The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Rotterdam / Sao Paolo / Memphis
Luca Vanni. Haha. Mentaal beest. Staat zomaar in een atp finale. Uit het niets. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Hakkuh Hakkuh ......... Bduh   
Reply
Met Berdych-Waw in ieder geval een prima finale in het belangrijkste toernooi. Nu The Don nog even langs Anderson. Hopelijk zegeviert het tennis. Net als bij Waw. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Cuevas wint dus gewoon dat toernooi. Last-minute wissel 2 minuten voor de deadline kost me dus 250 punten, pijnlijk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik heb hetzelfde ad. Al weet ik niet meer precies hoe m'n team met cuevas erin eruit zag. Kan maar zo zijn dat Vanni daar niet in zat. 

En de mensen mét cuevas ben ik niet zo bang voor. Die zijn in ieder geval niet rond de deadline aanwezig. Die haken op lange termijn wel af. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Verslaat die Souza Carreno Busta, Klizan en Mayer en dan verliest hij van Vanni.  Doh
Reply
Vorige week Estrella, deze week Vanni. Twee van de meest opmerkelijke uitslagen van de laatste jaren, en wie heeft ze natuurlijk weer allebei? Die jongen is echt voor het geluk geboren. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Klasse Stan. Uiteindelijk daarin wel de goede keuze gemaakt gelukkig. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Klasse Waw. nid.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Vanni is een held ! 
Reply
(15-02-2015, 09:21 PM)maartendinkelman Wrote: Vanni is een held ! 

Vanni is een onbekende, die toevallig LL werd & 300eurie was waardoor hij gekozen werd. TdB stond *21 en had die koekenbakker gewoon moeten afmaken.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Vanni was geen LL, en was zelfs met 20 punten al best rendabel. Mustpick!
Reply
Enige is dat ie nog geen 20 punten had, nu jij weer.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hij had aan 1 overwinning genoeg voor 45 punten. En dat was tegen de Bakker, de onzekerheid zelve. Of Monaco maar die heeft al een jaar geen pot gewonnen. 
Zelf had hij 3 easy qualie potjes. Mustpick. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
O, met die argumenten zeker. Maar mensen dachten dus blijkbaar dat ie al 20 punten had. Is het nog meer geluk.

Ik was niet online rond deadline, kost me een boel punten deze week.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mustpick. Lol. Godzijdank gaat ie er nu af.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Pffff, vanni geserveerd voor de partij bij 5*-4 in de 3e  Doh
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(09-02-2015, 11:10 PM)Kraai Wrote: Vesely  FU Nu zal Cuevas het toernooi wel winnen daar......


En jahoor....NID natuurlijk  Idontgetit Idontgetit Idontgetit
Reply
Je hebt natuurlijk gelijk Ad, wat die 20 punten betreft. Ik moet toegeven dat ik rond de deadline daar wel van uit gegaan was.  
Reply
(15-02-2015, 10:12 PM)Ad Wim Wrote: O, met die argumenten zeker. Maar mensen dachten dus blijkbaar dat ie al 20 punten had. Is het nog meer geluk.

Ik was niet online rond deadline, kost me een boel punten deze week.


Ad was niet online, maar heeft wel cuevas gewisseld omdat hij achterstond rond deadline  Bduh
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Jammer. Leek, net als afgelopen week, op een goede week af te stevenen. Frustrerend dan dat Querrey, Young, Berdych en Vanni op het nippertje verliezen. Nog steeds niet in de top 50 aan het einde van een week, het is een klein wonder.
Reply
(14-02-2015, 10:49 PM)Ad Wim Wrote: Cuevas wint dus gewoon dat toernooi. Last-minute wissel 2 minuten voor de deadline kost me dus 250 punten, pijnlijk.

(15-02-2015, 10:12 PM)Ad Wim Wrote: O, met die argumenten zeker. Maar mensen dachten dus blijkbaar dat ie al 20 punten had. Is het nog meer geluk.

Ik was niet online rond deadline, kost me een boel punten deze week.

Big Grin
Reply
Gvd vanni. Zo close. 

Hij staat op de rol om Marseille te spelen. Kleine kans gok ik. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(15-02-2015, 10:26 PM)Kraai Wrote:
(14-02-2015, 10:49 PM)Ad Wim Wrote: Cuevas wint dus gewoon dat toernooi. Last-minute wissel 2 minuten voor de deadline kost me dus 250 punten, pijnlijk.

(15-02-2015, 10:12 PM)Ad Wim Wrote: O, met die argumenten zeker. Maar mensen dachten dus blijkbaar dat ie al 20 punten had. Is het nog meer geluk.

Ik was niet online rond deadline, kost me een boel punten deze week.

Big Grin

Selectief quoten, sterk hoor. Lees anders gewoon even wat verder terug.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Lekkere lekkere zege voor Thiemo...45 punten en een mooie wedstrijd te spelen
Kei Nishikori





Reply


Forum Jump: