The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Parijs TMS
#1
Het zal jullie niet zijn ontgaan dat de database open is. Ook de q's zijn zojuist toegevoegd. Succes met de teams!
Reply
#2
Als er nu eens niet al te veel mustpicks ontstaan vandaag. Er moet veel te kiezen zijn om nog eens flink te forceren.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#3
Aan de deadline kan het niet liggen Wink
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#4
Buurs : gewoon met zweeler mee doen. Gewoon deadline voor de 1e wedstrijd :-)
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#5
80% van de 1e ronde partijen wordt vandaag afgewerkt, zoals gebruikelijk in Parijs.
Die must picks gaan dus vast wel ontstaan.
Reply
#6
Dan heb je 5000 of 6000 besteed.
Blijft genoeg te kiezen over.
Reply
#7
Er is wel ruimte om verschil te maken.
Reply
#8
Ik vind het inderdaad wel lastig.
Die strijd om de laatste plekken voor Londen maakt het zeer interessant.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#9
De vraag is inderdaad wie er gaan tanken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#10
Kan er wel een paar noemen, maar doe ik na de deadline wel.
Valt toch wel mee hoe lastig het is. Raonic eruit en klaar is kees.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#11
Mooi dat je nu vooraf zaken gaat aangeven ad. Ben benieuwd. Smoking
Probleem is dat ik wat probeer te forceren. En dat moet voornamelijk met grote jongens en die hebben allen een grote kans om te tanken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#12
Dat doe ik elke week na de deadline, moet je beter lezen.
Ik kan wel wat namen noemen die je kunt nemen als je moet forceren: Raonic, Tsonga.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#13
Lastig... erg lastig. Nummer 1 positie staat ook op het spel.
Reply
#14
Hmm, toch maar een grote jongen erbij door dit gesprek. Hopelijk bedankt, cc...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#15
(27-10-2014, 10:45 PM)Ad Wim Wrote: Hmm, toch maar een grote jongen erbij door dit gesprek. Hopelijk bedankt, cc...

Dat geldt voor managers die nog wat moeten forceren ad.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#16
Wat een week gaat dit worden.
Ik kan nog eerste worden, maar ook echt zevende!
Reply
#17
Het minste vertrouwen heb ik in Wawrinka, Nishikori en Murray. Die daarom niet genomen, ik denk dat ze allemaal in de R16 eruit liggen.

Djoko en Federer zijn te link, vooral van Djoko vrees ik een tank omdat hij vertrouwt op zijn prestatie in de WTF om zijn nummer 1 positie zeker te stellen. Als hij eruit is, dan zie ik Federer ook nog wel in staat om mee te tanken, dus durf hem ook niet. Raonic en Ferrer wilde ik graag, maar ben toch gegaan voor Berdych, Tsonga en Dimitrov als grote namen. Ik denk ook dat die 3 mijn troeven zullen zijn want van de kleine jongens daarnaast verwacht ik dat ze veel gekozen zijn. Dimitrov zal wel de grootste troef zijn.

Bennetau had ik nog graag gehad maar die paste niet en kan ook eigenlijk niet bij Dimitrov.
Reply
#18
Alles op de verrassingen!

1e of 8e na deze week
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#19
Mooie verschillen, Dimi inderdaad troef maar dus ook degene die in 1 klap mijn week kan verneuken.

andre met Murray en Nishi, riskant.

buurs jij kan heel makkelijk gewoon 4e blijven met je grote team Smile
Reply
#20
Ik gok volledig op een vroege uitschakeling van Djoko, vanwege zijn vaderschap van vorige week.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#21
Wordt een hele mooie week.
Reply
#22
Ferrer troefBig Grin
Afgelopen twee jaar in de finale gestaan.
Reply
#23
Topweek! Vamps Beest. Altijd goed hier!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#24
Oke, tanks: Murray, Federer, Djokovic.

Dimitrov weinig in de top, terwijl die zo qf staat met kans op meer.
Verder heb ik redelijk standaard volgens mij, geen gekke dingen.

(27-10-2014, 11:05 PM)centre court Wrote: Topweek! Vamps Beest. Altijd goed hier!

Jij was toch zo overtuigd van Goffin, dan pakt ie een vermoeid beest toch wel?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#25
(27-10-2014, 11:05 PM)Ad Wim Wrote: Oke, tanks: Murray, Federer, Djokovic.

Dimitrov weinig in de top, terwijl die zo qf staat met kans op meer.
Verder heb ik redelijk standaard volgens mij, geen gekke dingen.

(27-10-2014, 11:05 PM)centre court Wrote: Topweek! Vamps Beest. Altijd goed hier!

Jij was toch zo overtuigd van Goffin, dan pakt ie een vermoeid beest toch wel?

Alleen eens met Murray, die gaat er in R2 af tegen Benneteau. Oneens met Djoko en Fed. Djoko heeft sinds Shanghai geen toernooi meer gespeeld en zal vechten voor zijn nummer 1 positie. Fed heeft vorige week geen bijzonder zware week gehad (blijft indoortennis) en zal ook een goed resultaat nodig hebben voor de YE no. 1.
Reply
#26
Als enige in de top 10 met Dimi. Logisch ook wel, is een lastig deel en Dimi speelt kut.
Reply
#27
(27-10-2014, 10:59 PM)_Tampie Wrote: Het minste vertrouwen heb ik in Wawrinka, Nishikori en Murray. Die daarom niet genomen, ik denk dat ze allemaal in de R16 eruit liggen.

Djoko en Federer zijn te link, vooral van Djoko vrees ik een tank omdat hij vertrouwt op zijn prestatie in de WTF om zijn nummer 1 positie zeker te stellen. Als hij eruit is, dan zie ik Federer ook nog wel in staat om mee te tanken, dus durf hem ook niet. Raonic en Ferrer wilde ik graag, maar ben toch gegaan voor Berdych, Tsonga en Dimitrov als grote namen. Ik denk ook dat die 3 mijn troeven zullen zijn want van de kleine jongens daarnaast verwacht ik dat ze veel gekozen zijn. Dimitrov zal wel de grootste troef zijn.

Bennetau had ik nog graag gehad maar die paste niet en kan ook eigenlijk niet bij Dimitrov.

Grotendeels met je eens, maar waarom geen vertrouwen in Kei? Flink in vorm, hij moet nog een paar punten halen, weinig gespeeld en prima loting. Van Tsonga moeten we nog zien hoe fit ie is.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#28
Murray zou me echt verbazen als die niet tankt.
Hij heeft met wc's zijn plek nu zeker gesteld voor London waar hij heel graag bij wilde zijn.
Nu is het zover en zal hij zeker fit willen zijn. Tank dus, vermoedelijk al tegen Lu ( Wink ).
Reply
#29
(27-10-2014, 11:11 PM)Atlanta Wrote:
(27-10-2014, 11:05 PM)Ad Wim Wrote: Oke, tanks: Murray, Federer, Djokovic.

Dimitrov weinig in de top, terwijl die zo qf staat met kans op meer.
Verder heb ik redelijk standaard volgens mij, geen gekke dingen.

(27-10-2014, 11:05 PM)centre court Wrote: Topweek! Vamps Beest. Altijd goed hier!

Jij was toch zo overtuigd van Goffin, dan pakt ie een vermoeid beest toch wel?

Alleen eens met Murray, die gaat er in R2 af tegen Benneteau. Oneens met Djoko en Fed. Djoko heeft sinds Shanghai geen toernooi meer gespeeld en zal vechten voor zijn nummer 1 positie. Fed heeft vorige week geen bijzonder zware week gehad (blijft indoortennis) en zal ook een goed resultaat nodig hebben voor de YE no. 1.

Djoko is echt net vader he en Federer heeft best veel gespeeld, en kwakkelde al een beetje. Die zal de focus op Londen hebben. Zal nog wel qf halen, maar dan verliezen denk ik.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#30
Nishi zie ik ook niet meer dan 2 potjes spelen. Eraf tegen Tsonga.

Ben het aardig met Ad eens.

Ik denk dat Djoko Kohl nog wel pakt en dan van Isner verliest. Dimi def. Benneteau.
Goffin def. Simon en Tsonga def. Nishi.
Berdych def. Querrey en Thiem def. Anderson
Gasquet def. Sock en Federer def. Karlo.
Reply


Forum Jump: