The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Rotterdam / Sao Paolo / Memphis
Wawrinka met dit niveau verliest van GGL!
Reply
Kom op Grigor! ! 
Reply
Bizarre pech... verliezen door een netbal.
Reply
Godver! Kut pech dit jaar.
Reply
Hij verliest niet alleen door één enkele netbal..
Reply
(12-02-2015, 12:10 AM)DaanvL Wrote: Hij verliest niet alleen door één enkele netbal..

Klopt, maar als hij de TB had gewonnen had hij de 3e set ook gepakt. De 2e set domineerde hij al.
Reply
Dimi, jammer joh.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ooooh Daan dat is echt een dooddoener!
Reply
Harrison gaat hard van start!
Reply
Prima Stan. Dimi eraf is ook niet heel verrassend. Gast wordt zo overschat.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Beide troeven in Rdam in 1 dag naar huis... Het loopt nog niet dit jaar, op de AO na.
Reply
Je kunt ook zeggen dat Dimitrov een slechte keus was die duidelijk verliest...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Belangrijke potjes vandaag, laat ze allemaal maar eens gewoon met de odds mee gaan. Thiemo dik favoriet volgejs de bookies met 1.30
Reply
Volgens dezelfde odds is Berlocq favoriet tegen Giraldo, apart...
Reply
Vind Berlocq-Giraldo 50-50, maar Thiemo inderdaad wel dik favoriet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(12-02-2015, 09:49 AM)Ad Wim Wrote: Je kunt ook zeggen dat Dimitrov een slechte keus was die duidelijk verliest...


Het was een gokje, dat is duidelijk. En het pakt niet goed uit. Ik maak slechte keuzes, dus het loopt nog niet.
Reply
(12-02-2015, 11:46 AM)Ad Wim Wrote: Vind Berlocq-Giraldo 50-50, maar Thiemo inderdaad wel dik favoriet.


Vanwaar? Vanni toch zeker 40-50% kans zou je denken.
Reply
Thiemo loopt de hele week (q's) al flink te rammen! Tegen Monaco had hij wat meer tijd nodig, maar die 3 q potjes ramde hij er snel door.

Allez Gilles! Berdych wel erg makkelijk, die gaat dit toernooi gewoon winnen als verwacht.
Reply
En het is niet dat Vanni nou een groot talent is of zo.
Dat is echt een challenger-speler en niet eens een goede.
Winst tegen Gimeno was aardig, maar winst van Thiemo tegen Ymer, Bagnis en Monaco meer.

In mijn ogen is dit 70-30 voor Thiemo, vooral omdat je nooit van hem uit kunt gaan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Thiemo is ook niet meer dan een Challenger speler.
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
(12-02-2015, 01:34 PM)_Tampie Wrote:
(12-02-2015, 09:49 AM)Ad Wim Wrote: Je kunt ook zeggen dat Dimitrov een slechte keus was die duidelijk verliest...


Het was een gokje, dat is duidelijk. En het pakt niet goed uit. Ik maak slechte keuzes, dus het loopt nog niet.

Goed om te weten dat je het als gokje zag. Je zou hem ook genomen kunnen hebben omdat ie al door was en je hem echt finale zag halen.
En het was niet om je een trap na te geven hoor, ik heb zelf ook een matige week namelijk.

Ik heb vooral deze week slechte keuzes gemaakt, de vorige weken gingen wel goed.
Als Cuevas deze week echt ver komt, is het wel heel kut. Voor de rest wel duidelijk gekozen voor Wawrinka ipv wat kleine jongens.
Helaas doen die kleine jongens (Johnson, Querrey, Almagro, Seppi) het wel goed, dus Wawrinka ligt een hoop druk op.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Klooster trouwens bovenaan, met nog een hoop spelers over ook. Bekende van iemand?
Reply
Prima Andy, easy weer.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(12-02-2015, 02:57 PM)Ad Wim Wrote:
(12-02-2015, 01:34 PM)_Tampie Wrote:
(12-02-2015, 09:49 AM)Ad Wim Wrote: Je kunt ook zeggen dat Dimitrov een slechte keus was die duidelijk verliest...


Het was een gokje, dat is duidelijk. En het pakt niet goed uit. Ik maak slechte keuzes, dus het loopt nog niet.

Goed om te weten dat je het als gokje zag. Je zou hem ook genomen kunnen hebben omdat ie al door was en je hem echt finale zag halen.
En het was niet om je een trap na te geven hoor, ik heb zelf ook een matige week namelijk.

Ik heb vooral deze week slechte keuzes gemaakt, de vorige weken gingen wel goed.
Als Cuevas deze week echt ver komt, is het wel heel kut. Voor de rest wel duidelijk gekozen voor Wawrinka ipv wat kleine jongens.
Helaas doen die kleine jongens (Johnson, Querrey, Almagro, Seppi) het wel goed, dus Wawrinka ligt een hoop druk op.


Als ik mijn voorspeller had gevolgd had ik Mayer, Fognini, Wawrinka en Robredo moeten nemen. Die zag ik allemaal niet zitten, in plaats daarvan voor Isner, Bautista, Dimitrov, Carreno, Monaco en Ramos gegaan die eigenlijk een lagere verwachtingswaarde hadden.
Reply
Dan hebben we ongeveer dezelfde voorspeller.
Ik had dat bij Isner, die kwam hoog maar wilde ik niet.
Carreno, Dimitrov en Ramos zijn bij mij nooit naar boven gekomen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Murray is aan het kutten. 3-2 voor met een break in de tweede, niks aan de hand, maar sindsdien is het niks meer.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Prima terug gekomen, maar anders mis je even een sitter op bp 5-5...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Jammer dat Pospisil zo matig speelde,  want Murray was zeker te pakken vandaag. 
Reply
Mooi, toch easy uiteindelijk.
Simon moet toch ook wel te doen zijn, en dan wordt het interessant.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(12-02-2015, 05:18 PM)Atlanta Wrote: Jammer dat Pospisil zo matig speelde,  want Murray was zeker te pakken vandaag. 

Speelde geweldig mid tweede set, maar viel ver terug aan het eind.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: