The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Rotterdam / Sao Paolo / Memphis
#31
de week begint goed. Angry  Angry Angry Angry
Reply
#32
Nou, CC en Ad al acht minuten na de deadline een mannetje kwijt, dat moet een record zijn.
Reply
#33
Berdych ipv de meerderheid met Murray. Net als Australië. Toen ging het niet goed. Nu wel. Murray gaat er niet voor deze week denk ik. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#34
(09-02-2015, 11:02 PM)centre court Wrote: Dit is het snelste dieptepunt na een deadline. Ik besluit 21.58 om Vesely te nemen aangezien ie op 5-4 voor de wedstrijd serveert. Exact om 22 uur breakt cuevas terug. 


En 22.08 uur is het 7-5 voor Vesely. Hoe dan?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#35
Vesely  FU Nu zal Cuevas het toernooi wel winnen daar......
Reply
#36
Roffa vorige week Brown en nu Vesely. Dat is wel erg pech
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#37
Had Vesely er heel snel afgehaald en nu Delbonis genomen. Is toch de titelverdediger maar raakt de laatste tijd geen bal meer.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#38
Zo'n Klooster, nota bene de koploper, heeft gewoon cuevas. Heb je dan heel veel geluk? Ben je dan een prutser? Of beide?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#39
(09-02-2015, 11:11 PM)Stille Wrote: Had Vesely er heel snel afgehaald en nu Delbonis genomen. Is toch de titelverdediger maar raakt de laatste tijd geen bal meer.

Tegen Kyrgios speelde hij anders best redelijk. Ben trouwens ook voor Delbonis gegaan.
Reply
#40
(09-02-2015, 11:13 PM)centre court Wrote: Zo'n Klooster, nota bene de koploper, heeft gewoon cuevas. Heb je dan heel veel geluk? Ben je dan een prutser? Of beide?

Aangezien ik zelf 248e sta, vind ik het een knappe keuze! Maar die zal wel snel een paar plaatsen zakken met Monfils en Murray. Snap niet wat iedereen met Murray doet, maar daarentegen sta ik ook op pagina 10 dus..
Reply
#41
Haha, nekt het me ook nog dat ik even 5 min online ben...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#42
Wel grappig: liefst 9 lefties in main draw Sao Paulo. Voor afmelding Lopez zelfs 10.
Reply
#43
Lekker is dat, Kudla en Kokkinakis tegen elkaar. Heb beide.
Reply
#44
(09-02-2015, 11:09 PM)centre court Wrote:
(09-02-2015, 11:02 PM)centre court Wrote: Dit is het snelste dieptepunt na een deadline. Ik besluit 21.58 om Vesely te nemen aangezien ie op 5-4 voor de wedstrijd serveert. Exact om 22 uur breakt cuevas terug. 


En 22.08 uur is het 7-5 voor Vesely. Hoe dan?

Ouch, dit kan een dure worden.

Ik keek toevallig even om 21:55 toen ik in de kroeg stond of Cuevas al gewonnen had.
Toen stond het *5-4 30-40 voor Vesely. Ik zei tegen mezelf, als ie breakt houd ik Cuevas, anders neem ik Vesely.
En toen werd het douche en wisselde ik. En toen heb ik ook nog ERV genomen ipv Kokkinakis, omdat ik wat meer geld over hield.
Achteraf gezien had ik waarschijnlijk beter heel iemand anders kunnen nemen. Delbonis of Almagro of Monaco, maar ja, ik had 1 minuut.

Cuevas zie ik nu in de SF staan, en best als grote favoriet voor de titel. Maar ja, houd je zo iemand als ie twee punten van verlies is?

Ach ja, vorige week had ik geluk direct na de deadline, nu pech.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#45
Verder ben ik voor Wawrinka gegaan ipv een aantal halve jongens als Seppi, Johnson, Almagro en qualis.
Zie Wawrinka toch wel de finale halen, en Seppi zal wel moe zijn en de rest was best onzeker.
Maar missen van Seppi vond ik wel moeilijk, hopelijk heeft Haase een keer z'n dag, het is toch Nederland...

Afzeggen van Lopez heb ik dus ook gemist, dan had ik wel graag Monaco willen hebben.
Hopelijk gaat Thiemo door waar ie mee bezig was, maakt ie een aardige kans.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#46
Gokje Goffin wordt gelijk afgestraft.. Almagro for the win in Sao Paulo!
Reply
#47
Vond ik ook een interessante optie, maar denk dat het nog te vroeg is daarvoor.
Cuevas is zeker beter en als Robredo weer fit is...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#48
(09-02-2015, 11:08 PM)centre court Wrote: Berdych ipv de meerderheid met Murray. Net als Australië. Toen ging het niet goed. Nu wel. Murray gaat er niet voor deze week denk ik. 

De top denkt daar anders over. Had Raonic eigenlijk wel verwacht bij je.
Geen Mayer en Fognini ook riskant imo.
Young wel goed gezien trouwens.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#49
Young was underdog bij de bookies maar ik vond Mannarino echt dramatisch slecht tegen Sijsling. Incl lange reis naar USA leek me dat een vrij zekere overwinning van Young. Ging nog lastig zat trouwens. Young was ook slecht. 

Heb wel wat angst voor Fog. Hij is echt dramatisch slecht in vorm, maar dat was vooral op hc. Nu op gravel en hij is niet heel duur meer. Hopelijk is z'n slechte vorm gewoon structureel. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#50
Young heb ik last-minute ingewisseld voor een paar kleintjes (Kokkinakis en Souza). Nu al spijt van.
Rotterdam vol voor Berdych en Raonic. Die laatste heeft een droomloting tot de SF. Murray verwacht ik veel geklaag van, en zou me niet verrassen als ie er snel uit ligt.
Sao Paulo vond ik lastig, Verdasco veel gespeeld, Monaco nog geen pot gewonnen dit jaar... Kwart daar ligt wel aardig open daar, kansen voor Thiemo.
Istomin is mijn gokje, doet t vaak goed op snelle banen, dus wie weet kan ie stunten tegen Wawrinka... 
Reply
#51
Daar gaan we weer. Benneteau geeft op bij 3-3 1e set. 18 x gekozen en klein troefje.

Tuurlijk!!!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#52
(10-02-2015, 12:29 PM)rhubarb Wrote: Young heb ik last-minute ingewisseld voor een paar kleintjes (Kokkinakis en Souza). Nu al spijt van.
Rotterdam vol voor Berdych en Raonic. Die laatste heeft een droomloting tot de SF. Murray verwacht ik veel geklaag van, en zou me niet verrassen als ie er snel uit ligt.
Sao Paulo vond ik lastig, Verdasco veel gespeeld, Monaco nog geen pot gewonnen dit jaar... Kwart daar ligt wel aardig open daar, kansen voor Thiemo.
Istomin is mijn gokje, doet t vaak goed op snelle banen, dus wie weet kan ie stunten tegen Wawrinka... 


Istomin verloor een set van Jaziri met een dubbele break terwijl Jaziri "geblesseerd" was én graag wilde verliezen. Dat wordt niet wat tegen Waw.  Big Grin
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#53
Mijn supertroef in Rotterdam gaat lekker.  Cool
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#54
Kom nou eens op Kohl man. Heb Pospisil toch wel vrij lang overwogen. Daarnaast zie ik Murray het wel lastig krijgen met Kohl die weer lekker gaat ralleyen met m. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#55
Pospisil speelt echt fantastisch. Heel veel winners
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#56
(10-02-2015, 12:47 PM)centre court Wrote: Kom nou eens op Kohl man. Heb Pospisil toch wel vrij lang overwogen. Daarnaast zie ik Murray het wel lastig krijgen met Kohl die weer lekker gaat ralleyen met m. 

Pospisil gaat stunten. Eerst kohlie, dan Murray. Daarna Chardy/Sousa.  Smile
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#57
Pospisil ook lang overwogen, die knalt dadelijk Murray ook gewoon van de baan. Of Mahut..
Reply
#58
Dan moet Pospisil Murray maar pakken. In het AD zei hij dat ie geen racket heeft aangeraakt sinds de ao en dat ie een jetlag heeft. Hij is savonds heel moe en is zeer vroeg wakker. Daarom wil ie ook perse in het middagprogramma spelen. Hij speelt alleen omdat z'n lichaam geen lange pauzes aan kan. Echt zo'n week dat ie zich voor het weekend laat elimineren. En het startgeld zal niet misselijk zijn nu hij kopman van het toernooi is. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#59
Jetlag? Na een week nog?
Reply
#60
Hoe meer Murray klaagt, hoe meer vertrouwen ik krijg.
Gewoon veruit de topfavoriet op voorhand, en niet heel veel duurder dan Berdych, Wawrinka en Raonic.
Dan is de keuze snel gemaakt. Eitje ook tot de SF. Tegen twee serveerders eerste rondes, hoeft ie weinig energie te verspillen.

En Berdych krijgt het nog lastig zat met Seppi en Bautista.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: