The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




NBA 2015
#1
Wel mensen... brand los! de NBA staat weer op het punt van beginnen. Wie staan er begin juni 2015 in de finale? Smile
Reply
#2
LeBron terug bij de Cavs, dus de Heat zullen niet meer zo dominant zijn. Hebben ook redelijk vaak verloren in pre-season. Pacers gaan ook terugvallen. Ik ga voor een Nets-Warriors final.
Reply
#3
Finale wordt San Antonio-Chicago. De Bulls hebben Rose weer terug en hebben Gasol er nu bij. Die gaan echt vlammen. Bij Zweeler is een spelletje waarbij je 10 teams kan kopen. Best leuk.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#4
Ik speel NBA fantasy met een groep van 16 man.

Finale word Cavs - Blazers
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#5
jammer dat er op forum verder totaal geen interesse is in de NBA. Anders had ik wel een leuk spelletje georganiseerd.

Komende nacht gaat het weer los!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#6
Ben best geïnteresseerd, maar weet er niet veel over. Kijk regelmatig de samenvattingen, maar zijn zoveel wedstrijden dat ik niet alles zie. Veel spelers zijn dan ook onbekend voor me.
Reply
#7
(28-10-2014, 02:44 PM)Stille Wrote: jammer dat er op forum verder totaal geen interesse is in de NBA. Anders had ik wel een leuk spelletje georganiseerd.

Komende nacht gaat het weer los!

Jazeker. Ik sluit me bij je aan wat de finale betreft, Chicago is met een fitte Rose de favorite in het oosten, San Antonio is altijd favoriet in het westen zolang Parker, Duncan, Ginobli nog fit zijn. Al ben ik absoluut geen liefhebber van San Antonio.

Vannacht komt mijn ploegje voor het eerst in actie, Phoenix Suns Smile
Reply
#8
(29-10-2014, 10:06 AM)NickHop27 Wrote:
(28-10-2014, 02:44 PM)Stille Wrote: jammer dat er op forum verder totaal geen interesse is in de NBA. Anders had ik wel een leuk spelletje georganiseerd.

Komende nacht gaat het weer los!

Jazeker. Ik sluit me bij je aan wat de finale betreft, Chicago is met een fitte Rose de favorite in het oosten, San Antonio is altijd favoriet in het westen zolang Parker, Duncan, Ginobli nog fit zijn. Al ben ik absoluut geen liefhebber van San Antonio.

Vannacht komt mijn ploegje voor het eerst in actie, Phoenix Suns Smile

Geef ze een goede kans vannacht Big Grin Hawks ook in actie, uit tegen de Raptors, wordt pittig.
Reply
#9
Mijn Pacers gaan na jarenlang meedoen om het hoogste dit jaar door de ondergrens. Straks de 1e wedstrijd tegen de nog zwakkere Sixers. De starting five van de Pacers waren vorig jaar goed voor 33,5 punt per wedstrijd. Voorlopig nog zonder Hill en West. Ik denk max 30 overwinningen dit jaar en voorbereiden op het volgende jaar wanneer er heel veel gaat veranderen.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#10
Pacers een keurige overwinning! Heat ook zonder LeBron niet slecht. Bosh en Wade stonden er allebei en zorgen voor een prima overwinning.
Reply
#11
(29-10-2014, 01:26 PM)Atlanta Wrote:
(29-10-2014, 10:06 AM)NickHop27 Wrote:
(28-10-2014, 02:44 PM)Stille Wrote: jammer dat er op forum verder totaal geen interesse is in de NBA. Anders had ik wel een leuk spelletje georganiseerd.

Komende nacht gaat het weer los!

Jazeker. Ik sluit me bij je aan wat de finale betreft, Chicago is met een fitte Rose de favorite in het oosten, San Antonio is altijd favoriet in het westen zolang Parker, Duncan, Ginobli nog fit zijn. Al ben ik absoluut geen liefhebber van San Antonio.

Vannacht komt mijn ploegje voor het eerst in actie, Phoenix Suns Smile

Geef ze een goede kans vannacht Big Grin Hawks ook in actie, uit tegen de Raptors, wordt pittig.

Het had me erg verbaasd als Atlanta niet voor de Hawks zou zijn geweest! Wink
Reply
#12
(29-10-2014, 10:46 PM)Stille Wrote: Mijn Pacers gaan na jarenlang meedoen om het hoogste dit jaar door de ondergrens. Straks de 1e wedstrijd tegen de nog zwakkere Sixers. De starting five van de Pacers waren vorig jaar goed voor 33,5 punt per wedstrijd. Voorlopig nog zonder Hill en West. Ik denk max 30 overwinningen dit jaar en voorbereiden op het volgende jaar wanneer er heel veel gaat veranderen.

Pacers winnen minimaal 40 wedstrijden, team is prima als binnenkort George, Hill en West terug zijn. Zeker voor het oosten is 40 overwinningen vaak voldoende gebleken om de playoffs te halen. Voorlopig staan ze in ieder geval 1-0, net als mijn Phoenix Suns.
Reply
#13
George speelt sowieso dit seizoen niet. Teams in het Oosten zijn wel steeds sterker aan het worden.

Maar goed : hoeveel overwinning gaan de sixers in 82 wedstrijden halen? Ik zeg 15
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#14
(30-10-2014, 12:08 PM)Stille Wrote: George speelt sowieso dit seizoen niet. Teams in het Oosten zijn wel steeds sterker aan het worden.

Maar goed : hoeveel overwinning gaan de sixers in 82 wedstrijden halen? Ik zeg 15

Misschien slechts 10 zeges... Ze spelen 4x tegen bijna alle ploegen uit het Oosten en 2x tegen de ploegen uit het Westen. Het Westen heeft slechts enkele mindere Goden, maar winst daarop is niet eens zeker. Het Oosten is nu sterker dan vorig jaar o.a. door Cleveland en Charlotte. Dus ik wens Philly Town succes om jouw 15 zeges te halen.
Zouden de LA Lakers de 20 zeges halen? Wink
Reply
#15
Ja die beginnen ook weer lekker. Ik heb een hekel aan die club. Altijd maar dat gehypte gedoe rondom hen. Al die mensen met petjes terwijl ze alleen Kobe kennen.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#16
(30-10-2014, 01:21 PM)Stille Wrote: Ja die beginnen ook weer lekker. Ik heb een hekel aan die club. Altijd maar dat gehypte gedoe rondom hen. Al die mensen met petjes terwijl ze alleen Kobe kennen.

Ik ben ook geen Lakers fan. Al heb ik wel respect voor het publiek gekregen. Het zit daar ondanks 2 slechte seizoenen nog steeds vol. Had ik niet verwacht, want mensen uit Los Angeles lijken me niet bepaald solidair.
Reply
#17
Cleveland Cavaliers, volgens ESPN en goksites de titelfavoriet, verliest thuis van de NY Knicks bij terugkeer van LeBron James. Dat vind ik nou leuk! Smile
Reply
#18
(30-10-2014, 05:14 PM)NickHop27 Wrote:
(30-10-2014, 01:21 PM)Stille Wrote: Ja die beginnen ook weer lekker. Ik heb een hekel aan die club. Altijd maar dat gehypte gedoe rondom hen. Al die mensen met petjes terwijl ze alleen Kobe kennen.

Ik ben ook geen Lakers fan. Al heb ik wel respect voor het publiek gekregen. Het zit daar ondanks 2 slechte seizoenen nog steeds vol. Had ik niet verwacht, want mensen uit Los Angeles lijken me niet bepaald solidair.

is bij de Knicks ook, mede door toeristen. Maar het zijn steden met miljoenen inwoners dus er zijn er altijd wel 20.000 te vinden die gaan. Komende nacht Clippers-Lakers. Monsterscore?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#19
Tuurlijk Miami! Terwijl iedereen in het oosten al een keer verloor, blijft de Heat nog ongeslagen. Na drie wedstrijden zegt dat natuurlijk nog weinig, maar het begin is beter dan gedacht.
Reply
#20
Rik Smits deed het ontzettend goed afgelopen wedstrijd voor de Pacers.
Reply
#21
(31-10-2014, 10:53 AM)Stille Wrote:
(30-10-2014, 05:14 PM)NickHop27 Wrote:
(30-10-2014, 01:21 PM)Stille Wrote: Ja die beginnen ook weer lekker. Ik heb een hekel aan die club. Altijd maar dat gehypte gedoe rondom hen. Al die mensen met petjes terwijl ze alleen Kobe kennen.

Ik ben ook geen Lakers fan. Al heb ik wel respect voor het publiek gekregen. Het zit daar ondanks 2 slechte seizoenen nog steeds vol. Had ik niet verwacht, want mensen uit Los Angeles lijken me niet bepaald solidair.

is bij de Knicks ook, mede door toeristen. Maar het zijn steden met miljoenen inwoners dus er zijn er altijd wel 20.000 te vinden die gaan. Komende nacht Clippers-Lakers. Monsterscore?

Daar heb je een punt! Het werd geen blow-out, Lakers gaven de voorsprong weg!

(03-11-2014, 10:12 AM)DaanvL Wrote: Tuurlijk Miami! Terwijl iedereen in het oosten al een keer verloor, blijft de Heat nog ongeslagen. Na drie wedstrijden zegt dat natuurlijk nog weinig, maar het begin is beter dan gedacht.

3-0 is een leuke start, maar thuis tegen Washington en Toronto mag je een zege verwachten. Over Philadephia uit wil ik niet eens woorden vuil maken Wink
Reply
#22
Miami is dark horse en was een koopje in het Zweeler spel. Staan bij meeste bookies rond plek 5-6 in het Oosten. Als Wade, Bosh en Deng draaien dan is het moeilijk om ze te verslaan.

Scholten : Wink
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#23
Vooral Bosh begint stukken beter dan verwacht, lijkt het gat wat James heeft achtergelaten te willen opvullen door een stapje extra te doen.
Reply
#24
De Kings zijn lekker bezig zeg! Was vroeger echt fan van hun toen ze Mike Bibby nog hadden. Wat een held was dat
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#25
(04-11-2014, 10:41 AM)Stille Wrote: De Kings zijn lekker bezig zeg! Was vroeger echt fan van hun toen ze Mike Bibby nog hadden. Wat een held was dat

Back-to-back overwinningen bij de Clippers en Nuggets! Indrukwekkend!

Phoenix wint ook bij LA Lakers! 3-1 in de eerste week, tevreden!
Lakers 0-5, die gaan voor de 1e draft pick volgend jaar? Smile
Houston zeer sterk begonnen met 5-0, waarvan 4 uitwedstrijden.
Reply
#26
Knap van Houston inderdaad! Wonnen het van de Heat vooral op de driepunters. Ging toch redelijk gelijk op in de eerste twee. Harden was met vlagen echt steengoed. Kobe maakt 39 punten, maar de Lakers gaan inderdaad echt dramatisch.
Reply
#27
(05-11-2014, 03:41 PM)DaanvL Wrote: Knap van Houston inderdaad! Wonnen het van de Heat vooral op de driepunters. Ging toch redelijk gelijk op in de eerste twee. Harden was met vlagen echt steengoed. Kobe maakt 39 punten, maar de Lakers gaan inderdaad echt dramatisch.

Kobe schoot ook 37 keer, bijna de helft van LA's totaal! Veelzeggend! Zal ook nooit veranderen...
Cleveland verliest nu ook al bij Utah. Helaas Phoenix ook vrij matig tegen Memphis.
Reply
#28
Lakers winnen van Toronto, daar kijk ik raar van op :-)
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#29
We zijn inmiddels halfweg het reguliere seizoen, en de Hawks gaan echt geweldig! Ook Golden State speelt erg overtuigend.
Reply
#30
Jazeker! Ben ook redelijk tevreden over Phoenix.
Heb de indruk dat Atlanta zomaar de NBA kan winnen dit seizoen, de wedkantoren willen er alleen nog niet aan.
Die blijven 'veilig' kiezen voor San Antonio, Cleveland en Chicago.
Reply


Forum Jump: