The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Forum Wielerpool 2015
#61
Porte doet het weer prima! Overtuigende overwinning in de klimtijdrit en daardoor eindwinnaar.
Reply
#62
Porte moet zich maar eens vooraan laten zien in een grote ronde, dan praten we verder. 
Reply
#63
Nou voorlopig al een bak met punten (198) binnen voor hem! Verwacht hem in de Giro toch ook zeker wel top 5, maar toch ook vaak teleurgesteld inderdaad in die grote rondes.
Kei Nishikori





Reply
#64
De tussenstand na Parijs-Nice en de Tirreno:

Kooltje 1442
Haggie 1420
Muilie 1363
Daan 945
Scholten 817
CC 441

Op naar zondag, La Primavera. De koers waar we altijd veel te vroeg voor klaar gaan zitten..
Reply
#65
Maak er maar muilie van
Reply
#66
Haha excuus!
Reply
#67
CC pakt wat punten met Matthews in MS...verder doet het volgens mij weinig met de stand
Kei Nishikori





Reply
#68
Haggie pakt de hoofdprijs met Degenkolb en ook Sagan (CC, Scholten, Muilie en Daan) en Gallopin (CC) zorgen voor punten. 

Haggie 1620

Muilie 1483
Kooltje 1442
Daan 1065
Scholten 937
CC 871
Reply
#69
Grote verschillen al, tijd om punten te pakken. Heb het niet zo slim aangepakt zie ik al. Mijn Keukeleire gaat vanmiddag vlammen in Dwars door Vlaanderen, maar dat telt niet mee. Verder moet ik het vooral van het grote rondewerk hebben. 

Hoe is het nou met die Henao? Nog steeds in de lappenmand volgens mij, had hem wel eerder terugverwacht. 
Reply
#70
Ik had hem ook al terug verwacht, maar als het goed is maakt hij vandaag zijn rentree in Italië. Ronde van Coppi en Bartali!
Reply
#71
Henao is gestart vandaag en is gewoon in het pak binnengekomen. Als ik het goed begrijp gaat hij nog wel voor de Ardennenklassiekers, maar ik ga er niet echt vanuit dat hij daar serieus mee gaat doen om de knikkers. Giro lijkt uitgesloten, maar Tour of Vuelta zijn mogelijk.
Reply
#72
Mooi, ben heel benieuwd. 
Reply
#73
Haggie pakt de volle mep met E3 Harelbeke. Thomas!!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#74
wanneer komt de nieuwe tussenstand??
Reply
#75
Hopelijk weet Henao zijn mooie positie vast te houden! 
Kei Nishikori





Reply
#76
Henao   Icon_mrgreen
Reply
#77
Haggie 2664
Muilie 2381
Kooltje 2282
Daan 2278
Scholten 1604
CC 1169
Reply
#78
De gasten met Degenkolb gaan zo wel erg hard. Prima keus natuurlijk! Ik stunt met Keukeleire.
Reply
#79
Ik meen dat Kooltje en ik een ontzettende bak aan punten hebben verdiend met Henao. 
Reply
#80
(27-04-2015, 01:19 PM)Scholten! Wrote: Ik meen dat Kooltje en ik een ontzettende bak aan punten hebben verdiend met Henao. 

Paar puntjes net zoals Porte.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#81
Met Valverde, Rodriguez en Henao maakt Kooltje een mooie slag.

Kooltje 4260
Daan 3030
Scholten 3006
Muilie 2911
Haggie 2870
CC 2277
Reply
#82
Top!

Zal deze week in Romandie weer wat inleveren, omdat eigenlijk alleen Uran en Frank daar rijden voor mij. 

Hopelijk kan Gesink al wat betekenen, want het is wel armoede troef bij Team Lotto Jumbo. 
Kei Nishikori





Reply
#83
(28-04-2015, 08:21 AM)Haggie Wrote:
(27-04-2015, 01:19 PM)Scholten! Wrote: Ik meen dat Kooltje en ik een ontzettende bak aan punten hebben verdiend met Henao. 

Paar puntjes net zoals Porte.


Veel meer Haggie, veel meer. Zie stand. Henao zit in een andere categorie he. 
Reply
#84
Leuk spel om te volgen zo zonder tussenstand! Laatste stand is van ongeveer 7 weken geleden!
Heb je het te druk Daan? Je reageert ook al niet op mijn mails om je team bij mij te betalen  Angry
Reply
#85
Inderdaad jammer...
Kei Nishikori





Reply
#86
Het is wat lang geleden ja, maar zo'n goede organisator als jou heb ik ook nog nooit meegemaakt Muilie  Cool Hulde. 

Daan zal voor de Tour vast wel even de stand van zaken weergeven. 
Reply
#87
Teams voor deze tour:
Daan: Contador, Rodriquez, Sagan, Vanmarcke, Van Avermaet, Porte, Gesink, Konig
Muilie: Contador, Rodriquez, Sagan, Dumoulin, Barquil, Cavendish, Malori, Chavanel
Kooltje: Valverde, Rodriquez, Kwiatkowski, Uran, Van Garderen, Porte, Gesink, Malori, Kruiswijk, Frank
Scholten: Contador, Sagan, Kwiatkowski, Van Avermaet, Pinot, Dumoulin, Barguil, Cavendish, Fuglsang, Konig, Frank
CC: Valverde, Rodriquez, Sagan, Uran, Gallopin, Barguil, Cavendish, Matthews, Anacona, De Gendt, Konig
Haggie: Nibali, Degenkolb, Thomas, Uran, Cavendish, Demare, Porte, Poels, Roche, Pozzato, De Gendt, Chavanel
Kei Nishikori





Reply
#88
Laatste tussenstand is van 28 april, pff. Als je een betaald spel organiseert hoort daar ook een verplichting bij om geregeld tussenstanden te publiceren.
Nu weet ik dat Daan het niet zo nauw neemt met betalingsverplichtingen als zijn team niet zo goed gaat, maar dit slaat nergens op  Angry

Bij deze trek ik me terug uit de poule en wens ik iedereen veel plezier en succes met het spel en het wielrennen.

Fijn weekend, Muilie
Reply
#89
Ik begrijp je volledig Muilie...
Kei Nishikori





Reply
#90
Hier moet nog uitbetaald worden....
Kei Nishikori





Reply


Forum Jump: