The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Roland Garros 2006
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Het is echt jammer van die smash in het net op 3-3, want ze zijn nu gewoon gelijkwaardig.

toen stond 't 0-40 ad.

wat een rally weer. :eeeek:

beide spelers weer topniveau!

wordt een mooie 3e set! 3-6 6-4.
Nee hoor, 30-40.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wonderlijke comeback van Federer, maar dit is nog niet gespeeld. Als Nalbi zo blijft spelen als in de laatste games, zie ik het nog wel zitten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
jammer dat ik er nu niets van kan zien #-o
Reply
balen voor de mensen die op 't werk zijn. die kunnen straks de 3-setter van rafa tegen ljubo gaan bekijken ipv deze topper.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
2 bps fedex.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Nou, Nalbi houdt zijn niveau dus niet vast.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
de break voor fedex meteen weer.

van de 8 games die ik thuis ben gaan er 7 naar federer.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Sinds jij terug bent, speelt Nalbi niet meer zo goed. Ben je voodoo aan het uitoefenen op hem of zo?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
voor mij hetzelfde..ging weg na de eerste set..maar dit is nog eens lekker terug komen!
Reply
Let eens goed op de service van Nalbandian, dat kan toch niet?! Zo ontzettend zacht; hij brengt hem alleen maar in het spel.

Had hij niet in de WTC last van zijn schouder? Dat lijkt er nu ook op.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Sinds jij terug bent, speelt Nalbi niet meer zo goed. Ben je voodoo aan het uitoefenen op hem of zo?

nalbi is gewoon heel wisselvallig. deze dip zat er wel aan te komen. kan best zijn dat ie deze set met 6-2 verliest en de volgende weer wint. zo mentaal sterk is ie dan ook wel weer.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad Wim Wrote:Let eens goed op de service van Nalbandian, dat kan toch niet?! Zo ontzettend zacht; hij brengt hem alleen maar in het spel.

Had hij niet in de WTC last van zijn schouder? Dat lijkt er nu ook op.

fysio voor nalbi. goed gezien ad.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Er is niet echt behandeld volgens mij, maar hij was wel heel lang aan het praten. Hopelijk heeft het geen invloed op zijn spel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ze hebben 't niet over z'n schouder gehad, voelde zich niet zo lekker leek 't op.

en wat ziet die leonardo di caprio eruit met dat ringbaardje.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
ben bang dat de wedstrijd snel over is...als nalbi zo door gaat..jammer voor de match goed voor TM.
Reply
Nou, het heeft duidelijk wel invloed op zijn spel; hij raakt niet veel meer. Jammer.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:ze hebben 't niet over z'n schouder gehad, voelde zich niet zo lekker leek 't op.
Maar zijn service komt niet eens meer boven de 170 km/h, daar moet ook iets mis zijn. Als je misselijk bent, heeft dat toch geen invloed op je service...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat ontzettend jammer dit, op alle fronten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
The end....jammer Sad
[url=http://img72.imageshack.us/my.php?image=58900165zv5.jpg][img]http://img72.imageshack.us/img72/4787/58900165zv5.th.jpg[/img][/url]
Reply
weekwinst!
Reply
Ik kan wel janken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
afgelopen! jammer voor de wedstrijd, maar super voor TM! Of een schitterende finale federer-nadal, met goede kans voor de fitte federer. of federer-ljubicic waar ik federer echt de beste kansen geef.

come on ljubo voor nu! makkelijker voor federer dus en iedereen heeft nadal dus zou niet erg zijn als ie er uit ging nu.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
kooltje Wrote:weekwinst!

:8:

norman/roitman :eeeek: :Big Grin
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:afgelopen! jammer voor de wedstrijd, maar super voor TM! Of een schitterende finale federer-nadal, met goede kans voor de fitte federer. of federer-ljubicic waar ik federer echt de beste kansen geef.

come on ljubo voor nu! makkelijker voor federer dus en iedereen heeft nadal dus zou niet erg zijn als ie er uit ging nu.

aan de andere kant zou 't super zijn als er van mijn 3 spelers die ik vorige week koos er dus ook echt 2 de finale halen. daarnaast is de droomfinale ook een mooie mogelijkheid voor federer om eindelijk eens die nadal er af te knallen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:
kooltje Wrote:weekwinst!

:8:

norman/roitman :eeeek: :Big Grin
jaja dat zijn nog eens beslissingen Wink...laat ad het maar niet horen. was het nog gelukt met pokeren?
Reply
centre court Wrote:afgelopen! jammer voor de wedstrijd, maar super voor TM! Of een schitterende finale federer-nadal, met goede kans voor de fitte federer. of federer-ljubicic waar ik federer echt de beste kansen geef.

come on ljubo voor nu! makkelijker voor federer dus en iedereen heeft nadal dus zou niet erg zijn als ie er uit ging nu.
Jullie hebben weliswaar meer punten, maar het zal niet heel veel meer worden als Roger zo blijft spelen. Hij zal toch echt wel even twee niveaus beter moeten spelen om Nadal te verslaan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:afgelopen! jammer voor de wedstrijd, maar super voor TM! Of een schitterende finale federer-nadal, met goede kans voor de fitte federer. of federer-ljubicic waar ik federer echt de beste kansen geef.

come on ljubo voor nu! makkelijker voor federer dus en iedereen heeft nadal dus zou niet erg zijn als ie er uit ging nu.
Jullie hebben weliswaar meer punten, maar het zal niet heel veel meer worden als Roger zo blijft spelen. Hij zal toch echt wel even twee niveaus beter moeten spelen om Nadal te verslaan.
das waar maar vind nadal ook niet zn beste tennis spelen deze twee weken. misschien kan ivan er een zware vijfsetter van maken. begint dat nu meteen?
Reply
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:afgelopen! jammer voor de wedstrijd, maar super voor TM! Of een schitterende finale federer-nadal, met goede kans voor de fitte federer. of federer-ljubicic waar ik federer echt de beste kansen geef.

come on ljubo voor nu! makkelijker voor federer dus en iedereen heeft nadal dus zou niet erg zijn als ie er uit ging nu.
Jullie hebben weliswaar meer punten, maar het zal niet heel veel meer worden als Roger zo blijft spelen. Hij zal toch echt wel even twee niveaus beter moeten spelen om Nadal te verslaan.
das waar maar vind nadal ook niet zn beste tennis spelen deze twee weken. misschien kan ivan er een zware vijfsetter van maken. begint dat nu meteen?
Even pauze maar met een kwartiertje is het zover.

Nadal is topfit, dus dat zal sowieso geen beer op de weg zijn.
Nadal speelt ook niet zijn beste tennis hebben, maar bij hem heeft het minder effect omdat zijn speelstijl heel anders is. Als Federer zoveel blijft missen, is hij tegen Nadal kansloos.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kansloos tegen zichzelf =D> =D>

edit: niet aanpassen he adje Icon_evil
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
:razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: