The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Basel / Valencia
#61
(22-10-2014, 03:43 PM)rhubarb Wrote:
(22-10-2014, 03:33 PM)centre court Wrote: Wat een dom gelul. En uiteraard weer achteraf. Gabash heeft toch gewoon meer kans tegen Golu dan Bellucci tegen Youzhny. Youzhny was daar dik favoriet. Zie bookies.
Golubev @2.19
Bellucci @2.13
Coric @2.79
Volgens tennisexplorer.com

Nou dan zijn we er toch. Gabash dus favoriet bij de bookies en Bellucci underdog. Ze zijn even duur. Dan lijkt het mij niet zo moeilijk meer.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#62
Dit is slechts 1 bookie en 2.13 is niet dik underdog, dus we zijn er nog niet helemaal.
En sinds wanneer laat jij je keuzes volledig afhangen van de bookies?
Uiteraard is Youzhny daar de favoriet, die kijken heel erg naar ranking, en nemen bijvoorbeeld geen sterke qualis mee.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#63
(22-10-2014, 04:51 PM)Ad Wim Wrote: Dit is slechts 1 bookie en 2.13 is niet dik underdog, dus we zijn er nog niet helemaal.
En sinds wanneer laat jij je keuzes volledig afhangen van de bookies?
Uiteraard is Youzhny daar de favoriet, die kijken heel erg naar ranking, en nemen bijvoorbeeld geen sterke qualis mee.

Bookies zullen toch wel alles meenemen neem ik aan, willen ze winstgevend kunnen spelen. Jij vroeg waarom ik wel gabash had en geen Belucci. Omdat eerstgenoemde favoriet was en Bellucci dus niet. Ik zag Youzhny nog veel meer als favoriet dan de bookies, ook omdat ie hier vaak goed speelt en überhaupt prima speelt de afgelopen weken. Dit itt Bellucci, die eigenlijk alleen van een kapotte López wint en aardige qualies speelt tegen poepzakken. Dan laat ik de h2h nog buiten beschouwing, omdat jij het bent.

Sletje Seppi van 5-2 naar 5-7. Sure. Nid, dat wel.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#64
(22-10-2014, 04:51 PM)Ad Wim Wrote: Dit is slechts 1 bookie
Tennisexplorer neemt het gemiddelde van circa 20 bookies.
Reply
#65
Klasse Godfin, maar die was NID.
Nadal wederom zeer makkelijk, easy naar de finale en dan maar hopen dat Roger tankt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#66
En dan nog heb je een matige week Idontgetit
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#67
(22-10-2014, 05:04 PM)centre court Wrote:
(22-10-2014, 04:51 PM)Ad Wim Wrote: Dit is slechts 1 bookie en 2.13 is niet dik underdog, dus we zijn er nog niet helemaal.
En sinds wanneer laat jij je keuzes volledig afhangen van de bookies?
Uiteraard is Youzhny daar de favoriet, die kijken heel erg naar ranking, en nemen bijvoorbeeld geen sterke qualis mee.

Bookies zullen toch wel alles meenemen neem ik aan, willen ze winstgevend kunnen spelen. Jij vroeg waarom ik wel gabash had en geen Belucci. Omdat eerstgenoemde favoriet was en Bellucci dus niet. Ik zag Youzhny nog veel meer als favoriet dan de bookies, ook omdat ie hier vaak goed speelt en überhaupt prima speelt de afgelopen weken. Dit itt Bellucci, die eigenlijk alleen van een kapotte López wint en aardige qualies speelt tegen poepzakken. Dan laat ik de h2h nog buiten beschouwing, omdat jij het bent.

Sletje Seppi van 5-2 naar 5-7. Sure. Nid, dat wel.

Mede die ja, maar ik zou ook Bellucci eerder nemen dan Pospisil en Coric bijvoorbeeld. Globaal vond ik dat je met jouw tactiek Bellucci niet mag missen, maar dat is persoonlijk. Ik zag de pot tegen Youzhny dus ook als veel closer dan jij en blijkbaar de bookies. En daar krijg ik gelijk in. Ik vind ze bijna ongeveer even goed (of slecht) presteren de afgelopen weken en dan vind ik het feit dat Bellucci al 2 potten op deze baan gespeeld heeft een pre.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#68
(22-10-2014, 04:03 PM)Ad Wim Wrote:
(21-10-2014, 02:15 PM)Ad Wim Wrote:
(21-10-2014, 01:21 PM)_Tampie Wrote: Pas bij 400 punten heb je een rendabele Nadal, dus finale is nog niet eens genoeg. Voor toernooiwinst zijn z'n kansen dan wel te laag, maar dat is mijn mening. Een aantal kleintjes is al snel rendabeler, ik zou dan een laf team als dat van buurs een hogere verwachtingswaarde geven.

Ben ik ook wel met je eens. Als je dit doorrekent, kun je nooit heel rendabel uitkomen.
Maar neem je dan ook mee dat er weinig echt interessante alternatieven waren?
Ik zag er dus heel weinig, vandaar mijn makkelijke keuze. Hopelijk valt het weer goed.

Niet (per se) om mijn gelijk te halen, maar dit bedoelde ik dus exact te zeggen. Jij neemt in de plaats van Nadal 3 in mijn ogen onzeker alternatieven: Simon, Berdych en Gulbis. Die liggen er nu allemaal uit voor 0 punten. Daarom koos ik dus liever voor een soort van zekere finalist in Nadal, ook al was ie daar eigenlijk te duur voor, maar de alternatieven waren er in mijn ogen gewoon niet.
Of je moest inderdaad een team van 20 man nemen.

Oei. Ik moet deze week maar heel erg mijn mond houden.... Wat een beroerde alternatieven.... Pijnlijke week gaat dit worden.

Ik hoop voor je dat Nadal het waar kan maken en het toernooi wint, maar hij doet het nu al beter dan mijn alternatieven, maar als hij geen finale haalt zijn er nog wel genoeg andere alternatieven die het beter hadden gedaan.

Kan me nog herinneren dat ik je in de week van Basel heb afgefikt op voorhand omdat je Federer nam en toen won je de week SmileSmile
Reply
#69
Je moet nooit je mond houden, discussie blijft goed.
Finale is inmiddels genoeg om een goede week te hebben, aangezien ik nauwelijks mustpicks mis. Maar winst zou leuk zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#70
Kukushkin stond 5/1 voor. Jammer! Kom op, pak die Duitser.
Lekker Coric. Eerste set binnen..
Reply
#71
W/O voor Bellucci. Lucky Adje en Stille Idontgetit
Reply
#72
Chardy en Becker live gebet na verlies eerste set, gezien deze buursweek.
Reply
#73
Prima Murray, Bellucci en Coric. Nu Dolgo en Kuku nog.

(23-10-2014, 03:51 PM)_Tampie Wrote: Chardy en Becker live gebet na verlies eerste set, gezien deze buursweek.

Goed gezien. En mensen maar lachen als ik het steeds roep. Die jongen is geboren voor het geluk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#74
(23-10-2014, 03:51 PM)_Tampie Wrote: Chardy en Becker live gebet na verlies eerste set, gezien deze buursweek.

Goed gedaan Tongue
Reply
#75
Bij Buurs vliegen Pospisil, de Schepper, Young en Verdasco er vandaag nog uit...
Reply
#76
Stond Becker nu echt 7-6 4-1 achter? Hahahaha!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#77
Ja echt balen...ik telde kukushkin al.
Stond er goed voor in dat kwart en nu ook nog Karlovic op achterstand.
Drama week.
Reply
#78
Damn, die close potjes vallen wel allemaal verkeerd vandaag.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#79
Pfieuw, dankje Boem Boem Ivo
Reply
#80
Financieel wel aardig zo'n buursweek.
Reply
#81
Hoeveel heb je gewonnen? Big Grin
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#82
Kleine bets, een goede 4 tientjes winst.
Reply
#83
Beter wint Murray hier wel even van Anderson. Anders pakt André's Ferrer 500 punten ipv 180.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#84
In een André jaar weet je maar nooit...
Come on Andy!
Basel, schaam je als organisatie.
Ik zie Goffin dit echt winnen.
Reply
#85
Wat is er aan de hand in Basel?
Reply
#86
Weer lichtuitval.
Reply
#87
Lekker moment ook. Goffin op *5-4 30-40.

Daar gaan ze weer. Ace please.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#88
En met een DF levert ie de break in.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#89
Goed bezig Rafa....
Verliest eerste set met 6-2, 1 winner, 19 onnodige foutenIdontgetit
Reply
#90
Hij is niet fit

Heeft zich al afgemeld voor volgende week
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: