The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Beijing / Tokyo
#1
De database is open! Succes met de teams.

Mooie deelnemersvelden, Nadal terug!
Reply
#2
(27-09-2014, 10:23 AM)_Tampie Wrote: De database is open! Succes met de teams.

Mooie deelnemersvelden, Nadal terug!

In Tokyo een klein foutje.

Chardy vs Chardy

ipv Chardy vs Q
Reply
#3
Jezus wat een toernooien zeg. Zeker in Beijing. Kan me sterk vergissen maar hier zouden weleens flinke verschillen gemaakt kunnen worden. Het is in ieder geval lastig zat.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#4
Mooiste FTM week van het jaar! Gaan beslissingen vallen hier....
Reply
#5
(27-09-2014, 10:27 AM)GAE Wrote:
(27-09-2014, 10:23 AM)_Tampie Wrote: De database is open! Succes met de teams.

Mooie deelnemersvelden, Nadal terug!

In Tokyo een klein foutje.

Chardy vs Chardy

ipv Chardy vs Q

Ik zou toch zweren dat ik wakker was bij het invullen. Dank voor het melden, is hersteld.
Reply
#6
Dit is geen gemakkelijk weekje!
Reply
#7
Valt toch wel mee? Tokyo is zoveel zwakker dat je daar gewoon 75% van je budget in moet gooien. En voor de mensen die niet durven te kiezen, zal er wel weer een hoop gespeeld zijn, waardoor je prima risico kunt spreiden.
Ik zie niet in waar het grote verschil gemaakt moet worden, aangezien er duidelijke favorieten zijn ook.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#8
Jammer dat alles ongeveer volgens verwachting verloopt.
Blijkbaar waren hier een hoop mensen die het lastig vonden deze week, die worden nu mooi geholpen. Ik hoef bijna niks te veranderen aan mijn opzet.
Ik vind het serieus echt een makkelijke week.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#9
Kun jij vinden maar er zijn toch duidelijke keuzes te maken die veel punten verschil kunnen opleveren.
We gaan het zien straks.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#10
Noem er eens een paar dan? Volgens mij alleen het stuk van Isner, de rest is wmb duidelijk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#11
Vind het ook behoorlijk makkelijk deze week.
Reply
#12
(29-09-2014, 08:35 PM)Ad Wim Wrote: Noem er eens een paar dan? Volgens mij alleen het stuk van Isner, de rest is wmb duidelijk.

Cilic of Murray, of beide niet.
Isner of Berdych
Gulbis?
Sock of Golu?
Nishi of Anderson
Tsonga of Raonic
Wie in het onderste kwart waar Ferrer weg is?

En dan nog de standaard keuzes: een grote jongen of wat meer kleine? Een grote jongen of al wat lauwe gasten die al door zijn?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#13
Dat lijkt me dus niet zo moeilijk.

Cilic, beter in vorm en al door
Geen van beiden, allebei niet heel goed
Kan, maar niet in vorm
Allebei uiteraard
Nishi, topfavoriet in dat toernooi
Raonic, beter in vorm, maar Tsonga is te billijken
Iedereen die door is, plus missch Simon

Wat is een grote jongen? Djoko wint het toernooi maar te duur, Nadal te onzeker.
Wawrinka kan nog, maar brand ik me niet aan, en de rest heb je.
En dan kun in je zo'n week met zoveel bekend beter voor gasten gaan die door zijn, dan groot risico te lopen met een topper.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#14
De deadline verneukt weer wat een interessante week had kunnen zijn
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#15
Ik ben het wel eens met Buurs, op het woordje weer na. Je kunt niet heen om de spelers die al door zijn.
Reply
#16
Hup Cilic, Jo en opvullers Soeda en KuKu. Anderson, Murray, Isner, Simon mogen eruit.

Buurs heeft traditioneel een team met alleen maar opvullers.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#17
Ik hoop op veel verrassingen

Je moet wat om verschil te maken
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#18
Jij hebt 9 spelers die ik niet heb. Daarvan is alleen Anderson zeker van een extra rondje. Wellicht Simon of Nieminen. De rest is weggegooid geld. Daar forceer je toch niks mee, ook niet als de grote jongens die je weg laat snel verliezen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#19
Nu al zin in murray tegen cilic!
Reply
#20
(29-09-2014, 10:19 PM)centre court Wrote: Jij hebt 9 spelers die ik niet heb. Daarvan is alleen Anderson zeker van een extra rondje. Wellicht Simon of Nieminen. De rest is weggegooid geld. Daar forceer je toch niks mee, ook niet als de grote jongens die je weg laat snel verliezen.

We zullen zien

Alleen Tsonga kan me pijn doen volgens mij

Ik ga voor een buursweek om in te lopen
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#21
Bautista Agut kan je ook pijn doen Wink
Alleen Tsonga? Hoezo Isner, Cilic en Murray niet.
Djokovic en Nadal staan echt nog niet in de finale hoor. Dat zijn in 2014 absoluut geen zekerheden
Reply
#22
De eerste tekenen van een Buursweek zijn daar. Bautista mist 6 mps in de 2e set tegen Simon.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#23
(29-09-2014, 09:57 PM)andre Wrote: Ik ben het wel eens met Buurs, op het woordje weer na. Je kunt niet heen om de spelers die al door zijn.

Inderdaad deze week heel veel mustpicks, en doordat Beijing te duur is kun je eigenlijk niet om Nishi en Raonic heen. Dan bleef er bijzonder weinig over, en daar worden de verschillen gemaakt. Die zijn normaliter klein, tenzij bijvoorbeeld Dimi, Cilic, Tsonga of Murray een van de toernooien wint.
Reply
#24
Hahaha, en wie heeft natuurlijk weer RBA? 6 MPs gehad, en de 732e opgave van een van m'n spelers dit jaar Big Grin
Reply
#25
Karlovic die bps voor 4-0 kreeg en nu gebroken wordt als ie voor de wedstrijd serveert tegen fucking Gojow. Wordt echt zo'n week dan?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#26
Van 5-3 naar 5-7 ook gewoon. OK.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#27
(29-09-2014, 10:19 PM)centre court Wrote: Jij hebt 9 spelers die ik niet heb. Daarvan is alleen Anderson zeker van een extra rondje. Wellicht Simon of Nieminen. De rest is weggegooid geld. Daar forceer je toch niks mee, ook niet als de grote jongens die je weg laat snel verliezen.

Weggegooid geld natuurlijk niet. 45 punten voor 800-1000 euro is in zo'n week al prima. En ook nog met kans op meer.

Prima Gojo, must-pick. Simon mazzeltje, valt gelukkig goed.
Melzer was eigenlijk ook must-pick, maar had ik geen geld meer voor.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#28
(30-09-2014, 07:52 AM)_Tampie Wrote:
(29-09-2014, 09:57 PM)andre Wrote: Ik ben het wel eens met Buurs, op het woordje weer na. Je kunt niet heen om de spelers die al door zijn.

Inderdaad deze week heel veel mustpicks, en doordat Beijing te duur is kun je eigenlijk niet om Nishi en Raonic heen. Dan bleef er bijzonder weinig over, en daar worden de verschillen gemaakt. Die zijn normaliter klein, tenzij bijvoorbeeld Dimi, Cilic, Tsonga of Murray een van de toernooien wint.

Precies wat ik zeg dus. Maar je quotet andre...
Ik zie alleen Cilic daartoe in staat in zijn vorm, dat zou nog wel leuk zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#29
Isner begint overtuigend, maar Berdych ook. 90 punten voor Isner mag.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#30
(30-09-2014, 08:18 AM)Atlanta Wrote: Hahaha, en wie heeft natuurlijk weer RBA? 6 MPs gehad, en de 732e opgave van een van m'n spelers dit jaar Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply


Forum Jump: