aanvallen oid.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#34
adder geniaal
echt een amsterdammer he

gaan we gewoon doen
sd op de 1e plek!!!!!!
Ik wordt van de zenuwachtigheid zo nerveus, dat ik er opgejaagd van ben en daar raak ik helemaal van in de stress.
Reply
#35
Deportivo Wrote:Nopes bij PIA was er al een plan oid maar dat is geheim gehouden alleen het "management" weet er vanaf. Ik hou jullie op de hoogte, zodra het bekend is wanneer dat klere ding af is gaat Deportje ikvaders aanvallen oid.

Dus likken en slijmen, kom je hopelijk achter de plannen.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#36
Zakkes heb ik in ieder geval een dorp afhandig gemaakt...
Eindelijk broekie teruggepakt... :lol:
Reply
#37
Fabian Wrote:Zakkes heb ik in ieder geval een dorp afhandig gemaakt...
Eindelijk broekie teruggepakt... :lol:

welk dorp fabian?
Reply
#38
Hieronymus van Zakkes heeft inmiddels ook wat fakes op Ronnie afgestuurd
Make tea, not war
Reply
#39
Riekki Wrote:Hieronymus van Zakkes heeft inmiddels ook wat fakes op Ronnie afgestuurd

dus er komt 1 echte aanval aan...
Reply
#40
T00L Wrote:
Fabian Wrote:Zakkes heb ik in ieder geval een dorp afhandig gemaakt...
Eindelijk broekie teruggepakt... :lol:

welk dorp fabian?

Donker broekies, dichtsbijzijnde voor mij.
Vanuit daar liggen er weer 2 op loopafstand, zo gaan we gewoon door.
Hij is vannacht 2 dorpen kwijtgeraakt en al zijn legers...

F*ck zakkes! :wink:
Reply
#41
Fabian Wrote:
T00L Wrote:
Fabian Wrote:Zakkes heb ik in ieder geval een dorp afhandig gemaakt...
Eindelijk broekie teruggepakt... :lol:

welk dorp fabian?

Donker broekies, dichtsbijzijnde voor mij.
Vanuit daar liggen er weer 2 op loopafstand, zo gaan we gewoon door.
Hij is vannacht 2 dorpen kwijtgeraakt en al zijn legers...

F*ck zakkes! :wink:
coordinaten? aangezien je de naam alweer gewijzigd hebt
Reply
#42
Geniaal !!!

Het lijkt erop dat je versterkingen in de Eindspel-dorpen kan zetten zonder dat ze dood gaan. Je kan dus 20.000 imps bouwen en daar stallen, terughalen om daarna het dorp aan te vallen.

Eens kijken waarneer ze daar iets tegen gaan doen....
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#43
ik verwacht snel, vandaar dat ik het bij maar 1 praeto hou
zou akelig zijn als er straks dorpjes zijn met 100.000 legers erin gepropt Wink
Reply
#44
ik hoop t en dat de leiding dan van de ene op de andere dag besluit om er een graanvoorraad neer te zetten Wink anders gaan die artefacts nooit bemachtigd worden. Er was nu al berekend namelijk dat je dik 20 000 imperianen nodig had om alle basisverdediging te slachten die er stond. Laat staan dus als alle allianties dik veel versterkingen gaan sturen.
Reply
#45
92/33 T00L

2 dorpen ernaast zijn ook zo goed als leeg :lol:
Reply
#46
Fabian Wrote:92/33 T00L

2 dorpen ernaast zijn ook zo goed als leeg :lol:

dan was het best aardig van Luccie, dat hij voor jou wat ruimte in je cultuurpunten heeft gemaakt
Reply
#47
Quote:Ach Travian,

Echt een spel die naar de kloten is gegaan. Al wist ik al heel lang zoals iedereen dat er Artifacts zouden komen. Besefte ik nog steeds niet dat het dan gewoon het einde is van het spel.

Verder corruptie was al veel langer bekend, voordat de oorlog echt begon met V.I.T. Hadden zei daar al informatie al over. Dit komt toch echt door personen die corrupt gehandelt hebben. Ook al wist ik dat had ik nooit het gevoel dat ik daar de dupe van zou worden. Maar aangezien we steeds dichter bij het einde komen krijg ik dat gevoel wel.

Verder speelde ik Travian altijd met een gevoel een spel die nooit ten einde gaat. En waarbij je steeds maar om macht strijd. Maar nadat ik via, via gehoord heb dat Artifacts uitkwamen, was het echt kwaad. Tja, het is en blijft een spelletje zeg ik dan maar. Maar wel 1 waar je aardig wat tijd in gestopt hebt. En sommige mensen geld. Dat gewoon ten einde gaat door verschillende dingen corruptie, en artifacts.

Ook eigelijk best toevallig dat de ex-admins hoogst waarschijnlijk deze oorlog winnen.

Stukje van het PIA forum, en dat van de corruptie geloof ik wel.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#48
ik ook... ten tijde van het cheaten van Einstein, kon Motrax mij precies vertellen hoeveel graaneters er uit dat dorp van Einstein kwamen...

kan die berichten helaas niet meer vinden
Reply
#49
T00L Wrote:
Riekki Wrote:Hieronymus van Zakkes heeft inmiddels ook wat fakes op Ronnie afgestuurd

dus er komt 1 echte aanval aan...

Waren beide fake.
Maar voor de zekerheid toch ongeveer 1300 phalanx bij Older kunnen bietsen.

Ben trouwens sinds nu lid geworden van BvB ZW.
Dus we gaan eens kijken of we dat plannetje van Adder in gang kunnen zetten hier.
Heb me al aangemeld voor hun forum ook.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
#50
tja vroeger waren er idd veel spelers die en speelden op de server en multihunter waren. Dat is nu wel verbeterd alleen weenyman is nog multi en speler op s1 verder niemand meer. Maar goed er blijven altijd mensen die goeie contacten hebben met een multi en daardoor wat meer informatie. Dit is gewoon niet te vermijden.

Verder is dat stukje een hoop gezeik natuurlijk want het was vanaf dag1 duidelijk dat er artifacts kwamen in het spel en dat het spel ooit zou stoppen. Het is ook niet leuk als dit spel nooit stopt want er zitten nou eenmaal limieten aan.
Reply
#51
Mac Wrote:tja vroeger waren er idd veel spelers die en speelden op de server en multihunter waren. Dat is nu wel verbeterd alleen weenyman is nog multi en speler op s1 verder niemand meer. Maar goed er blijven altijd mensen die goeie contacten hebben met een multi en daardoor wat meer informatie. Dit is gewoon niet te vermijden.

Verder is dat stukje een hoop gezeik natuurlijk want het was vanaf dag1 duidelijk dat er artifacts kwamen in het spel en dat het spel ooit zou stoppen. Het is ook niet leuk als dit spel nooit stopt want er zitten nou eenmaal limieten aan.

het was vanaf dag 1 alleen voor niemand duidelijk op welke manier het eindspel zou verlopen en wanneer dat ingevoerd zou gaan worden...

Als er dan allianties zijn die het op de een of andere manier al minstens een week eerder weten, dan is dat gewoon krom. En het is dan nog krommer dat een speler van S1 de aankondiging doet op het forum, of hij nou beheerder daar is of niet.. Daarmee wek je ook de indruk dat die speler het al langer moet hebben geweten. En last but not least, Dikkes wist (minstens) een week geleden al dat de artifacts zondag (uiteindelijk door tijdgebrek maandag geworden) geintroduceerd zouden worden.. Zou dat stiekem de reden zijn dat ze het Drieluik niet massaal aan hebben gevallen?
Reply
#52
nopes ik vraag me ook af of het niet slimmer is om vanaf day 1 aan te geven op welke dag of in welke periode de artifacts ingevoerd kunnen worden al wordt het spel misschien nog iets saaier dan want dan hadden wij nooit een d-day gehad.

Dat laatste zou kunnen ja maar ze zijn zoveel kwijtgeraakt bij onze aanvallen dat ik niet weet of dat wel verstandig is geweest. 2 spelers kwijtgeraakt en een aantal spelers zijn toch echt heel wat graan(productie) kwijt. Bovendien gingen ze wel all-in op PIA. Als ze het al veel eerder geweten hadden hadden ze dat ook wel laten rusten. Bovendien deelden ze het wel met de rest. Bumme wist het en iemand (whoa-pt) zei het zelfs op het travian forum. Beetje domme zet dan van ze geweest.
Reply
#53
Box Brother Wrote:
Travian Wrote:Topic: Box Dorp VIII scoutte [5] NOORD-WEST
Verstuurd: bij 22.05.06 om 21:19:11

Aanvaller Box van het dorp Box Dorp VIII
[Clubswinger] [Speervechter] [Bijlvechter] [Scout] [Paladijn] [Germaanse ridder] [Ram] [Katapult] [Leider] [Kolonist]
troepen 0 0 0 157 0 0 0 0 0 0
slachtoffers 0 0 0 13 0 0 0 0 0 0
grondstoffen 769 775 781 480000

Verdediger Moritz van het dorp [5] NOORD-WEST
[Phalanx] [Zwaardvechter] [Padvinder] [Toetatis Donder] [Druideruiter] [Haeduan] [Ram] [Trebuchet] [Onderleider] [Kolonist]
troepen 6500 5460 33 17 2143 1808 0 4 3 0

Kan jij dan ff vegen Berend ? Wink

ik dacht ook slim te zijn eb even te scouten vandaag:


Topic: Noord-Amerika scoutte [5] NOORD-WEST
Verstuurd: bij 23.05.06 om 15:32:59


Aanvaller Berend Botje van het dorp Noord-Amerika

troepen 0 0 0 453 0 0 0 0 0 0
slachtoffers 0 0 0 252 0 0 0 0 0 0
Info Palissade level 20 Paleis level 50


Verdediger Moritz van het dorp [5] NOORD-WEST

troepen 6477 5439 33 17 2145 1801 0 4 3 0


Verdediger Versterking

troepen 0 500 0 0 251 0 0 0 0 0


Verdediger Versterking

troepen 0 0 0 250 0 0 0 0 0 0


Blijken er flinke versterkingen te staan, zoals hierboven al door anderen gemeld. Dat kan dus nog fijn knokken worden... Dat lukt inderdaad nooit. Ik had het plan om elke dag even te gaan kijken, maar dat wordt toch te begrotelijk. Maar een paleis level 50? Hoe zit dat?
Reply
#54
schijnbaar hebben de dorpen iets van 450.000 aan graan op voorraad.. maar gaan ze wel in de min als er legers bij gezet worden
Reply
#55
dan lijkt me de enige tacktiek als grote alliantie in de beginfase inderdaad om er zoveel mogelijk troepen in weg te douwen zodat die voorraad opgaat en uiteindelijk de boel afsterft tot behappelijke proporties.

Levl 50 paleis zal wel ter voorkoming zijn dat de dorpen overgenomen zouden kunnen worden.
Zal wel dermate hoge verdedigingsbonus opleveren dat om hem te slopen je het kwadraat aan kata's voor een lvl 20 paleis te slopen nodig hebt.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
#56
dat kan waarschijnlijk niet. de graanproductie zal wel op 0 staan dus alleen de versterking gaat dood
Reply
#57
Mac Wrote:dat kan waarschijnlijk niet. de graanproductie zal wel op 0 staan dus alleen de versterking gaat dood

als er 450.000 graan op voorraad ligt is mijn simpele conclusie juist dat dat noodzakelijk is om die troepen levend te houden en het dorp dus zwaar in de min staat.

vraag me sowieso af of er wel graanproduktie in die dorpen is of dat er juist een produktie is die veel hoger ligt als wat wij gemiddeld draaien.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
#58
Dus als je versterkingen stuurt naar Arti(aanvallend of verdedigend), moet je er ook voor zorgen dat hij af en toe graan krijgt.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#59
Under construction Versterking voor [5] NOORD-WEST
Phalanx Schwertkämpfer Späher Theutates Blitz Druidenreiter Haeduaner Rammholz Kriegskatapult Häuptling Siedler
Eenheden 0 20 0 0 0 0 0 0 0 0
Aankomst
in 1:47:35 u. om 01:21:31 [annuleren]

Even uittesten Wink
Reply
#60
Deze heeft in ieder geval al aardig wat scouts in huis


Topic: 1. Ironforce scoutte [4] NOORD-OOST
Verstuurd: bij 23.05.06 om 22:17:15

Aanvaller jessieman van het dorp 1. Ironforce
[Phalanx] [Zwaardvechter] [Padvinder] [Toetatis Donder] [Druideruiter] [Haeduan] [Ram] [Trebuchet] [Onderleider] [Kolonist]
troepen 0 0 150 0 0 0 0 0 0 0
slachtoffers 0 0 150 0 0 0 0 0 0 0
Info Geen van je scouts is teruggekeerd


Topic: 1 Tha Village I scoutte [3] NOORD-OOST
Verstuurd: bij 23.05.06 om 23:45:34

Aanvaller RutgerFollower van het dorp 1 Tha Village I
[Clubswinger] [Speervechter] [Bijlvechter] [Scout] [Paladijn] [Germaanse ridder] [Ram] [Katapult] [Leider] [Kolonist]
troepen 0 0 0 52 0 0 0 0 0 0
slachtoffers 0 0 0 52 0 0 0 0 0 0
Info Geen van je scouts is teruggekeerd
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply


Forum Jump: