The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Forum Awards 2005-'06
#1
Na een periode van afwezigheid zijn ze er weer; de Forum Awards. In dit topic zal uitleg over inhoud en deelname van Editie 2005/2006 worden gegeven.

Wat zijn de Forum Awards?
De Forum Awards zijn ‘prijzen’ voor en door forummers, als beloning of terechtwijzing voor een afgelopen forumseizoen. De bezoeken aan het forum lopen meestal synchroon met het voetbalseizoen, vandaar dit tijdstip. Met het oog op het komende WK zal het wat langer duren, maar toch komen de Awards nu alvast. Na twee eerdere edities georganiseerd te hebben (en gittermaster eentje, waarvoor nog altijd dank!) leek het me leuk om er dit seizoen ook weer werk van te maken.

Forummers bewegen zich op allerlei manieren voort in deze interactieve samenleving. We hebben mopperaars, enthousiastelingen, chagrijnen, wijzen, onzinposters, spammers, leiders en volgers, pestkoppen en slachtoffers. Via de Forum Awards wordt het wat duidelijker hoe onze forummers over elkaar denken. Om hier goed onderscheid in te maken worden de Forum Awards onderverdeeld in diverse categorieën. Het lijkt me het handigst om de categorieën van vorig seizoen te handhaven. Ik heb één categorie toegevoegd, te weten ‘Discussie van het jaar’.

Categorieën
Beste forummer
Beste nieuwkomer
Grappigste forummer
Nuttigste forummer
Beste avatar
Beste onderschrift
Beste initiatief
Afscheid van het jaar
Irritantste forummer
Meest oninteressante forummer
Gloryhunter
Discussie van het jaar
Topic van het jaar

’Regels’
Alhoewel ik niet echt strikte regels wil gebruiken voor deelname aan de Forum Awards, toch even wat richtlijnen.

- Stuur per categorie 1 naam van een forummer in
- Probeer echt alle categorieën in te vullen
- Stuur je nominaties per PB (Persoonlijk Bericht) naar me toe
- Nomineer niet je forumvriendje voor Beste forummer, maar iemand die het om een goeie reden zou moeten zijn.
- Aan de andere kant; nomineer niet je forumvijand voor Irritantste of Meest oninteressante forummer.

Dat was het. Valt wel mee, toch Wink ?

Stuur je inzendingen svp voor 8 juni 2006 in, dan hebben we de uitslag hopelijk rond het begin van het WK Smile !

VEEL PLEZIER EN SUCCES!
Reply
#2
Vorig jaar met m'n onderschrift op de (ik meen) 3e plaats geëinidgd. Nu kan er niemand aan tippen lijkt me :wink:
Reply
#3
Weet je ook nog wie de eerste prijs voor zich opeiste, Genomico Wink ?
Reply
#4
Waarom is er geen categorie voor de beste plaatjesplakker?

[Image: wo7.gif]

Of voor het introduceren van het beste forumwoord?

[Image: sloeberglas.jpg]

En het beste onderschrift is natuurlijk hieronder te lezen...
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
#5
Die categorieën zijn samengevoegd in de categorie: Meest oninteressante forummer

:wink:
Wie dit leest is gek
Reply
#6
veel te veel werk al die categorien in vullen... #-o
Bangkok resident.
Reply
#7
Kleine Jan Wrote:Die categorieën zijn samengevoegd in de categorie: Meest oninteressante forummer

:wink:

dan ga ik er maar vanuit dat ik die categorie win...
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
#8
Bakke Wrote:Weet je ook nog wie de eerste prijs voor zich opeiste, Genomico Wink ?

En weet je ook nog wie iedereen daar op attendeerde? Toevalligerwijs is die persoon op dezelfde dag jarig als jij... :wink:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#9
Ik loop ook niet echt warm vor de awards. Forum is laatste maanden nogal boring....
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#10
Ekslem.. de awards moeten verdeeld worden... anders zit Bakke ook maar met die beeldjes en dat kunnen we hem niet aandoen toch?

Als er een paar maanden voor de Oscar-uitreiking geen goeie films worden gemaakt gaan die toch ook gewoon door?

Even niet zo mopperen en invullen! :8:
Wie dit leest is gek
Reply
#11
Kleine Jan Wrote:Ekslem.. de awards moeten verdeeld worden... anders zit Bakke ook maar met die beeldjes en dat kunnen we hem niet aandoen toch?

Als er een paar maanden voor de Oscar-uitreiking geen goeie films worden gemaakt gaan die toch ook gewoon door?

Even niet zo mopperen en invullen! :8:

:razz: , zal eens iets inplannen in de agenda KJ!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#12
Afscheid van het jaar dat is een eitje; EB
:razz:
Bangkok resident.
Reply
#13
Ik denk dat EB wel een aantal categorien gaat winnen.
EB rules.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#14
EB is nog niet weg toch?

Quote:Forum: Games Geplaatst: Zo Mei 21, 2006 03:59 Onderwerp: Runescape
...............


Dit is trouwens gelijk 1 van de nuttigste posts die ik ooit van hem heb gezien.....
Wie dit leest is gek
Reply
#15
Ricochan Wrote:Afscheid van het jaar dat is een eitje; EB
:razz:

Zijn we Mokert nu alweer vergeten?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#16
Mukkus Wrote:
Ricochan Wrote:Afscheid van het jaar dat is een eitje; EB
:razz:

Zijn we Mokert nu alweer vergeten?


Die stond op 2
Bangkok resident.
Reply
#17
Kleine Jan Wrote:EB is nog niet weg toch?

Quote:Forum: Games Geplaatst: Zo Mei 21, 2006 03:59 Onderwerp: Runescape
...............


Dit is trouwens gelijk 1 van de nuttigste posts die ik ooit van hem heb gezien.....


EB is into travian met zijn alliantie of zoiets dergelijks...

[hout] [klei] [ijzer] [graan]

](*,)
Bangkok resident.
Reply
#18
niet meer...daarvoor moest ie actief zijn
Reply
#19
Mukkus Wrote:
Ricochan Wrote:Afscheid van het jaar dat is een eitje; EB
:razz:

Zijn we Mokert nu alweer vergeten?

volgens mij was dat 2 jaar geleden.. had je vorig jaar op mogen stemmen! :Big Grin
Wie dit leest is gek
Reply
#20
Kleine Jan Wrote:
Mukkus Wrote:
Ricochan Wrote:Afscheid van het jaar dat is een eitje; EB
:razz:

Zijn we Mokert nu alweer vergeten?

volgens mij was dat 2 jaar geleden.. had je vorig jaar op mogen stemmen! :Big Grin

Moker was dit jaar, zo rond half januari hier nog actief....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#21
ow... niet eens gezien... :oops:
Wie dit leest is gek
Reply
#22
Ik ben mijn overwinningsspeech alvast aan het voorbereiden. Ik heb door mijn zeldzame posts niemand voor het hoofd kunnen stoten en verwacht derhalve dat de meesten van jullie toch wel op mij zullen stemmen.
Mijn gras is groener
Reply
#23
Moker heeft vorig jaar de Afscheid van het Jaar Award gewonnen; het zou dus een tikkeltje vreemd zijn als hij die dit jaar wederom won. Maar ik sluit niets uit Wink.
Reply
#24
dat kan wel hoor, hij heef nl een come back gemaakt en is daarna weer verdwenen...
The great old Ludwig von...
Reply
#25
Gerben Zonderland Wrote:
Bakke Wrote:Weet je ook nog wie de eerste prijs voor zich opeiste, Genomico Wink ?

En weet je ook nog wie iedereen daar op attendeerde? Toevalligerwijs is die persoon op dezelfde dag jarig als jij... :wink:

Absoluut, hoe kon ik diegene vergeten? Die persoon is overigens voor deze editie alweer in diverse categorieen genomineerd.... Wink
Reply
#26
Bakke Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Bakke Wrote:Weet je ook nog wie de eerste prijs voor zich opeiste, Genomico Wink ?

En weet je ook nog wie iedereen daar op attendeerde? Toevalligerwijs is die persoon op dezelfde dag jarig als jij... :wink:

Absoluut, hoe kon ik diegene vergeten? Die persoon is overigens voor deze editie alweer in diverse categorieen genomineerd.... Wink

:lol: Hoe onvoorstelbaar voorspelbaar! Die persoon verdient het ook zeker om in/voor diverse categorieën genomineerd te zijn, maar hij wint nooit es een award en daarom wil ik een Jenson-Button-award voorstellen voor de persoon die het vaakst genoemd wordt, maar in geen enkele normale categorie een award wint. :8:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#27
Ik zal het sterk overwegen Wink.

Even een algemeen puntje: wil iedereen erop letten dat er verschil is tussen een Discussie van het Jaar en een Topic van het Jaar. Een discussie als die over (de naturalisatie van) Kalou hoort bij de discussie, niet bij het Topic van het Jaar.
Reply
#28
Bakke Wrote:Ik zal het sterk overwegen Wink.

Even een algemeen puntje: wil iedereen erop letten dat er verschil is tussen een Discussie van het Jaar en een Topic van het Jaar. Een discussie als die over (de naturalisatie van) Kalou hoort bij de discussie, niet bij het Topic van het Jaar.

En waarom niet? ieder topic kan topic van het jaar zijn.
Bangkok resident.
Reply
#29
het topic van het jaar zal toch wel 1 van de eb-topics worden bij "games", want deze zijn hilarisch
The great old Ludwig von...
Reply
#30
gittermaster Wrote:het topic van het jaar zal toch wel 1 van de eb-topics worden bij "games", want deze zijn hilarisch


Mag ik ze lezen please :razz:
Bangkok resident.
Reply


Forum Jump: