The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




WTF 2014
#61
Het gekke doet zich nu voor dat het kan dat Murray wint van Federer en toch uitgeschakeld is, maar ook dat hij verliest van Federer en toch door is.
Vanwege het slechte gamegemiddelde van Raonic en omdat het onwaarschijnlijk is dat hij heel dik wint van Nishikori, gaat het vooral tussen Murray en Nishikori om plaats 2.
Winnen ze of verliezen ze allebei met 2-0, dan heeft op dit moment Murray een klein gamevoordeel (21-20 t.o.v. 17-20), winnen of verliezen ze allebei met 2-1 dan gaat Nishikori door vanwege het onderlinge resultaat.
Reply
#62
Murray verliest gewoon van Fed en Nishi wint van Raonic en dan is het klaar voor Andy.
Reply
#63
Halve finales worden Djoko-Nishi en Federer-Wawrinka.
Finale Djokovic-Federer.
Winnaar Djokovic.

Zo, hoeven we ook niet meer te kijken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#64
Nou, die finale ga ik zeker kijken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#65
Die Cilic heeft het ook niet deze week.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#66
Ook niet verrassend. Maand niet gespeeld en eigenlijk sinds de US Open niet echt meer gepresteerd.
Zonde dat Berdych zijn kansen vergooid heeft tegen Wawrinka.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#67
Djoko pakt 12 vd laatste 13 games tegen waw. Publiek daar wordt niet echt verwend of je moet zeggen dat ze zich gelukkig mogen prijzen dat ze een buitenaardse Djoko hebben gezien.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#68
Het singletoernooi kan wel wat spanning van het dubbeltoernooi gebruiken... en misschien ook wel wat niveau (in de breedte) !
Reply
#69
Raonic speelt niet. Dan mag Ferrer Nishi wel
pakken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#70
Man man word ik genaaid zeg. Veel lastiger nu voor Kei.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#71
Als Cilic nu ook nog even opgeeft kan López morgen mooi nog even 200 punten pakken tegen waw.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#72
Kei staat nu op 4 punten en saldo 4-3. Als Murray met 2-0 in sets van Federer wint zijn zowel Andy als Roger door. Dan hebben ze beiden 4 punten en 4-2 saldo. Zal wel weer zo zijn....
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#73
Dan moet Roger op basis van onderling resultaat tegen Djoko aantreden, dat zal hij willen voorkomen.
Reply
#74
Nid dat Federer wint.

Stille jaar Wink
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#75
Volgens mij zijn de punten van Federer en Nishikori uit de stand weggevallen.
Was trouwens weer een sterk staaltje van Federer, wat een koning is het toch.
Reply
#76
Klopt andre, ik heb het zojuist hersteld.
Reply
#77
Jammer, 2 punten af van een double bagel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#78
Bij deze kan ik dus wederom Ad belachelijk maken. Maar verkondigen dat het een eitje is om boven Stille te eindigen en dat je daar geen moeite voor hoef te doen.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA AD LOSER !!!!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#79
Hakkuh
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#80
Het kan een mooie finale worden. Wel NID dat Djoko die wint, overigens.
Reply
#81
Dat denk ik ook en dan zak ik 3 plekken. Hup Federer dan maar
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#82
Op basis waarvan? Beiden in supervorm, dan geef ik Federer op deze baan toch echt wel een goede kans.
En hij won de laatste ontmoeting. Ik denk 55-45 Djokovic. Maar hoop vooral op een mooie finale.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#83
Ze hebben samen 22 games verloren in 12 sets. Raonic was nog de meest serieuze tegenstander met een tiebreakset.
Zo gauw Cilic en Wawrinka aan hun partij beginnen, is Berdych uitgeschakeld. Wawrinka moet 3 games winnen om zich te plaatsen. Als hij die niet haalt, plaats Cilic zich.
Berdych plaatst zich alleen als Wawrinka zich terugtrekt.
Reply
#84
djoko iets te gemakzuchtig na set en een break voor, nu set voor en 3-5
Reply
#85
Klasse Djoko. Nou morgen nog graag.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#86
Mooi, het is beslist. Achteraf gezien was de overwinning van Wawrinka op Berdych de sleutel, nu mag Federer gerust winnen.
Centre Court wordt gedeeld tweede als Djokovic wint van Federer.
Reply
#87
Ondertussen is het erg spannend bij Federer-Wawrinka, met Wawrinka die voor de wedstrijd geserveerd heeft. Nu 6-*5 Federer.
Reply
#88
en 3 mp's heeft gehad
Reply
#89
Helaas, Wawrinka verliest. Nu 20e geworden ipv 12e bij finale Wawrinka. Het zat dit jaar niet mee, laten we het daar maar op houden. Volgend jaar nieuwe kansen. Ik reken er op dat ik dan gewoon weer in de top meedoe Cool
Reply
#90
Poeh, Wawrinka had hem wel op z'n racket.
Die krijgt een flinke knauw zo, lekker met de DC-finale volgende week.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: