The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Roland Garros 2006
Beetje jammer dit, Novak. Blijf dan nog even staan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
DJokoooooo :letitallout:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ad Wim Wrote:Nadal lijkt eindelijk in vorm te komen na twee mindere wedstrijden. Zijn rare terugbrengen met slingerballen heeft eindelijk het gewenste effect. Op naar toernooiwinst Rafa!

Heb jij Nadal - Mathieu gezien?!?!
Reply
Als overtuigd Francofoob krijg ik t bijna mn bek niet uit...maar vooruit: Allez Julien!!
Reply
Die Benneteau hangt nu al met zijn tong op zijn schoenen. En hij heeft nauwelijks gespeeld in zijn vorige ronde :roll:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
6-2 ljubo.

dat wordt dus de nrs. 1 tm 4 geplaatst in de halve finales. was meen ik vorig jaar op de AO ook zo. best grappig.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:6-2 ljubo.

dat wordt dus de nrs. 1 tm 4 geplaatst in de halve finales. was meen ik vorig jaar op de AO ook zo. best grappig.
Hier is het wel veel opvallender, vooral van Ljubicic.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ivan slaat niet veel eerste services in :S
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ad Wim Wrote:Hier is het wel veel opvallender, vooral van Ljubicic.
Vind je dat echt? Speelt al het hele seizoen behoorlijk sterk op gravel, en heeft gewoon werkelijk geen ene degelijke tegenstander gehad. Monaco dan ok, maar de nummer 68 van de wereld als sterkste tegenstander op weg naar een Slam SF ... is niet echt indrukwekkend.

Berlocq, Hernandez, Monaco, Ramirez Hidalgo, Benneteau.
Reply
Als Ljubicic deze game wint, is het over en sluiten voor Julien.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zo'n mooie vent, die Ljubicic. Benneteau gaat bij elk gemaakt punt helemaal uit z'n dak en twee seconden later, BAM, een ace van Ivan. En zo koel blijven.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Elikian Wrote:
Ad Wim Wrote:Hier is het wel veel opvallender, vooral van Ljubicic.
Vind je dat echt? Speelt al het hele seizoen behoorlijk sterk op gravel, en heeft gewoon werkelijk geen ene degelijke tegenstander gehad. Monaco dan ok, maar de nummer 68 van de wereld als sterkste tegenstander op weg naar een Slam SF ... is niet echt indrukwekkend.

Berlocq, Hernandez, Monaco, Ramirez Hidalgo, Benneteau.
Hij doet het vrij geod inderdaad, dit seizoen, maar hij ging er elke keer wel duidelijk af tegen de goede gravelaars (bijv. 6-2 6-2 tegen Ferrer). En die zaten er toch wel in zijn stukje. Hij heeft, net als de mensen met Federer, geluk dat die jongens dit toernooi verzaakten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
Elikian Wrote:
Ad Wim Wrote:Hier is het wel veel opvallender, vooral van Ljubicic.
Vind je dat echt? Speelt al het hele seizoen behoorlijk sterk op gravel, en heeft gewoon werkelijk geen ene degelijke tegenstander gehad. Monaco dan ok, maar de nummer 68 van de wereld als sterkste tegenstander op weg naar een Slam SF ... is niet echt indrukwekkend.

Berlocq, Hernandez, Monaco, Ramirez Hidalgo, Benneteau.
Hij doet het vrij geod inderdaad, dit seizoen, maar hij ging er elke keer wel duidelijk af tegen de goede gravelaars (bijv. 6-2 6-2 tegen Ferrer). En die zaten er toch wel in zijn stukje. Hij heeft, net als de mensen met Federer, geluk dat die jongens dit toernooi verzaakten.

:lol: :lol:
Reply
:razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat een lachertje is die Benneteau vandaag! Wat jammer, en dat is niet achteraf zeiken, dat Martin moest opgeven, want die Benneteau is helemaal op.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
de halve finales van de mannen worden morgen niet gespeeld?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:de halve finales van de mannen worden morgen niet gespeeld?
Nope, beiden vrijdag. Ik heb de hele dag vrijgehouden :Big Grin
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
denk dat nadal ivan gewoon in drie sets naar nadal gaat en dat roger zou graag wil winen om in de finale te komen van RG dat hij hem ook wel pakt in 4 of 5 sets. of is dit meer hopen?! Wink
Reply
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:de halve finales van de mannen worden morgen niet gespeeld?
Nope, beiden vrijdag. Ik heb de hele dag vrijgehouden :Big Grin

Volgens mij houd jij elke dag vrij....... :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
ad studeert meestal 's avonds en 's nachts denk ik.... :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ivan trouwens nog nooit een halve finale GS gehaald en nu haalt hij hem op RG :eeeek:

Hopelijk kan hij ook eindelijk een keer iets op gras presteren.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ljubicic gelooft wel degelijk in zijn kansen:

"I'm not impressed with that streak. He was close to losing many times. If I play my game, I know I can beat anyone. Why not Rafael Nadal? I definitely know I have my chances. He keeps winning on clay but he can't win for ever. I don't want any long rallies. I believe that' the way I can hurt him."

:roll:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik geef hem wel een kans.
Reply
AssyriskaFF Wrote:Ik geef hem wel een kans.
Ga jij nu hier een akkevietje stichten?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik geef hem net zoveel kans als nalbi. Zo'n 30%. En wie wil er nu geen finale federer-nadal?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
beetje vreemd dat hij geen lange rallies wil, dat was juist waarom hij de vorige potjes gewonnen heeft. Daarbij heeft hij minder tijd op de baan doorgebracht en kan hij misschien op conditie nog wat tegen Rafa uitrichten, zeker omdat hij in die lange rallies het spel zal gaan maken, waardoor Rafa veel zal moeten lopen. Alle ingrediënten dus voor een spectaculiare wedstrijd!
Reply
Mr. T Wrote:beetje vreemd dat hij geen lange rallies wil, dat was juist waarom hij de vorige potjes gewonnen heeft. Daarbij heeft hij minder tijd op de baan doorgebracht en kan hij misschien op conditie nog wat tegen Rafa uitrichten, zeker omdat hij in die lange rallies het spel zal gaan maken, waardoor Rafa veel zal moeten lopen. Alle ingrediënten dus voor een spectaculiare wedstrijd!
Tegen Benneteau won hij juist alle korte rally's en verloor hij veel lange rally's. Het blijft geen echte gravelspeler.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:Ik geef hem net zoveel kans als nalbi. Zo'n 30%. En wie wil er nu geen finale federer-nadal?
Dat ben ik het nou compleet niet mee eens. Ik geef Ivan inderdaad 30% kans, maar Nalbi toch echt wel meer. Nalbi-Federer zie ik echt als een 50-50 pot.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
een tipje van de sluier wordt opgelicht door Ljubi, waarbij hij zichzelf een beetje tegenspreekt.

" There's no tactic against Rafael. I think Roger showed us in Rome the way to give him trouble. He was pretty close. He had two matchpoints. As close as you can get, actually... You cannot be too aggressive, you cannot be too defensive.

"Of course I want to win it. Of course I'm gonna try all I have, all my weapons. And I don't want of course any long rallies. I'm going to try to be aggressive because that's, I think, the way I can hurt him."

Dus wel aggressief, maar niet té
Reply
Mr. T Wrote:een tipje van de sluier wordt opgelicht door Ljubi, waarbij hij zichzelf een beetje tegenspreekt.

" There's no tactic against Rafael. I think Roger showed us in Rome the way to give him trouble. He was pretty close. He had two matchpoints. As close as you can get, actually... You cannot be too aggressive, you cannot be too defensive.

"Of course I want to win it. Of course I'm gonna try all I have, all my weapons. And I don't want of course any long rallies. I'm going to try to be aggressive because that's, I think, the way I can hurt him."

Dus wel aggressief, maar niet té
Dat is dus precies wat ik zeg, dat wil hij niet. En terecht, lijkt me.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: