The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




US Open
#1
Rafael Nadal mist US Open door polsblessure

Rafael Nadal neemt niet deel aan de US Open. De 28-jarige Spanjaard kampt nog steeds met een polsblessure.

"Ik vind het heel jammer dat ik het toernooi moet missen", schrijft Nadal op Facebook.

""Helaas moet ik me neerleggen bij deze situatie. Ik doe er alles aan om zo snel mogelijk weer actief te zijn op het hoogste niveau."

Daar gaan mijn LTM kansen.
Reply
#2
Zonde, ook voor (de verschillen in) FTM. Wel of geen Djokovic, dat wordt nu de belangrijkste keuze.
Reply
#3
Ik denk dat Nadal gezien zijn blessure, voorbereiding en vorm toch weinig gekozen zijn. Dus veel maakt dat niet uit.
Reply
#4
Nu gaat iedereen bijvoorbeeld blind voor Federer. Bij deelname Nadal had Federer of bij Djokovic of bij Nadal in de helft gezeten. Ook dan zou Federer veel zijn gekozen, misschien door 7 mensen uit de top 10. Nu zal hij door iedereen uit de top 50 worden gekozen.
Reply
#5
Nadal deed aan de TMS niet mee en er zijn alsnog enorme verschillen gemaakt.
Ik zie niet in waarom dat bij de US Open niet weer het geval is.
De top20 is niet stabiel dus zorg er maar voor dat je de juiste kiest...
Reply
#6
De Bakker tegen Coric en daarna wellicht Kozlov. Weet ie meteen waar ie staat tov de nieuwe generatie.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#7
(19-08-2014, 10:44 AM)centre court Wrote: De Bakker tegen Coric en daarna wellicht Kozlov. Weet ie meteen waar ie staat tov de nieuwe generatie.

Opgave na 1 game... hij zag er waarschijnlijk geen heil in! ;-)
Reply
#8
Hij schijnt ziek te zijn geweest.
Ga dan gewoon niet. Dit komt nog sneuer dan sneu over.
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#9
Wellicht levert een opgave meer geld op dan een afzegging vooraf?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#10
Haase heeft een makkie in de 1e ronde geloot Confused: Murray

Kwarten:
Djokovic - Murray
Wawrinka - Raonic
Berdych - Ferrer
Dimitrov - Federer
Reply
#11
Makkie. Het zal gaan om de marginale keuzes.

De db is open, overigens.

Q's zijn nog niet toegevoegd, ook niet onderaan. Die komen erbij als ze in het schema zijn geplaatst.
Reply
#12
Inderdaad een makkie ja, eigenlijk wel jammer.
Reply
#13
Ik weet eigenlijk niet of de verschillen tussen de teams zo klein zullen zijn. Voor mensen buiten de top 3 die nog wat willen is dit de laatste grote kans om in te lopen. Er zal risico moeten worden genomen.
Reply
#14
Maar hoe dan? Met Djoko win je bijna niks en er zijn te veel goedkope jongens die je moet hebben.
En de alternatieven zijn te onzeker. Echt een dramatische loting voor een leuke US Open op ftm-gebied.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#15
Zo makkelijk vind ik het allemaal niet. Murray of Tsonga? Wawje of Raonic? Berdych of Ferrer? Door het aangepaste budget moet je ondanks dat Nadal er niet bij is nog steeds genoeg keuzes maken.
Reply
#16
Als je die noemt, vergeet je Cilic-Anderson.

Mijn grootste twijfel is of Raonic zijn prijs waard is voor een QF.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#17
Precies.

En dan vind je Waw dus favoriet. Ik ook. Neem je hem samen met Ferrer en Fed, dan heb je geen geld meer voor het kwart van Djoko.
Reply
#18
Waw en Ferrer zijn voor mij totaal geen opties en ik denk voor de top ook niet.
Iedereen daar zal Fed, Murray, Raonic hebben, en de meesten ook Dimitrov. Dan heb je geen geld meer.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#19
Lijkt me niet slim als iedereen in de top hetzelfde doet. Ik heb in ieder geval een leuke verrassing!
Reply
#20
Geen Murray en geen Dimitrov
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#21
Toch maar Dimitrov genomen aangezien die op een goede dag best Federer kan hebben en een makkelijke loting heeft.

Mooi, Dimitrov dus nauwelijks gekozen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#22
Gulbis mijn verrassing en troef!
Reply
#23
Hmm, Young een beetje over het hoofd gezien.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#24
Duidelijke keuze. Geen Raonic, daarvoor in de plaats knakkers als Kohli, Young, Simon, Sock en Pospisil. Dit om enig verschil te kunnen maken en liever volg ik 5 jongens ipv 1.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#25
Stiekem jaloers op team van muilie, maar hij neemt wel heel veel risico
Reply
#26
Dat doet hij het hele jaar en hij staat nog steeds in de top 4 en als de favoriet de US Open wint kan hij zomaar weer eerste staan.
Reply
#27
Ja respect voor muilie !
Reply
#28
al is dit team wel erg klein.
Ik kan hier erg veel winnen, maar zeker ook erg veel verliezen, dat ligt aan Djokovic. Ik vind dat hij een makkelijke loting heeft tot de kwartfinale.
Wint hij het toernooi in de finale tegen Federer, hoop ik, dan zit ik goed en anders niet.
Toch dit team maar ingevuld, eerst had ik federer, raonic, murray, ferrer, mahut en mannarino. Ik ging er van uit dat veel mensen ongeveer zo'n team zouden hebben.
Over uiterlijk 2 weken weten we of mijn gokje goed heeft uitgepakt Wink
Reply
#29
(24-08-2014, 07:56 PM)Ad Wim Wrote: Waw en Ferrer zijn voor mij totaal geen opties en ik denk voor de top ook niet.
Iedereen daar zal Fed, Murray, Raonic hebben, en de meesten ook Dimitrov. Dan heb je geen geld meer.

Van wie gaat Raonic dan verliezen als hij max QF haalt volgens jou?
Reply
#30
Sorry, ik bedoelde Dimitrov.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: