The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Rotterdam / Sao Paolo / Memphis
(12-02-2015, 05:19 PM)Ad Wim Wrote:
(12-02-2015, 05:18 PM)Atlanta Wrote: Jammer dat Pospisil zo matig speelde,  want Murray was zeker te pakken vandaag. 

Speelde geweldig mid tweede set, maar viel ver terug aan het eind.

Z'n service draaide goed, maar in de rally was het zeer matig wat hij liet zien, met name met z'n backhand (en aan het eind ook met z'n forehand). Het zou me niks verbazen als Simon morgen Murray verslaat.
Reply
Vond hem ook echt in de rally goed. Speelde een soort van alles of niets en dat werkte. Murray was toen al het zeiken en aanstellen, en werd overpowerd.
Vooral aan het net was ie ongenaakbaar. Het duurde alleen maar 3 games uiteindelijk.

Simon heeft hetzelfde spel als Murray, alleen is dan een klasse minder. Kan me niet voorstellen dat Simon dat wint.
Berdych wordt een stuk lastiger, maar di had vandaag ook 3 sets nodig en moet eerst Clownfils nog maar eens zien te verslaan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Naja bovenste helft ( muv Simon eigenlijk) belooft in ieder geval een leuke finalist.
onderin zitten stiekem nog wel wat prutsers.
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
(12-02-2015, 05:30 PM)Ad Wim Wrote: Vond hem ook echt in de rally goed. Speelde een soort van alles of niets en dat werkte. Murray was toen al het zeiken en aanstellen, en werd overpowerd.
Vooral aan het net was ie ongenaakbaar. Het duurde alleen maar 3 games uiteindelijk.

Simon heeft hetzelfde spel als Murray, alleen is dan een klasse minder. Kan me niet voorstellen dat Simon dat wint.
Berdych wordt een stuk lastiger, maar di had vandaag ook 3 sets nodig en moet eerst Clownfils nog maar eens zien te verslaan.

Moet zeggen dat ik in de 2e set het deel van 3-2 tot 4-5 niet heb gezien. Waarschijnlijk is dat de reden dat we verschillen van mening Wink
Reply
Berlokkie geeft het hier even weg zeg  Idontgetit
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Tuurlijk Berlocq ! Pfff
Reply
Prima Giraldo, forza Fabio!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kom op Diego! Ik wil dat Fognini 10 rackets kapot mept. 
Reply
Klasse Giraldo & Foggie
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Klasse Schwartzman 
Reply
De eerste set had Schwartzman zoveel kansen. Gelukkig valt het nu zijn kant op Wink 
Zou een lekkere meevaller zijn als deze dan wel goed valt. 
Reply
Fabio heeft weer eens op zichzelf gewed waarschijnlijk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Racket vier kapot? 
Reply
Pfffff.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Komt wel goed Haggie. Bij mij valt alles al twee weken verkeerd  Eusa_clap
Reply
Klasse Fabio!
Reply
Prima. Even wat geld verdienen en dan toch gewoon afmaken. Hij heeft er hopelijk dus zin in, dan wint ie het toernooi. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wawrinka zoals verwacht moeite met GGL. Tomic door, mooi!
Reply
Pfff, Wawrinka mist 3 sps waarvan GGL er eentje achterkant lijn slaat, en speelt dan een dramatische tb. Man man...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
2e naar waw. Hij nu het ritme, GGL kapot. Lijkt een 1-2je maar ik zit er wel vaker naast de laatste weken. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Stan for the win! Thiemo moet even een tandje bijzetten.
Reply
Wawrinka zoals verwacht door, maar mag wel een stukje beter. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Verdasco Angry Angry
Reply
Kut Verdasco, die nemen we dus ook niet snel meer.
Misschien gunstig voor Mayer, die mag nu wel de finale halen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(13-02-2015, 09:06 AM)Ad Wim Wrote: Kut Verdasco, die nemen we dus ook niet snel meer.
Misschien gunstig voor Mayer, die mag nu wel de finale halen.

Advies Ad: Je niet laten leiden door dit soort sentimenten. Als hij een volgende keer een gunstige loting heeft, moet je hem gewoon weer nemen.
Reply
Bedankt hè, en uiteraard doe ik dat. Maar had de afgelopen twee toernooien ook een gunstige loting, dus ik zet nu iig minder m'n geld op hem in.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Bedrych wint wel weer erg gemakkelijk de eerste set, benieuwd of hij nu weer inkakt.
Reply
hup simon lekker bezig!
Reply
en gelijk de break in de 2e! lekker bezig gilles
Reply
Come on Andy! Niet opgeven...
Reply


Forum Jump: