The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Dubai / Acapulco / Buenos Aires
Ik vind soms risicovolle teams veel leuker !! Ene keer pakt goed uit. Dit keer toevallig niet 
Reply
Prima hoor, maar zeg dat dan en probeer je keuzes niet te tevergeefs te verdedigen. Het is dit keer dus ook niet toevallig.

Succes met het inhalen van die 1500 punten achterstand. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat hebben die gasten toch steeds als ze de TB winnen en daarna meteen gaan kutten?!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nadat Monaco al in de set 2 mps verprutste en **3-0 in de tb weggaf?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ja. Dan zou je toch zeggen dat zijn tegenstander het momentum heeft. Maar wordt dan meteen gebroken.
Of dat Monaco mentaal breekt. Toch ook niet mentaal de sterkste, zeker het laatste jaar niet. Wat heeft die opeens weer?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Monaco mist nu een bp voor *4-1. Maak het nou eens af!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
En nu mist Almagro weer kansen op 4-3. Typisch gravel dit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Prachtig voor Monaco  Eusa_clap

Ik gun het hem
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Hahaha, en mist ie een 0-40 op 4-5. 3 uit 15 in bps, klasse Nico!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Klasse pico. Rafa is de volgende. 

Feli met de weekwinst stille. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Thanks CC Bier
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Fedex GOAT!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Juist ja. Ik dacht al nog geen gewijd aan het duel tussen de nummer 1 en 2 van de wereld, terwijl alle prutsers hier alle aandacht krijgen. 
Reply
Fedex goat. Ik zag net die samenvatting. Wat een gruwelijk niveau haalde hij. Dan wordt ie ineens weer niet weggeblazen door de echte top. Lees: Djoko Murray Nadal. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Beest! Wat een held. Toch nog een mooie einde van de week zo.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ferrer beest idd. 3 toernooi overwinningen.  Absoluut niet verwacht
Reply
(01-03-2015, 12:56 AM)andre Wrote: Juist ja. Ik dacht al nog geen gewijd aan het duel tussen de nummer 1 en 2 van de wereld, terwijl alle prutsers hier alle aandacht krijgen. 

Wanneer een speler niet in een team zit en/of FTM belangrijk toernooi is er weinig aandacht. Was mooiste partij vd hele week!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply


Forum Jump: