The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Basel / Valencia
#31
(21-10-2014, 04:34 PM)centre court Wrote: Zon Dodig is toch ook weer verschrikkelijk. 6-4 *4-1 voor tegen nobody Chiu. Wrs 1 of meerdere mps gemist en nu een break achter in de 3e.

5*-2 was het zelfs...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#32
Ik heb zelden een slechtere pot gezien dan deze 3e set. Dodig zwaar uit vorm, niets lukt. Chiu kan er helemaal niks van. Pijnlijk slecht, plaatsvervangende schaamte.

(21-10-2014, 04:57 PM)buurs Wrote:
(21-10-2014, 04:34 PM)centre court Wrote: Zon Dodig is toch ook weer verschrikkelijk. 6-4 *4-1 voor tegen nobody Chiu. Wrs 1 of meerdere mps gemist en nu een break achter in de 3e.

5*-2 was het zelfs...

Jij hebt Dodig dus m'n vertrouwen dat ie wint is groot. Mag sowieso wel een Buursweek worden. We hebben maar 2 verschillen. Coric en Youzhny vs Chardy en Ramos.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#33
Klasse Dodig. Wel kansloos tegen Goffin helaas.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#34
Dodig wint, buursweek!
Becker wint ook, maar dat was NID.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#35
(21-10-2014, 04:45 PM)centre court Wrote: Dodig dus 5 mps gemist. En bijna iedereen boven me mist hem. 45 zekere punten met kans op meer. Maargoed, die 45 zijn dus al niet eens zo zeker. Wel terug op service.

(21-10-2014, 04:12 PM)andre Wrote: Voorlopig gaat het crescendo met de teams van Buurs en Center Court. Het lijkt toch de goede tactiek te zijn om kleintjes te nemen die een goede kans hebben om de 1e ronde te overleven.

Beetje raar zeggen dit. Van al die kleintjes ten opzichte van jouw 2 grote jongens heeft alleen De Schepper gewonnen.
De Schepper, Dodig, Becker, Chardy en Verdasco. De meeste hadden op dat moment nog niet gewonnen, maar waren wel op weg. Dodig maakte het nog even spannend.
Reply
#36
Het is overigens puur een objectieve vaststelling. Van de meeste van hen kon je ook wel verwachten dat ze zouden winnen. Alleen Verdasco en De Schepper waren twijfelachtig.
Reply
#37
Lekker Karlovic. Mooie loting verder Wink
Reply
#38
Wawrinka-Kukushkin: Match suspended - Darkness Eusa_clap
Reply
#39
Hahaha en ze spelen binnen....Wink
Nieuwe lampjes graag.
Reply
#40
Wat een gekut weer!!!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#41
Lekker Kukushkin!
Weer Wawrinka in de eerste ronde eruit....
Reply
#42
Lekker Stan. Jij had dat hele stukje moeten opruimen.
Reply
#43
Mooie keuze, Maarten.

Het was met mijn laatste geld Ramos of kuku
Helaas de verkeerde

Hopelijk wint becker van kuku
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#44
Tuurlijk Kuku! Gokje pakt goed uit Eusa_clap
Reply
#45
Kan iemand mij uitleggen waarom (bijna) toppers in een 250-toernooi makkelijk alles winnen, terwijl ze in een 500-toernooi de grootste moeite hebben met een tegenstander als Andujar (hoe het ook afloopt). Zijn ze om één of andere vage reden meer gemotiveerd voor een 250-toernooi? Of ligt het gewoon aan de baan/de tegenstand/toeval?
Reply
#46
In het geval van Berdych denk ik dat het ligt aan het feit dat ie hiervoor drie weken achter elkaar gespeeld heeft en er volgende week een TMS is.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#47
In een Atp 500 heb je een zwaardere eerste ronde over het algemeen. Vaak een eerste ronde moet je ff wennen, terwijl een Andujar er misschien al hele week aan het trainen is. Er speelt nu ook vermoeidheid mee. Berdych moet hopen dat hij hier doorheen komt.

Twee netballen deze game. Berdych zit het ook echt niet mee...
Reply
#48
Goed gezien van een aantal mensen hier dat Berdych niet meer fit was. Slimme keuze om hem niet te nemen. Al kan de schade meevallen als Lu daar verrast.
Reply
#49
Mooi, nog een alternatief weg voor 0 punten.
Nu Federer en Gulbis nog.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#50
Normaal zou ik toch zeggen Robredo, maar ik durf niets meer te zeggen.
Reply
#51
Come on Bellucci en Coric!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#52
Hebben buurs en cc een team vol knakkers, maar missen ze wel Bellucci, die gewoon 50-50 pot heeft voor 45 punten en prima kans op meer. Au.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#53
Ik vond Youzhny toch wel duidelijk favoriet. Vorig jaar winnaar als ik het goed heb.
Reply
#54
Tja, ik niet, anders had ik hem niet gehad. Uitstekende qualis gehad en Youzhny was vorige week erg matig.
En is sowieso natuurlijk ontzettend aan het aftakelen.
Als Bellucci nu 2e ronde tegen Ferrer zou moeten a la, maar met een 2e ronde Bautista was het voor mij een logische pick.
En lijkt het me een must-pick als je voor een team vol knakkers gaat.
Wel Coric en Gabashvili, maar geen Bellucci. Tja...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#55
Wat een dom gelul. En uiteraard weer achteraf. Gabash heeft toch gewoon meer kans tegen Golu dan Bellucci tegen Youzhny. Youzhny was daar dik favoriet. Zie bookies.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#56
Haha, komt weer dat buursiaans en stilliaans "achteraf". Hoe meer overtuigend moet het zijn dat ik Bellucci gewoon heb? Zou ik die nemen als ik hem kansloos achtte? Zeker aangezien ik al niet zoveel budget meer over had na Nadal?

En op basis waarvan was Gabash favoriet tegen Golubev? Ook de bookies? Kan ik me niet voorstellen.
En Coric dan?

Kom liever met argumenten ipv krachttermen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#57
Ad wil je de bananen in mijn tas nog even paars lullen?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#58
(22-10-2014, 03:33 PM)centre court Wrote: Wat een dom gelul. En uiteraard weer achteraf. Gabash heeft toch gewoon meer kans tegen Golu dan Bellucci tegen Youzhny. Youzhny was daar dik favoriet. Zie bookies.
Golubev @2.19
Bellucci @2.13
Coric @2.79
Volgens tennisexplorer.com
Reply
#59
(21-10-2014, 02:15 PM)Ad Wim Wrote:
(21-10-2014, 01:21 PM)_Tampie Wrote: Pas bij 400 punten heb je een rendabele Nadal, dus finale is nog niet eens genoeg. Voor toernooiwinst zijn z'n kansen dan wel te laag, maar dat is mijn mening. Een aantal kleintjes is al snel rendabeler, ik zou dan een laf team als dat van buurs een hogere verwachtingswaarde geven.

Ben ik ook wel met je eens. Als je dit doorrekent, kun je nooit heel rendabel uitkomen.
Maar neem je dan ook mee dat er weinig echt interessante alternatieven waren?
Ik zag er dus heel weinig, vandaar mijn makkelijke keuze. Hopelijk valt het weer goed.

Niet (per se) om mijn gelijk te halen, maar dit bedoelde ik dus exact te zeggen. Jij neemt in de plaats van Nadal 3 in mijn ogen onzeker alternatieven: Simon, Berdych en Gulbis. Die liggen er nu allemaal uit voor 0 punten. Daarom koos ik dus liever voor een soort van zekere finalist in Nadal, ook al was ie daar eigenlijk te duur voor, maar de alternatieven waren er in mijn ogen gewoon niet.
Of je moest inderdaad een team van 20 man nemen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#60
En weer vliegt Gulbis eruit... blij dat ik Coric heb! Smile
Reply


Forum Jump: